تراست والت چیست؟

شاخص مقاله تراست والت چیست ؟
تراست والت یک کیف پول دیجیتال رمزنگار است. که به کاربران این امکان را می دهد تا بر روی دارایی خود کنترل و دسترسی داشته باشند. این کیف پول ارز دیجیتال ، کیف پول رسمی بایننس می باشد و از 65 بلاک چین مانند : بیت کوین، اتریوم، شیبا، ترون و ریپل را پشتیبانی می کند.

فهرست

تراست والت

ما در این مقاله به معرفی کیف پول دیجیتال رمزنگاری شده تراست والت می پردازیم. افرادی که درحوزه رمز ارز فعالبت می کنند به یک کیف پول نیار دارند. همراه داشتن یک کیف پول رمزنگاری شده برای اینکه از سرمایه و دارایی شما محافظت کند، لازم است. کیف پول های رمزنگاری زیادی وجود دارد، اما قابلیت های آنها باهم برابر و یکسان نیست.

ازمیلیون ها رمز ارز پشتیبانی می کند و دارای قابلیت های بسیاری است که در ادامه باهم آنها را بررسی می کنیم.

تراست والت چیست ؟

تراست والت یک کیف پول دیجیتال رمزنگار است. که به کاربران این امکان را می دهد تا بر روی دارایی خود کنترل و دسترسی داشته باشند. این کیف پول ارز دیجیتال ، کیف پول رسمی بایننس می باشد و از 65 بلاک چین مانند : بیت کوین، اتریوم، شیبا، ترون و ریپل را پشتیبانی می کند. علاوه بر این، کاربران می توانند دسترسی به برنامه های غیر متمرکز مانند NFT داشته باشند. استفاده کردن ازتراست والت رایگان است و قابل نصب بر روی نسخه های گوشی اندروید و IOS  می باشد. این کیف پول دارای یک محیط ساده و کاربر پسند می باشد که بیشتر از 10 میلیون کاربر فعال از آن استفاده می کنند.تراست-والت

چگونگی کار کردن تراست والت

این کیف پول بر روی نسخه های مختلف گوشی اندروید و IOS قابل نصب می باشد. تمامی اطلاعات شخصی فرد محفوظ می ماند و فقط اطلاعات تماس در دسترس طرق معامله قرار می گیرد، اطلاعات به هیچ عنوان در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار نمی گیرد.

پشتیبانی کردن از چندین رمز ارز

تراست والت از طریق نود های خود اتصال بین بلاک چین ها را ایجاد می کند. دارای یک مکانیسم بسیار قوی و حرفه ای می باشد که ارسال و دریافت انواع ارز دیجیتال بسیاری را دارد و هم اکنون از هزاران ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

پشتیبانی NFT

شما می توانید در تراست والت به راحتی NFT  های خود را مدیریت کنید. تراست والت با کمک سیستم هوشمند خود امکان مدیریت  شبکه اتریوم و NFT را می دهد و از آنها پشتیبانی می کند.

تراست والت در چه مواردی استفاده می شود؟

  • خریداری کردن انواع ارز دیجیتال رمز ارز
  • منتقل کردن انواع ارز دیجیتال و رمز ارز
  • ذخیره کردن استیبل کوین

خریداری کردن ارز دیجیتال

کاربران ارزهای فیات مورد نیاز خود را از طریق این کیف پول رمزنگاری می توانند، خریداری کنند. دارندگان تراست والت می توانند با استفاده ازکارت نقدی خود بیش از 40 ارز را خریداری کنند.

منتقل کردن ارز دیجیتال

کاربران می توانند در این کیف پول دیجیتال ،انواع رمز ارز های خود را خریداری کرده و یا به فروش برسانند.

ذخیره کردن استیبل کوین

استیبل کوین ها رمز ارز های پایه ای هستند که ارزش آنها بدون توجه به نوساناتی که در بازار رخ می دهد ثابت می ماند. تراست والت به کاربران خود این امکان را می دهد تا با خیالت راحت ارز دیجیتال های خود را ذخیره کنند  و آن را در هر زمانیکه بخواهند به فروش برسانند.

کارمزد تراست والت

تراست والت درست بر خلاف برخی از کیف پول های ارز دیجیتال، برای انجام شدن تراکنش ها هیچ کارمزدی دریافت نمی کند. در واقع یک بلاک چین در این کیف پول دیجیتال قرار دارد که به عنوان کارمزد تراکنش آن را دریافت می کند. تراست والت به شما این امکان را می دهد تا هزینه های شبکه خود را تنظیم کنید تا بتوانید به راحتی هزینه های خود را مدیریت کنید.

تراست-والت-بایننس

امنیت تراست والت چقد است ؟

فرض کنید که شما مشخصات خود برای ورود به کیف پولتان را گم کنید و از یاد ببرید. در این حالت تراست والت یک قابلیت بازیابی را برای شما ایجاد می کند تا شما دوباره بتوانید مجدد به کیف خود دسترسی پیدا کنید. تراست والت یک کیف پول داغ می باشد و در معرض کلاهبرداری قرار دارد. به این روش که فیشینگ ها از طریق وب سایت می توانند به راحتی به مشخصات شما دسترسی پیدا کنند و سرمایه کاربران را به سرقت ببرند.

داغ بودن تراست والت

این اتفاق به جهت داغ بودن این کیف پول رخ می دهد. تراست والت به دلیل اینکه غیر متمرکز است امکان برگشت سرمایه شما بسیار کم می باشد، بنابراین توجه کنید که هرگز اطلاعات شخصی خود را در اختیار فردی قرار ندهید. متاسفانه یکی سری سایت های شبیه سازی کیف پول های رسمی وجود دارد که بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی شما در این سایت ها ، آنها به حساب شما دسترسی پیدا می کنند.از این طریق سرمایه شما را به سرقت می برند. بنابراین همیشه قبل از اینکه وارد سایت رسمی کیف پول خود شوید از رسمی بودن آن سایت مطمئن شوید.

تراست والت یک کیف پول در بستر تلفن همراه می باشد. اگر شما تلفن همراه خود را گم کنید، سرمایه شما برای همیشه از دست می رود. در صورت هک شدن حساب کاربری شما نیز چنین اتفاقی قابل رخ دادن است. برای اینکه از این اتفاق جلوگیری کنید، سعی کنید که سرمایه خود را بر روی یک کیف پول سخت افزاری ذخیره سازی کنید.

مزایا

  • بیش از یک میلیون ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند و از چندین بلاک چین مانند : بیت کوین، اتریوم و NFT هم پشتیبانی می کند.
  • محیط کاملا ساده و راحتی دارد. کاربران می توانند به آسانی کیف پول خود را تهیه کنند و با استفاده کردن از یک عبارت مخفی 12 رقمی می توانند حساب خود را بازیابی کنند.
  • خرید و فروش انواع ارز دیجیتال در این تراست والت بسیار راحت و سریع است.

تراست والت ارز دیجیتال رمزگشا

معایب

  • حساب هایی که از دست رفته اند امکان بازیابی ندارند. مگر با داشتن عبارت 12 رقمی بتوانید حساب خود را برگردانید.
  • حمله های متعدد کلاهبرداران به تراست والت ( زیرا تراست والت یک کیف پول داغ می باشد و امنیت آن در خطر می باشد.)
  • کلاهبرداری و ساخت سایت های جعلی برای از بین رفتن سرمایه های کاربران بازار ارز دیجیتال
  • استفاده کردن ومتصل شدن محدود به این کیف پول. زیرا کاربران باید با برنامه های غیر متمرکز و با استفاده کردن از مرورگر داخلی وارد سایت این کیف پول شوند.

سخن آخر

تراست والت یک کیف پول دیجیتال پر طرفدار با امکانات بسیار می باشد. برای انجام شدن معاملات، هیچ کارمزد تراکنشی را دریافت نمی کند. از هزران ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و بر روی نسخه های موبایلی، این کیف پول نصب می شود. افراد کلاهبردار و هکرها حملات بسیاری را بر علیه تراست والت انجام میدهند. علت اصلی این حملات داغ بودن تراست والت است. کاربران نباید به سایت جعلی که از این کیف پول دیجیتال ساخته می شود اعتنایی کنند. کاربران نباید اطلاعات خود را در این شرایط وارد این کیف پول کنند. امیدواریم مطالبی که برای شما تهیه کرده ایم، مفید واقع شود تا شما بتوانید با آگهی بیشتر کیف پول دیجیتالی خود را انتخاب نمایید.

شرکت رمزگشا با چندین سال سابقه در زمینه تحلیل ارز دیجیتال و فارکس فعالیت می‌نماید. ramzgosha academy دارای دوره های تخصصی در زمینه هوش مالی ، تریدر حرفه ای فشرده و نیمه فشرده است . همچنین شرکت رمزگشا با بهره گیری از تحلیلگران و مشاوران با تجربه آماده انتقال این تجربیات به شما عزیزان می­باشد . شما می توانید در صورت نیاز با مشاوران ما در ارتباط باشید .

با تشکر از شما خواننده گرامی سایت رمزگشا که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید .

9 responses to “تراست والت چیست؟”

  1. … [Trackback]

    […] Find More here on that Topic: ramzgosha.com/تراست-والت-چیست؟-معرفی-انواع-کیف-پول-دی/ […]

  2. I loved as much as you’ll receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly a lot often inside case you shield this hike.

  3. … [Trackback]

    […] Read More Information here on that Topic: ramzgosha.com/تراست-والت-چیست؟-معرفی-انواع-کیف-پول-دی/ […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

en_USEnglish