ارز دیجیتال مینا، ارز دیجیتال بازی دیسنترالند

ارز دیجیتال مینا

فهرست

ارز دیجیتال مینا ( MINA ) چیست ؟

 

مینا یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است که بدون اینکه تعداد تراکنش های انجام شده را در نظر بگیرد، فعالیت خود را ادامه می دهد. اندازه ثابت آن 22 کیلوبایت می باشد. این مقدار به هر فرد این اجازه را می دهد تا از یک گره استفاده کند و بدون نیاز به سخت افزار، به امنیت شبکه کمک کند.

ارز دیجیتال مینا قصد دارد کل بلاک چین را به لحاظ حافظه اشغالی و یا کوچکتر از تصاویر موجود در تلفن باشد. این ویژگی باعث می شود تا مینا از مشکلاتی که برای دیگر پروژه ها پیش آمده، جلوگیری کند. رمزنگاری این ارز دیجیتال برای آسان شدن معاملات شبکه و توزیع هزینه در بین کاربران استفاده شود.

هدف پروتکل مینا

  • مینا در حال کار بر روی دستیابی به سیستم پرداخت کارآمد می باشد، که به کاربران این امکان را می دهد تا به صورت خودکار پلتفرم را با توسط بلاک تایید کنند.
  • مینا از گواه اثبات با دانش صفر استفاده می کند که یک نوع از رمزنگاری می باشد. این استدلال این امکان را می دهد تا بدون اینکه اطلاعات را فاش کنند، اطلاعات را تایید کنند.
  • ارز دیجیتال مینا گواه اثبات با دانش صفر را فقط بر روی چند بلوک آخر متمرکز می کند و به صورت تدریجی آن را محاسبه می کند.
  • این بدین معنی است که کاربران نهایی به جای کل سوابق تراکنش یک بلوک، تنها فایل زیپ گواه با دانش صفر را مورد بررسی قرار می دهد. در مرکز اصلی پروتکل مینا، واحد پول آن قرار دارد که به عنوان یک ارز عمل می کند.

امنیت پروتکل مینا

  • با اینکه کد و مکانیسم اجماع ارز دیجیتال مینا مورد بررسی شرکت های معتبر قرار گرفته است، اما بررسی کاملی درباره امنیت این ارز صورت نگرفته است.
  • اگر تایید کنندگان یک گواهی بدون صفر داشته باشند و اثبات کنندگان یک وضعیت فعلی بلاک چین را ذخیره می کنند. همه تاریخچه بلاک چین مینا انجام می شود، مینا مانند دیگر سایر ارز های رمزنگاری شده ، ذخیره می شود.

تشکیل دهندگان پروتکل مینا

تایید کنندگان

تایید کنندگان با گواه اثبات و با دانش صفر که تایید اطلاعات اجماع تعامل دارند، ارتباط برقرار می کنند. هر فرد پروتکل مینا را به عنوان یک تایید کننده در نظر می گیرد. تنها به این شرط که دستگاه ها بتوانند زنجیره 22 کیلوبایتی را اداره کنند و زمان پردازش آن را تحمل کنند.

اثبات کنندگان

اثبات کنندگان پاداش بلاک و پرداخت هزینه تراکنش را دریافت می کنند. این پروتکل مشکلاتی را که مانع تولید کنندگان می باشد را کاهش نمی دهد. شرکت کنندگان به کاربران ارز دیجیتال مینا این امکان را می دهد تا ارز های دیجیتال به آنها واگذار کنند.

برای مطالعه بیشتر : اتریوم چیست؟ 

اثبات کنندگان باید معادل معاملات قبلی را مورد بررسی قرار می دهد و آن را تجزیه و تحلیل می کنند. به دلیل اینکه انجام ندادن این کار در طی تولید بلوک باعث ناتمام ماندن بلوک ها و دیگر گره ها می شود که اعتبار آن ها را تایید نمی کند

و آن را رد می کند. اگر اثبات کننده بخواهد 10 معامله را در زنجیره قرار دهد، باید معاملات گواه اثبات با دانش صفر را از اول معاملات انجام دهند.

مقاله-ارز-دیجیتال-مینا

معاملات چگونه در پروتکل مینا انجام می شود؟

فرایند با شروع یک تراکنش توسط کاربر صورت می گیرد و بعد از آن معامله به مجموعه از معاملات معتبر ولی تایید نشده می رود. اسنکر ها با ساخت گواه اثبات دانش صفر کار را بر عهده می گیرند. این روند با انتخاب یک تولید کننده بلوک برای انجام شدن معاملات در بلوک دیگری صورت می گیرد.

تولید کننده بلوک با توجه به قوانین موجود در مکانیسم اجماع، اسنکر را انتخاب می کند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که تولید کننده بلوک پیشنهادات اسنکر را با قیمت کم بررسی می کند.

همچنین معاملات اضافه شده که دارای سفارش های بروز شده می باشد در مراحل بعد، اسنکر در یک بلوک قرار می گیرد. و بلوک به زنجیره اضافه می شود و شبکه را بروز می کند. تراکنش های اسنکر از زنجیره حذف می شود تا مقدار پروتکل ثابت بماند. بعد تولید کننده گواه اثبات با دانش صفر پروتکل را ارتقا می دهد. و در آخر بلوک جدید به صورت غیر قابل تغییر، جزی از زنجیره می شود.

ویژگی ارز دیجیتال مینا

دیگر پروتکل های بلاک چین بسیار سنگین هستند که برای اجرایی کردن گره ها، احتیاج به واسطه ها دارند. و پویایی و قدرت قدیمی را اجرایی و بازسازی می کنند. ولی ارز دیجیتال مینا سبک است، پس هر فردی می تواند به سرعت زنجیره را همگام سازی و آن را تایید کند. بلاک چینی که با توجه به سند رمزنگاری با یک مقدار ثابت ساخته شده است، حتی در صورت مقیاس پذیری نیز در دسترس هم قرار می گیرد.

غیر متمرکز

با ارز دیجیتال مینا هر فردی که زنجیره را همگام سازی کند، تراکنش ها را همانند یک گره کامل تایید می کند. طراحی این رمز ارز بدین معنی می باشد که هر شرکت کننده می تواند در اجماع اثبات سهام مشارکت کنند. و به مقاومت قوی تری دسترسی پیدا کند و بلاک چین را ایمن تر بسازد.

کنترل داده توسط افراد

پروتکل مینا غیر متمرکز است و با اعتبار سنجی و به اشتراک گذاشتن مدارک مربوط به داده ها، آن را تحت کنترل خود قرار می دهد. همچنین به طرف مقابل و یا منطق داده هایی که خارج از زنجیره مورد محاسبه قرار گرفته است. تایید شده اند و مقیاس پذیری محاسبات ساده و بزرگ را کارآمد و مقرون به صرفه می کند.

طراحی توسط تیم حرفه ای

بلاک چین های دیگری توسط واسطه های قدرتمند اکوسیستم مدیریت می شوند، ولی ارز دیجیتال مینا با توسط تعداد بسیار زیادی از تولید کنندگان بلوک، توسط شرکت کنندگان تامین می شود. ارز دیجیتال مینا از بزرگترین و فعالترین پروژه ای می باشد که در چند سال اخیر تاسیس شده است.

سخن آخر

ارز دیجیتال مینا بر روی بلاک چین اتریوم فعالیت می کند. اندازه ثابت این رمز ارز 22 کیلوبایت می باشد. این مقدار به هر فرد این اجازه را می دهد تا از یک گره استفاده کند و بدون نیاز به  هیچ سخت افزاری، به امنیت شبکه کمک کند. مینا یکی از بزرگترین و فعالترین پروژه ای می باشد که در چند سال اخیر شروع به فعالیت کرده است. امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بوده اید از شما صمیمانه تشکر می کنیم.

 

12 responses to “ارز دیجیتال مینا، ارز دیجیتال بازی دیسنترالند”

  1. … [Trackback]

    […] There you can find 61453 more Information on that Topic: ramzgosha.com/ارز-دیجیتال-مینا،-ارز-دیجیتال-بازی-دیس/ […]

  2. … [Trackback]

    […] There you can find 48289 more Info on that Topic: ramzgosha.com/ارز-دیجیتال-مینا،-ارز-دیجیتال-بازی-دیس/ […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

en_USEnglish