درباره اتمیک والت چه میدانید؟

شاخص اتمیک والت

فهرست

اتمیک والت چیست؟

اتمیک والت در سال 2017 توسط فردی به نام کنستانتین گلادیج (Konstantin Gladych) که یکی از بنیان گذاران و مدیران یکی از صرافی ها بوده است، تاسیس شد. این کیف پول دارای نسخه های ویندوز و اندروید و ios می باشد. اتمیک والت در گذشته دارای صرافی غیر متمرکز بوده، اما با گذشت زمان این صرافی حذف شد ولی معامله رمز ارز هایی مانند بیت کوین و اتریوم در این صرافی امکان پذیر می باشد.
اتمیک والت متعلق به یک شرکت بین الملل می باشد و کاربران ایرانی بسیار زیادی از این والت استفاده می کندد. همچنین این کیف پول دارای یک رمز ارز می باشد؛ که نماد رمز ارز این کیف پول awc می باشد. کاربرانی که از توکن بومی این کیف پول استفاده می کنند، می توانند معاملات خود را سریع تر و هزینه کمتر انجام دهند. کد برخی از بخش های این کیف پول در دسترس عموم قرار دارد ولی بخش های دیگر از کد ها در اختیارهمگان قرار ندارد.
شرکت رمزگشا به شما پیشنهاد خواندن مقاله کیف پول ارزدیجیتال را می دهد.
اتمیک والت

ویژگی های اتمیک والت

  • غیر متمرکز
  • استفاده راحت و آسان
  • کاربر پسند
  • استیک کردن ارز دیجیتال
  • تبدیل به ارزهای دیگر
  • خرید ارز دیجیتال با ارز فیات
  • نصب و استفاده رایگان

امن بودن کیف پول اتمیک

سایت اصلی اتمیک والت اعلام کرده است که این کیف پول دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • امنیت
  • ناشناس بودن
  • غیر متمرکز سازی

کلید های خصوصی در اتمیک والت ذخیره می شود و هیچ گاه از دستگاه شما خارج نمی شود. کاربران کنترل دارایی خود را دارند و برای استفاده کردن از قابلیت های این کیف پول لازم نیست که احزار هویت انجام دهند.

پشتیبانی از ارز دیجیتال های مختلف

اتمیک والت از ارز های دیجتالی زیر پشتیبانی می کند :

آموزش نصب اتمیک والت

در ابتدا با ما همراه باشید تا آموزش این کیف پول را خدمت شما همراهان رمزگشا ارائه دهیم.
ابتدا وارد سایت اصلی اتمیک والت شوید و بر روی گزینه دانلود کلیک کنید. همچنین می توانید این کیف پول را گوگل پلی یا اپ استور تهیه کنید.
بعد از دانلود و نصب آن بر روی سیستم یا تلفن همراه خود، با دوگزینه روبرو می شوید

  • کیف پول جدید
  • بازیابی از طریق بکاپ

برای ایجاد کیف پول جدید بر روی گزینه  NEW WALLET بزنید
یک پسورد برای کیف پول خود انتخاب می کنید و بر روی گزینه SET PASSWORD کلیک کنید
در مرحله بعد به شما یک عبارت 12 کلمه ای نشان می دهد که شما باید حتما این عبارت را در جای مطمئن یادداشت کنید و از آن به خوبی نگهداری کنید، که هرگاه با مشکلی روبرو شدید بتوانید از طریق این عبارت کیف پول خود را برگردانید.
بعد از یادداشت کلمات، بر روی گزینه  OPEN WALLET کلیک کنید تا بتوانید وارد این کیف پول شوید.
حالا شما می توانید به راحتی از این کیف پول استفاده کنید.

آموزش کار کردن با اتمیک والت

پس از ورود به این کیف پول، دارای بخش های مختلفی می باشد که آن هارا باهم بررسی می کنیم :
در کیف پول، هر رمز دارای 4 بخش مخصوص می باشد :

  • دریافت ارز
  • ارسال ارز
  • نمودار قیمتی
  • سابقه تراکنش ها

دریافت ارز

به طور مثال برای دریافت بیت کوین در اتمیک والت و مشاهده کردن آدرس آن باید بر روی گزینه RECEIVE کلیک کنید و آدرس بیت کوین را مشاهده می کنید که شامل حروف لاتین و اعداد می باشد. بر روی گزینه COPY کیک کنید تا آدرس برای شما کپی شود وآن را در مقصد دلخواه خود PASTE کنید و بعد از خرید بیت کوین از صرافی آن را می توانید به کیف پول خود انتقال دهید.
اتمیک-رمزگشا

ارسال ارز

ابتدا وارد کیف پول اتریوم خود می شوید
بر روی گزینه RECEIVE کلیک کنید و آدرس اتریوم را کپی کنید.
وارد پنل کاربری خود شوید
از بخش کیف پول؛ بر روی گزینه برداشت اتریوم بزنید.
در صفحه مقدار برداشت اتریوم خود را که قصد انتقال آن را دارید، وارد کنید.
آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید و بر روی گزینه درخواست برداشت کیک کنید.
یک کد به ایمیل یا شماره تلفن همراه شما ارسال می شود که آن کد را وارد کنید و بر روی گزینه ارسال کلیک کنید.
بعد از زدن گزینه ارسال منتظر بمانید تا درخواست شما توسط تیم فنی تایید شود.
همچنین شما می توانید از قسمت تراکنش ها آخرین وضعیت درخواستی خود را مشاهده کنید.

نمودار قیمتی در اتمیک والت

شما می توانید در این بخش نمودار قیمتی ارز های دیجیتال را مشاهده کنید. در گوشه سمت چپ نمودار قیمتی 24 ساعت گذشته، 1 هفته اخیر، یک ماه و یک سال را مشاهده کنید.

سوابق تراکنش در اتمیک والت

کاربران می توانند سوابق تراکنش های خود را در بخش TRANSACTIONS مشاهده کنند. هرگاه شما برای هر ارزی که معامله کنید تراکنش در این بخش ثبت می شود اگر معامله ای انجام نشود تراکنش آن ثبت نمی شود.

استیکینگ در اتمیک والت

شما می توانید با استیک کردن هر رمز ارزی که بخواهید می توانید از طریق ولیدیتور ها پاداش دریافت کنید.بلاک چین به این گونه عمل می کند که ابتدا باید معامله هر رمز ارز در شبکه تایید شود. در الگوریتم اثبات سهام، تراکنش ها از طریق روند استیکینگ رخ می دهد. در استیکینگ دارایی شما در شبکه قفل می شود و شما در ازای آن می توانید سود دریافت کنید.

پشتیبانی اتمیک والت

برای اینکه بتوانید با پشتیبانی اتمیک والت ارتباط برقرار کنید لازم است بر روی گزینه SUPPORT کلیک کنید.
از طریق ایمیل و یا چت آنلاین می توانید با پشتیبانی این کیف پول ارتباط برقرار کنید.
همچنین می توانید از مطالب آموزشی مرتبط با اتمیک والت استفاده کنید.
علاوه بر مطالب آموزشی، این کیف پول فیلم های آموزشی در رابطه با این کیف پول به کاربران خود ارائه می کند.
اتمیک والت-رمزگشا

کارمزد تراکنش

کارمزد تراکنش در این کیف پول دارای 2 بخش می باشد. اتمیک والت 2 درصد از مبلغ را به عنوان کارمزد و یا حداقل 10 دلار به ازای هر تراکنش کسر می کند. قسمت دیگر مربوط به کارمزد پرداختی به بانک ها برای پرداخت هزینه خرید رمز ارز و یا ارز فیات می باشد.
یکی از انتقاداتی که به این کیف پول وارد می شود، نبود یک سیستم مشخص برای کارمزد می باشد. به همین علت ارقام دقیق در هاله ای از ابهام قرار دارد.

توکن اختصاصی اتمیک والت

کیف پول اتمیک والت اولین کیف پول غیر متمرکز می باشد که توکن اختصاصی عرضه کرده است. این توکن با نماد AWC می باشد. از این توکن می توانید برای پرداخت کارمزد تراکنش ها و انتقال دارایی ها در این کیف پول استفاده کنید. همچنین می توانید بعد از پس انداز کردن این توکن، دارای کسب درامد شوید. با استیک کردن توکن AWC می توانید سالانه تا حدود 20 درصد سود دریافت کنید که به صورت هفتگی به شما پرداخت می شود.

سخن آخر

کیف پول اتمیک در سال 2017 تاسیس شد که در گذشته دارای صرافی فعال بوده است. این کیف پول دارای توکن مخصوص و بومی به نام AWC می باشد که کاربران می توانند با این توکن سود دریافت کنند. همچنین در این مزایای و ویژگی های اتمیک والت برای شما همراهان همیشگی رمزگشا توضیح داده ایم. آموزش ساخت حساب در این کیف پول و معامله های ارز دیجیتال را برای شما شرح داده ایم. امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

شرکت رمزگشا با چندین سال سابقه در زمینه تحلیل ارز دیجیتال و فارکس فعالیت می‌نماید. آکادمی رمزگشا دارای دوره های تخصصی در زمینه هوش مالی ، تریدر حرفه ای فشرده و نیمه فشرده است . همچنین شرکت رمزگشا با بهره گیری از تحلیلگران و مشاوران باتجربه آماده انتقال این تجربیات به شما عزیزان می­باشد . شما می توانید در صورت نیاز با مشاوران ما در ارتباط باشید .
با تشکر از شما خواننده گرامی سایت رمزگشا که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید .

31 پاسخ به “درباره اتمیک والت چه میدانید؟”

  1. Howdy, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam feedback? If so how do you protect against it, any plugin or anything you can suggest? I get so much lately it’s driving me crazy so any assistance is very much appreciated.

  2. Психическое здоровье включает в себя наше эмоциональное, психологическое и социальное благополучие.
    Это влияет на то, как мы думаем, чувствуем и действуем.

    Оно также помогает определить, как мы справляемся
    со стрессом, относимся к другим
    и делаем здоровый выбор.
    Психическое здоровье важно на каждом этапе жизни:
    с детства и подросткового возраста до взрослой жизни.ние) — специалист, занимающийся изучением проявлений, способов и форм организации
    психических явлений личности в различных
    областях человеческой деятельности для решения научно-исследовательских и
    прикладных задач, а также
    с целью оказания психологической помощи, поддержки и сопровождения.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian