تحلیل یورو دلار امروز (EURUSD )

ش تحلیل کوتاه مدت و میان مدت یورو دلار

فهرست

شرکت رمزگشا برای شما جدیدترین تحلیل یورو دلار امروز را به صورت رایگان تهیه کرده است . برای دستیابی به تحلیل های دیگر درجه یک ، حتما به سایت و فضاهای مجازی دیگر ما ، سر بزنید .

تحلیل یورو دلار روزانه

تحلیل بورو دلار
تحلیل بورو دلار

نمودار یورو دلار در 2 سال اخیر توانسته است یک حرکت 5 موجی را به سمت پایین به اتمام برساند به طوری که حرکت 5ام این جفت ارز بزرگ ترین حرکت آن بوده است و به صورت یک اصلاح ترکیبی سه گانه انجام شده است. در حال حاضر میزان رشد حداقلی لازم را انجام داده است ولی با توجه به نوع حرکت پتانسیل ادامه ی این حرکت را دارد.

در صورتی که از سقف موج 4ام این الگو عبور کند، می توانیم بگوییم که روند نزولی این جفت ارز به طور کامل متوقف شده است یا حداقل مطلبی که می توانیم در رابطه با آن بگوییم آن است که به راحتی کف قیمتی خود را نمی تواند رد کند.

تحلیل یورو دلار هفتگی

تحلیل یورو دلار هفتگی
تحلیل یورو دلار هفتگی

در نمودار هفتگی این جفت ارز ، یک حرکت سه موجی بزرگ به سمت پایین به اتمام رسیده است که نزدیک به 5 سال به طول انجامیده است. هدف حداقلی این حرکت عدد 1.085 می باشد و هدف اصلی آن 1.119 می باشد.

تحلیل یورو دلار در تایم فریم هفتگی
تحلیل یورو دلار در تایم فریم هفتگی

در انتهای حرکت نزولی یورودلار رفتارهای کندلی مشاهده شده، نشان دهنده ی قدرت بالا در تغییر روند می باشد.

همانطور که در تصاویر قبلی صحبت کردیم ، به لحاظ موج شماری در انتهای یک روند قرار داشتیم و آخرین کندل منفی در حرکت نزولی می تواند پشتوانه ی تحیلیل موجی باشد.

این کندل بزرگ توانسته است حد سود خیلی از معامله گران و ربات هایی که معاملات فروش روی این جفت ارز داشته اند را بزند و باعث تغییر در روند بازار شود

تحلیل یورو دلار یک ساعته

تحلیل یورو دلار ماهانه
تحلیل یورو دلار ماهانه

اگر توجه کنید ، مشاهده می کنید که در تایم فریم 1 ساعته این جفت ارز یک سه موجی به سمت بالا را به اتمام رسانده است و نیازمند اصلاح به سمت پایین می باشد تا انرژی لازم برای ادامه روند را پیدا کند.

در صورتی که این اصلاح از خط مشکی رنگ مشخص شده عبور نکند نشان دهنده ی قدرت بسیاربالای روند در جهت بالا می باشد.

در صورت عبور از آن ، ناحیه ی زرد رنگ مشخص شده می تواند محدوده ی پر پتانسیل برای معاملات خرید باشد.

مطالب بالا صرفا تحلیل می باشد و سیگنال خرید و فروش نیست.

تحلیل گر : علیرضا شهیدی

24 نوامبر2022 ، دوم آذر  1401

شرکت رمزگشا با چندین سال سابقه در زمینه تحلیل ارز دیجیتال مانند :  تحلیل دامیننس تتر ، تحلیل بایننس کوین، بیت کوین، اتریوم ، پلکادات ، آدا ، متیک ایکس آرپی ، آرال سی ، SAND و تحلیل ارز RLC و فارکس مانند : طلا ، نفت ، نزدک و نقره فعالیت می نماید . این شرکت دارای مشاوران متخصص می باشد. شما می توانید در هر ساعت از روز با مشاوران این شرکت در ارتباط باشید. ramzgosha academy همچنین دارای دوره های تخصصی در زمینه دوره هوش مالی ، دوره تریدر حرفه ای فشرده و دوره تریدر حرفه ای نیمه فشرده می باشد.

4 responses to “تحلیل یورو دلار امروز (EURUSD )”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

en_USEnglish