تحلیل اونس طلا 16شهریور(XAUUSD)-میان مدتی

تحلیل اونس طلا

فهرست

تحلیل اونس طلا - رمزگشا

تحلیل اونس طلا 16شهریور(XAUUSD)-میان مدتی را مشاهده نمایید

قیمت در زمان تحلیل 1700 دلار

با توجه به حرکت نزولی مارکت از سطح 1800 دلار درتاریخ 10/8/2020 ( 19/5/1401 ) ، قیمت به حرکت نزولی خود ادامه داده و تا سطح 1688 دلاررسیده و درآنجا  متوقف شده  ، این سطح  برای بازار بسیار مهم است که در صورت عبور از این سطح هدف بعدی 1675 دلار خواهد بود ( در مورد این سطح و اهمیت آن در تحلیل های قبلی نکاتی ذکر شده )

در مورد آینده بازار سناریوهای ذیل مورد نظر است :

  1. حرکت اصلاحی تا سطح 1707 دلار و نزول از آن سطح به سمت 1688 دلار
  2. حرکت از همین سطح به سمت پایین و شکست سطح 1688 دلار

نوع شکست این سطح حایز اهمیت است ، اگر کندل یک ساعته یا چهار ساعته با قدرت از آن عبور نماید پس از بسته شدن ، High این کندل اهمیت بسیاری خواهد داشت چون اگر قیمت بالای High‌ تثبیت نماید دوباره میتواند به سطح 1707 برگردد

و مادامی که قیمت بالای این کندل تثبیت ننماید به سمت پایین حرکت کرده و اهداف 1675 و 1655 دلار را میتواند تاچ نماید .

 

تذکر : در صورت عبور قیمت از سطح 1726 دلار این تحلیل  از اعتبار خارج میشود .

تحلیلگر : محسن برزگر

16 شهریور ، 7 سپتامبر 2022

برای مشاهده تحلیل های روزانه تحلیلهای ارزدیجیتال و تحلیل های فارکس را بررسی نمایید.

شرکت رمزگشا با چندین سال سابقه در زمینه تحلیل ارز دیجیتال مانند : تحلیل بایننس کوین، بیت کوین، اتریوم ، پلکادات ، آدا ، متیک ایکس آرپی ، آرال سی ، SAND و تحلیل ارز RLC و فارکس مانند : تحلیل طلا جهانی ، نفت ، نزدک و نقره فعالیت می نماید . این شرکت دارای مشاوران متخصص می باشد. شما می توانید در هر ساعت از روز با مشاوران این شرکت در ارتباط یاشید. آکادمی رمزگشا همچنین دارای دوره های تخصصی در زمینه دوره هوش مالی ، دوره تریدر حرفه ای فشرده و دوره تریدر حرفه ای نیمه فشرده می باشد.

One response to “تحلیل اونس طلا 16شهریور(XAUUSD)-میان مدتی”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

en_USEnglish