بایننس کوین + تحلیل تکنیکال

بایننس کوین

فهرست

بایننس کوین رمز ارزی است که به واسطه صرافی بایننس انتشار می یابد و با نماد BNB مورد معامله قرار می گیرد. از سال 2022، صرافی بایننس با حجم 7.6 میلیارد دلار، یکی از بزرگترین صرافی رمزارز دیجیتال در دنیا است.

بایننس کوین (BNB) چیست؟

در ابتدا بایننس کوین بر روی بلاک چین اتریوم با استاندارد ERC 20 پیاده سازی می شد ولی از ان زمان به سکه اصلی زنجیره بایننس تغییر یافت. در جریان یک عرضه اولیه سکه ICO) ) در تاریخ جولای 2017 راه اندازی شد و ماکزیمم 200 میلیون توکن بی ان بی دارد.

حدود 40 درصد یا 80 میلیون توکن به تیم موسس، 10 درصد یا 20 میلیون توکن BNB به سرمایه گذاران فرشته و 50 درصد با قی مانده یا 100 میلیون را به شرکت کنندگان مختلف از طریق فرآیند ICO عرضه کرد.

حدودا نصفی از سرمایه انباشته شده در طی فرآیند ICO جهت بازاریابی و برندسازی بایننس لحاظ کردند. ضمن اینکه حدود یک سوم جهت انجام ارتقاهای ملزوم در اکو سیستم و ساخت پلتفرم بایننس به کار می رود.

بی ان بی در آغاز بر پایه شبکه اتریوم بود، ولی در حال حاضر رمزارز اصلی بلاک چین خود بایننس، زنجیره بایننس است.

برداشت کلیدی

  • بایننس کوین رمزارزی است که به واسطه بایننس عرضه می شود و دارای نماد BNB است.
  • در آغاز بایننس کوین بر پایه شبکه اتریوم بود، ولی هم اکنون رمزارز اصلی بلاک چین خود بایننس، زنجیره بایننس است.
  • در سال 2017، BNB به عنوان یک توکن ابزاری برای کارمزدهای معاملاتی همراه با تخفیف ایجاد شد. ولی کاربردهای آن مانند : رزرو سفر، سرگرمی، خدمات مالی، خدمات آنلاین، پرداخت هزینه تراکنش ( در زنجیره بایننس ) گسترش یافت .

هنگام تایپ این مقاله، ارزش بازاری بایننس بیشتر از 56 میلیارد دلار بود و از لحاظ ارزش صرفا پس از بیت کوین، اتریوم و تتر قرار دارد.

بزرگترین کریپتوها

از تاریخ 28 می 2022، بایننس کوین پنجمین ارزدیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار بود و جایگاه آن بعد از بیت کوین، اتریوم، تتر و USD Coin قرار داشت.

بایننس کوین - رمزگشا

سوزاندن کوین بایننس

با اینکه 100 میلیون توکن بی ان بی در آغاز در ICO عرضه شد، در حال حاضر کل عرضه فعلی کمتر است. هر سه ماه یک بار، بایننس یک پنجم سود خود را برای نابودی دائمی یا سوزاندن سکه های بایننس موجود در خزانه و بازخرید، استفاده می کند.

بایننس کوین به طور مرتب این فرآیند سوزاندن را انجام داده است. آخرین سوزاندن بایننس در تاریخ 15 آوریل 2021 انجام گرفت، هنگامی که این رمزارز در مجموع 1،099،888 BNB، برابر 595،314،380 دلار توکن را سوزاند.

برای مطالعه بیشتر : نزدک چیست ؟

یورو دلار چیست ؟

تحلیل طلا چیست ؟

پشتیبانی و استفاده بایننس کوین

در سال  2017 بی ان بی به صورت یک توکن ابزاری برای کارمزدهای معاملاتی با تخفیف بوجود آمد. از آن تاریخ، استفاده از آن به عنوان برنامه های کاربردی متنوع در تعداد زیادی از چارچوبها توسعه یافته است. جهت پرداخت کارمزد معامله از Binance.com، Binance DEX و Binance Chain استفاده می شود.

همچنین می توان از این رمزارز برای پرداختها ( در مکان هایی همانند Crypto.com، Monetha و HTC ) به کار برد. برای کارهای سرگرمی ( بسته های کارت ، قرعه کشی، هدایای مجازی)، پرداخت هزینه خدمات آنلاین ( Storm،  BitTorrent، Canva ) ، رزرو اقامتگاه های مسافرتی ( در سایت هایی همانند TravelbyBit، Trip.io، و Travala.com)، و حتی برای اهداف مالی ( در Moeda سرمایه گذاری یا از ETHLend وام بگیرید ).

از سکه های بایننس می توان جهت سرمایه گذاری در ICO های خاصی به کار برد که توسط برنامه Launchpad بایننس لیست شده اند. استفاده از بایننس و انواع رمزارزهای دیجیتال جدید در صرافی بایننس، بازاری بی همتا را برای تجارت در انواع توکن های مجازی جدید ایجاد می کند.

توکن کریپتو توسط شرکت ها حمایت می شود این موضوع به گسترش استفاده از آن کمک کرده است. این دربرگیرنده مشارکت با اپلیکیشن Uplive که برنامه برتر پخش ویدیوی زنده آسیایی است که هدایای مجازی را برای توکن های بایننس به پایگاه کاربر 20 میلیونی Uplive می فروشد.

بایننس کوین همچنین توسط اپلیکیشن موبایل، پلتفرم، پلتفرم پیشگام پرداخت، کارت نقدی VISA و ارزهای دیجیتال ساپورت می شود.

BNB کوینزنجیره هوشمند بایننس

زنجیره هوشمند بایننس تا 24 ژوئن 2021 ، 3.7 میلیون تراکنش را پردازش می کرد.بدین ترتیب تراکنش های روزانه اتریوم 3 برابر رشد کرد، ولی از رکورد 12 میلیون تراکنش روزانه که در تاریخ 14 می 2021 به ثبت رسید، کاهش یافت.

BNB کوین چیست؟

BNB کوین یک رمزارز کریپتوکارنسی است و اغلب جهت معاملات صرافی بایننس و پرداخت نرخ کارمزدها استفاده می شود.

کاربرد BNB کوین چیست ؟

بایننس کوین کاربردهای زیادی دارد از جمله توانایی:

  • امکان خرید هدیه مجازی
  • انجام فرآیند پرداخت ها
  • انجام پرداخت های کارت اعتباری
  • پرداخت برای ترتیبات سفر در وب سایت های منتخب
  • به امور خیریه کمک کنید
  • وام و نقل و انتقالات بدهید
  • انجام فرآیند پرداخت ها

تبدیل به BNB به چه معنی است؟

در دنیای رمزارزها، ذره به هر مقدار توکن یا کوین دلالت دارد که به قدری کوچک است که غالبا نادیده گرفته می شود. آنها معمولا کسری های کوچک باقی مانده از معاملات هستند. بایننس به معامله گران این اجازه را می دهد که ذرات خود را به BNB تبدیل کنند.

کوین بایننسبازار BNB چیست؟

به مکانی که بایننس کوین در آن خرید و فروش می شود، اشاره دارد و بیشتر در بازار ثانویه انجام می گیرد. بدین منظور معامله گران می توانند در سایت Binance.com و یا دیگر پلتفرم های رمزنگاری خرید و فروش انجام دهند.

آیا بایننس کوین در ایالات متحده ممنوع است؟

خیر، بایننس کوین در ایالات متحده ممنوع نیست، با این اوضاع بلومبرگ در تاریخ 13 می 2021 اعلام کرد که بایننس هولدینگ از طریق خدمات درآمد داخلی و وزارت دادگستری تحت نظر بررسی است.

طبق این گزارش، موسسات مالیاتی کاربرانی که دانش کسب و کار Binance دارند، را مورد بررسی قرار داده اند.

یکی از مجریان بایننس به نام جسیکا جونگ گفت: ” ما تعهدات قانونی خود را سخت می گیریم و با مجریان قانون و تنظیم کننده ها به طریقی مشترک سروکار داریم. ما به طور سخت کار کرده ایم تا یک برنامه قوی پیاده سازیم کنیم که دارای ابزارها و اصول ضد پولشویی است که به واسطه موسسات مالی برای رسیدگی و شناسایی فعالیت های مشکوک به کار می رود.”

بایننس در جزایر کیمن به ثبت رسیده است.

شرکت رمزگشا با چندین سال سابقه در زمینه تحلیل ارز دیجیتال و فارکس فعالیت می‌ نماید. آکادمی رمزگشا دارای دوره های تخصصی در زمینه هوش مالی ، تریدر حرفه ای فشرده و نیمه فشرده است . همچنین شرکت رمزگشا با بهره گیری از تحلیلگران و مشاوران باتجربه آماده انتقال این تجربیات به شما عزیزان می­ باشد . شما می توانید در صورت نیاز با مشاوران ما در ارتباط باشید .

با تشکر از شما خواننده گرامی سایت رمزگشا که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید .

منابع مقاله :

https://www.investopedia.com/terms/b/binance-coin-bnb.asp

یک پاسخ به “بایننس کوین + تحلیل تکنیکال”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian