صرافی جمینی چیست و درباره آن چه می دانیم؟

صرافی جمینی

فهرست

صرافی جمینی یک صرافی ارز دیجیتال می باشد که در سال 2004 توسط دو برادر دوقلو وینکلوس تاسیس شد. این صرافی به امنیت بسیار زیاد معروف می باشد. به گونه ای که افرادی که قصد دارند معاملات با حجم بالا را انجام دهند، می توانند با خیال آسوده معاملات خود را انجام دهند. این صرافی دارای قابلیت های ویژه ای می باشد که باعث شده تا در بین کاربران محبوب شود. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این صرافی بدانیم.

صرافی جمینی ( exchange Gemini )

جمینی یک صرافی ارز دیجیتال می باشد. این صرافی توسط برادران وینکلوس در 2005 تاسیس شد. برادران وینکلوس در سال 2004 بعد از شکایت از مارک زاکبرگ به معروفیت خود رسیدند. آنها ادعا کرده اند که زاکبرگ ایده آنها که فیسبوک بوده است را به سرقت برده است. در آخر آنها 65 میلیون دلار خسارت دریافت کرده اند.

این صرافی جزو صرافی های امن و مطمئن می باشد، زیرا ویژگی های بسیار زیاد و مختلفی را برای حفاظت در برابر کاربران ارائه می دهد. مبادلات جمینی در همه ایالات متحده آمریکا، کانادا، هنگ کنگ، سنگاپور و کره جنوبی انجام می شود.

پشتیانی از کوین ها

جمینی از ارز هایی مانند: بیت کوین، اتریوم، سولانا، بایننس کوین، پالیگان، پولکادات، کاردانو، چین لینک، شیبااینو، لایت کوین، ریپل، ترون و یونی سواپ پشتیبانی می کند.

پشتیبانی از segWit

صرافی جمینی اعلام کرده است که پشتیبانی کامل از segWit می کند. segWit یک نوع کد نویسی مخصوص بیت کوین است که امکان پیاده سازی در شبکه بیت کوین را فراهم می کند.

صرافی جمینی

کارمزد

برای واریز های بالا از طرف جمینی کاملا رایگان می باشد و شامل پرداخت کارمزد نمی شوند. انتقال وجه توسط ارز فیات ممکن است مشمول هزینه از بانک شود که پول از آنحا ارسال می شود. بنابراین کاربران شبکه باید هزینه شبکه اتریوم و یا بیت کوین را پرداخت کنند.

کارمزد معاملات در صرافی جمینی متفاوت است . کارمزد ها بستگی به حجم معاملات یک ماهه شما دارد.

صرافی جمینی برای چه کسانی مناسب است؟

صرافی جمینی برای کسانی که به امنیت صرافی اهمیت می دهند، بسیار مناسب می باشد. این کار باعث می شود تا صرافی جمینی برای افرادی که معاملات با حجم بسیار بالا انجام می دهند، مناسب باشد. این صرافی برای کاربرانی که قصد انجام معاملات روزانه را دارند، مناسب است. همچنین تریدر های حرفه ای که می خواهند از دارایی و سرمایه خود حفظ کنند و با خیال آسوده تری فعالیت خود را انجام دهند، مناسب می باشد.

مزایای صرافی جمینی

  1. از لحاظ امنیتی بسیار بالا می باشد، در این صرافی درصد پایینی از سرمایه ها به صورت آنلاین می ماند و اکثر آن به صورت آفلاین حفظ و نگهداری می شود تا اتفاق هک را به حداقل برساند.
  2. حساب ها توسط شرکت بیمه فدرال آمریکا ، بیمه می شود و تمامی سرمایه ها در بانکی که مستقر در نیویورک می باشد نگهداری می شود.
  3. این صرافی با استاندارد های بانکی مطابقت دارد و فعالیت کردن با این صرافی را برای عموم مردم مناسب می کند.
  4. دارای خدمات حرفه ای و پیشرفته می باشد.
  5. یک وبلاگ و یک بخش پرسش و پاسخ برای رسیدگی به اشکالات کاربران دارد. حتی اگر کاربر نتوانست جواب مشکلات خود را دریافت نکرد می تواند با ایمیل کار خود را پیش ببرد.
  6. صرافی جمینی دارای یک محیط ساده و کاربر پسند می باشد و افراد مبتدی می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از این صرافی استفاده کنند.
  7. برای مبادله خرید و فروش کارمزد پایینی دریافت می کند.

معایب صرافی جمینی

  1. برای ثبت نام کردن به اطلاعات بسیار زیادی احتیاج دارد
  2. هنگام حجم معاملات بالا سیستم از دسترس کاربران خارج می شود.
  3. تنها دلار و چند ارز دیجیتال را برای تامین بودجه برای انجام شدن معاملات را می پذیرد.
  4. تعداد محدود کوین
  5. تحریم کاربران ایرانی

امکانات صرافی جمینی

  • کسب درآمد با استیک کردن
  • دارای کیف پول ارز دیجیتال
  • دارای اپلیکیشن
  • دارای بازار بزرگ و فعال
  • دارای بازار همتا به همتا
  • سبد سرمایه گذاری و یا پورتفوی
  • قابلیت مارجین و فیوچرز
  • دارای لایه های امنیتی چندگانه

صرافی ارز دیجیتال

انواع روش خرید و فروش

اسپات : می توانید به صورت حرفه ای معامله خود را انجام دهید.

کانورت : می توانید ارز دیجیتال خود را به ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنید.

لوریچ توکن : استفاده کردن از این توکن باعث می شود تا از چندین برابر شدن نوسانات بازار استفاده کنید.

مارجین : می توانید از این صرافی وام بگیرید و چند برابر دارایی خود معاملات را انجام دهید.

سخن آخر

این صرافی در سال 2004 تاسیس شد. . مبادلات جمینی در همه ایالات متحده آمریکا، کانادا، هنگ کنگ، سنگاپور و کره جنوبی انجام می شود. این صرافی برای کاربرانی که امنیت بسیار مهم می باشد، مناسب می باشد همچنین این صرافی برای کاربرانی که ترید روزانه می دهند، بسیار مناسب می باشد. ویژگی های این صرافی باعث شده تا در بین کاربران طرفداران خود را پیدا کند. همچنین می توانید با استیک کردن در این صرافی سود دریافت کنید و از قابلیت های ویژه مارجین و اسپات استفاده کنید. ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بوده اید، امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

8 پاسخ به “صرافی جمینی چیست و درباره آن چه می دانیم؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian