چگونه می توان در متاورس رایگان زمین دریافت کرد؟

زمین رایگان در متاورس

فهرست

 خرید زمین در متاورس

خرید زمین در متاورس، شاید اتفاق بسیار شگفت انگیزی می توان باشد که هر فرد بخواهد حتی برای یک بار هم که شده آن را امتحان کند. درحالی که ارزش زمین در دنیای واقعی بسیار بالا  می باشد، زمین هایی در متاورس وجود دارد که روز به روز ارزش آن در طول زمان بالا می رود.

از راه های کسب درآمد، زمین های مجازی می باشد. برای خریداری و فروش زمین های مجازی باید وارد متاورس شوید .

ارز های رمزنگاری شده و nft ها واحد پولی متاورس می باشد که شما باید برای خرید و فروش زمین در متاورس از آنها استفاده کنید. برای انجام تراکنش در متاورس شما نیاز دارید به اینکه یک کیف پول رمزنگاری شده ایجاد کنید.

زمین های مجازی در اپلیکیشن های مهم متاورس مانند :  Decentraland، Sandbox، Somnium و Cryptovoxels می باشد.

پلتفرم هایی که خرید زمین رایگان را به کاربران ارائه می دهد :

جنگجویان آرادینا (Warriors of Aradena)

یک بازی nft  می باشد که مبتنی بر اتریوم است. جنگجویان آرادنا یک گروهی است که تشکیل شده است 8000 nft می باشد که نماینده این جنگجویان، پادشاه آرادنا می باشد. با خریداری کردن warrior، زمین های را دریافت می کنید که دست ساز سفارشی هستند، که نه تنها به عنوان یک آواتار عمل می کند بلکه به شما امکان عضویت در پادشاهی آرادا و همه امتیازی که قرار دارد را به شما می دهد. همچنین می توانید از پروکسی nft و ایردراپ رایگان بهره مند می شوید.

طبق نقشه راه یک بازی استراتژیک زمینی است که در سه ماه اول سال 2022 راه اندازی شد، پس اگر یک warrior دارید، می توانید به صورت رایگان یک زمین در متاورس دریافت کنید.

برای مطالعه بیشتر : نحوه خرید زمین در متاورس چگونه می باشد؟!

خرید-زمین-در-متاورس

کورنوکوپیاس (Cornucopias)

در این بازی بازیکنان می توانند به عنوان nft، جوایز، مالکیت زمین و دارایی زمین مجازی را دریافت کنند. در این اپلیکیشن، علاوه بر بازی، می توانید بر روی متاورس هم سرمایه گذاری کنید. این بازی ویژگی هایی مانند ساخت جزیره و زمین رایگان را در اختیار افراد قرار می دهد. این جزایر دارای مناطق های مختلفی مانند غرب وحشی، عصر سامورایی و زندگی مزرعه می باشد. کسب درآمد از این بازی بسیار برای سرمایه گذاران جذاب بوده است.

در این بازی می توانید در ازای بازی که انجام می دهید، توکن دریافت کنید. این بازی مبتنی بر بلاک چین کاردانو می باشد. نام توکن این بازی copi می باشد که می توان از این توکن برای مشارکت در برخی از ویژگی های درون بازی استفاده کرد و افرادی که توکن بومی این بازی را دارند می توانند نظرات خود را برای تغییرات درون بازی ارائه دهند.

زمین بعدی  (Next Earth)

این پلتفرم تازه تاسیس و مبتنی بر بلاک چین می باشد و درست مانند یک قطعه زمین می باشد. این پروژه قصد دارد در آینده بر روی توسعه زمین، صدور و توزیع توکن این پلتفرم تمرکز کند. زمینی که دارد این پلتفرم بر روی آن فعالیت می کند یک قطعه زمین با 200000 nft است. ارزش یک واحد 0.1 میلیارد دلار می باشد. شما باید برای دریافت جوایز، در ابتدا باید به متصل شوید . همچنین شما می توانید با دعوت کردن از دیگر افراد به شبکه، پاداش های خود را قالب پیشنهادی دریافت کنید. شما هرچقد بتوانید کاربر بیشتری را دعوت کنید، واحد بسیار زیادی دریافت می کنید. بنابراین بسیار راحت و ساده می تونید در این پلتفرم زمین رایگان دریافت کنید.

متاورسر (Metaverser)

اولین بازی بلاک چین چند نفره می باشد که به شما این امکان را می دهد تا آواتار های سه بعدی خود را با توجه به شخصیت های مورد علاقه خود طراحی کنید. این بازی برای دریافت کسب درآمد بسیار مناسب است و به کاربران این امکان را می دهد تا در حین بازی کردن کسب درآمد داشته باشند. بازیکنان با بازی کردن در این پلتفرم و شناختن ویژگی و ارزش های آن ، قدرت بسیار زیاد یرا دریافت می کنند. آنها می توانند در چالش های بازی مشارکت داشته باشند تا بتواند توکن های mtvt  و nft دریافت کنند و آن را در صرافی ارز دیجیتال به فروش برسانند. دارایی ها به صورت توکن nft عرضه می شود و اغلب آن در بازار های خارج از بازی دنیا به فروش می رسد.

سخن آخر

به راحتی می توانید کسب درآمد داشته باشید از معامله خرید و فروش در متاورس، به شما بازی و سایت هایی معرفی کرده ایم که می توانید به راحتی دریافت زمین رایگان در متاورس را داشته باشید و درآمد کسب کنید. از اینکه تا انتهای مقاله را مطالعه کردید از شما همراهان همیشگی رمزگشا تشکر می کنیم.

یک پاسخ به “چگونه می توان در متاورس رایگان زمین دریافت کرد؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian