معرفی پلتفرم برای استیکینگ NFT

استینیگ

فهرست

استیکینگ NFT و ارز های دیجیتال و دریافت پاداش سهام گذاری در خود شبکه، از روش هایی است است که ممکن است برای هر فرد برای کسب درآمد جذاب باشد.  کسب درآمد از ارز های دیجیتالی مانند NFT ها و ارز های دیجتال می باشد. استیک کردن برای افرادی که قصد ترید و معاملات کوتاه را ندارند مناسب است. هنگامی که کاربران شبکه بلاک چین اقدام به استیک کردن NFT های خود می کند، علاوه بر اینکه از رشد قیمت توکن ها سود دریافت می کند، پاداش استیکینگ توکن را دریافت می کنند که جزو یک درآمد تضمین شده به شمار می رود.

استیکینگ NFT

توکن NFT یک نوع توکن منحصر به فردی می باشد که غیر متمرکز است که مبتنی بر بلاک چین فعالیت می کند. Nftها از ارزش و مالکیت محصولات قیمتی حفظ می کند و همچنین که در دنیای متاورس از ارزش بالایی برخوردار است در دنیای واقعی هم این NFT ها ارزش بسیار زیادی دارد. استیک کردن توکن های NFT به روند قفل کردن توکن NFTدر پروتکل یا پلتفرم بلاک چینی می گویند که برای دریافت پاداش انجام می شود. استیکینگ NFT امکان این را به هولدر ها می دهد تا در مدت زمانی که صاحب این محصول هستند، بتوانند از آنها کسب درآمد داشته باشند. در روند استیکینگ NFT سرمایه گذاران توکن های خود را در دیفای برای یک مدت زمان مشخصی بلوکه می کنند و به این ترتیب انتقال مالکیت و یا فروش دارایی، می توانند کسب درآمد داشته باشند. البته در زمان استیکینگ نمی توانند دارایی خود را معامله کنند.

 Unstake کردن  NFT

بعد از فعال کردن استیکینگ NFT ، هر زمان می توان استیکینگ را متوقف کرد ولی پاداش استیکینگ NFT کمتر می شود و یا هیچ پاداشی به فرد تعلق نمی گیرد. افرادی که به Unstake اقدام می کنند باید تا هنگام تاخیر برداشت ، برای دریافت توکن استیک شده صبر کنند. اصولا در برنامه های استیکینگ NFT، کاربران نمی توانند توکن های استیک شده را در بازه زمانی استیکینگ دریافت کنند.

5 پلتفرم استیکینگ NFT

WhenStaking

از برترین پلتفرم استیکینگ NFT است که به عنوان یک استودیو DApp و پلتفرم استیکینگ NFT ارائه شده است. تا به الان بازی piay-to-earn و NiftyVille و HodlGod را طراحی کرده است.

در این اپلیکیشن با استفاده کردن از توکن VOID$ ، پاداش آن به کاربران داده می شود و کاربران می توانند در شبکه Onessus، توکن های NFT خود را استیک کنند. WhenStaking و Onessus از کیف پول ابری wax پشتیبانی می کند. همچنین کاربران می توانند در WhenStaking، در زمان استیکینگ، توکن های خود را استیک کنند و در بازی از آنها استفاده کنند.

NFTX

از دیگر نرم افزار های برتر است. این برنامه یک پروتکل نقدینگی می باشد و به کاربران این امکان را می دهد تا علاوه بر اینکه NFT خرید و فروش کنند، می توانند NFT را استیک کنند. این پلتفرم به کاربران یک نوع منحصر به فردی از استیکینگ را به کاربران ارائه می دهد که می توانند تاثیر پذیری از کلکسیون برتر BLUE و یا Bored Ape Yacht Club را داشته باشند بدون اینکه از آن ها خریداری کنند. کاربران NFTX می توانند توکن های ERC-20 را هم استیک کنند.

LooksRare

یک NFT marketplace می باشد که دارای سرویس استیکینگ است و به کاربران فعال اوپن سی، 120 میلیون واحدی از توکن های خود را به نام LOOKS داده است. کاربران این پلتفرم، مقداری از توکن LOOKS را بعد از هر ترید موفق، NFT دریافت می کنند. کاربران می توانند با استیک کردن توکن LOOKS، پاداش دریافت کنند. همچنین کاربران می توانند این توکن را در صرافی غیر متمرکز مانند یونی سواپ دریافت کنند.

استیکنگ

Splinterlands

از دیگر پلتفرم های برتر استیکینگ NFT است که یک بازی کلکسیونی است که مبتنی بر بلاک چین می باشد.  نام توکن بومی این پلتفرم SPS است که در دسته توکن دائو قرار دارد و افراد می توانند این توکن را در پلتفرم Splinterlands استیک کنند.

BAND NFTs

یک صرافی NFT است که به عنوان یکی از برترین پلتفرم های استیکینگ NFT به شمار می رود. در این پلتفرم علاوه بر NFT را خرید و فروش کرد، می توان از NFT موزیک در نظرسنجی موسیقی استفاده کرد.

برای مطالعه بیشتر : توکن NFT چیست ؟ 

از بهترین کلکسیون‌های NFT قابل استیک شدن

  • Doge Capital با پاداش استیکینگ از توکنDAWG$
  • BabyApes با پاداش استیکینگ از توکن OOGI$
  • Mutant Cats با پاداش استیکینگ از توکن FISH$
  • CyberKongz با پاداش استیکینگ از توکنBANANA$

ویژگی  استیکینگ NFT

  • مشارکت موثر در  پروژه NFT
  • کسب درآمد غیر فعال از دارایی دیجیتال
  • ریسک در حد خیلی پایین

معایب استیکینگ NFT

  • عدم امکان استفاده از NFT در زمان استیکینگ
  • کاهش قیمت دارایی در هنگام استیکینگ
  • ریسک از بین رفتن پروژه NFT

سخن آخر

افراد می توانند یک کسب درآمد راحت داشته باشند. استیکنگ NFT یکی از روش های کسب درآمد در حوزه ارز دیجیتال می باشد. پلتفرم هایی که به شما معرفی است، از بهترین پلتفرم های استیکینگ NFT می باشد. هرکدام از این پلتفرم ها به روش های مختلفی از استیکنگ را ارائه می کند. از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بوده اید، از شما صمیمانه تشکر می کنیم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

en_USEnglish