معرفی بازی های ارز دیجیتال

game_

فهرست

کسب درآمد از بازی های ارز دیجیتال

امروز می خواهیم بازی هایی که می توان با آنها کسب درآمد به صورت ارز دیجیتال داشته باشیم را با هم مرور کنیم و اینکه هر کدام از بازی ها چه نوعی می باشد و چه ارز دیجیتالی را ارائه می دهند را باهم بررسی کنیم. با رمزگشا همراه باشید تا بیشتر درباره بازی های درآمدزا بدانیم.

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

یک بازی مبارزه ای می باشد که توسط شرکت اسکای میویس ( Sky Mavis ) است. بازیکنان در این بازی باید حداقل سه جانور کوچکی به نام اکسی داشته باشند تا بتوانند مبارزه خود را آغاز کنند. بازیکنان هر اکسی منحصر به فرد خودشان را دارند. این بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم فعالیت می کند و دارای لایه های تاکنیکی فوق حرفه ای می باشد. در این بازی بازیکنان می توانند با ترکیب کردن قدرت اکسی ها یک استراتژی را رقم بزنند تا بتوانند در رقابت با دیگر رقیبان پیروز میدان شوند. بازی اکسی اینفینیتی پرطرفدار ترین و محبوب ترین بازی ارز دیجیتال در بین کاربران می باشد.

در بازی بازی اکسی اینفینیتی ، بازیکنان باید اکسی های خود را که د رواقع یک گونه از ارز دیجیتال می باشند را به شکل یک توکن  NFT در کیف پول رمز نگاری خود ذخیره کنند. اسکای میومس، زنجیره های فرعی خود را در اتریوم توسعه داده است تا بازیکنان بتوانند توکن های خود را به راحتی و بدون نگرانی درباره کارمزد گس، آن را مبادله کنند.

در این بازی علاوه بر اینکه یک فضای میدان مبارزه ای که دارد، بازیکنان می توانند به خرید زمین بپردازند. محیط داخلی بازی اکسی اینفینیتی به گونه ای طراحی شده است تا بازیکنان بتوانند به راحتی جست و جو خود را در این بازی انجام دهند. همچنین می توانند یک جامعه اکسی را از طریق یک سازمان مستقل و غیر متمرکز بر دنیای حکمرانی کنند.

بازی اکسی اینفینیتی از بهترین و گران ترین  NFT  را در سال 2021 به مبلغ 42 میلیون دلار به فروش رساند. گران ترین توکن اکسی به ارزش 300 اتر به فروش رسید. برای خرید و فروش توکن اکسی باید در ابتدا اتر و یا SLP بخرید و آن را در کیف پول خود ذخیره کنید تا بتوانید اکسی مورد نظر خود را خریداری کنید.

اکسی

بازی دسنترالند (Decentraland)

کاربران می توانند در این بازی ساخت و کسب درآمد از محتوا را داشته باشند. در این دنیای مجازی، بازیکنان با خرید و فروش تکه های زمین در این بازی می توانند، ارز دیجیتال کسب کنند.

عرضه اولیه سکه 24 میلیون دلاری دیسنترالند در سال 2017 رخ داد. این دنیای مجازی نسخه بتا خصوصی خود را در سال 2019 و نسخه عمومی آن را در سال 2020 انتشار داد.

این بازی از دو توکن مانا و لند پشتیبانی و از آن استفاده می کند. ارز دیجیتال مانا یک توکن ERC20 می باشد که برای دریافت توکن غیر مثلی ERC721 لند باید سوزانده شود. از توکن مانا برای پرداخت آواتار ها، اسم، لباس و دیگر ویژگی های بازار این بازی استفاده می شود. این بازی بر روی دستکاپ قبل استفاده است و نسخه موبایلی آن هنوز انتشار پیدا نکرده است. برای آغاز بازی و دریافت ارز دیجیتال رایگان، باید کروم و یا فایر فاکس را بر روی سیستم خود نصب کنید.

بازی سند باکس ( SAND BOX )

این بازی در سال 2011 بر روی موبایل، فعالیت خود را آغاز کرد. این بازی در سال 2018 تصمیم گرفت که روند خود را تغییر دهد و تبدیل به یک بازی کریپتو شود، تا کاربران بتوانند با بازی کردن، ارز دیجیتال دریافت کنند. متاورس این بازی در حال حاضر یکی از بهترین دنیای متاورس محاسبه می شود. سند باکس این امکان را به کاربران  می دهد تا دارایی های منحصر به فرد و محیط های جذاب و جدیدی را طراحی کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

این بازی با ترکیب یک سازمان غیر متمرکز و توکن های NFT تبدیل به یک بازی بسیار حرفه ای شده و گیمرهای بسیار زیادی به این بازی علاقه پیدا کردند و طرفدار آن شده اند. هدف اصلی این اپلیکیشن، معرفی فناوری بلاک چین توسط بازی بوده است.

این بازی دارای یک توکن کاربردی به نام SAND می باشد تا کاربران بتوانند برای انجام شدن تراکش های خود به راحتی از این توکن استفاده کنند. سند باکس تا به الان میلیون ها دلار زمین مجازی و آیتم های NFT  را به فروش رسانده است و با شرکت های مطرحی از جمله اسکوئر و صرافی جمینی همکاری و مشارکت داشته است. این بازی قابل دسترسی در نسخه های موبایلی و ویندوز است.

بازی کریپتو کیتیز (CryptoKitties)

این بازی، یک بازی منحصر به فرد است تا بتوانید به راحتی یک گربه پرورش دهید و بعد از پرورش یک گربه آن را یا نگهداری کنید و با بفروشید. هر گربه در نوع خود یک گربه تک و منحصر به فرد می باشد که شما مالک آن می باشید. پس تشابه آن با سیار گربه ها، تصاحب و از بین بردن آن هیچگاه وجود نخواهد داشت. کریپتو کیتیز اولین بازی غیر متمرکز می باشد که بر روی بلاک چین اتریوم شروع به فعالیت کرد و از ارز دیجیتال اتر برای خریداری کردن گربه ها و یا محصولات آن استفاده می کند.

برای بازی کردن، باید در ابتدا یک گربه مجازی خریداری کنید و بعد به پرورش آن بپردازید. به دلیل اینکه هر گربه منحصر به فرد است و نمونه ی دیگری از آن وجود ندارد، م یتوانید آن را به بهترین شکل ممکن پرورش دهید و آن را به فروش برسانید. برای بازی کردن کریپتو کیتیز باید از مرورگر وب استفاده کنید.

گادز آنچیند (Gods Unchained)

بازیکنان باید با استفاده از کارت و استراتژی قرار دادن هر کارت در بازی، می توانند با سایر بازیکنان به رقابت بپردازند و در صورت پیروز شدن، پاداش دریافت کنند. کارت هایی که در این بازی وجود دارد، از نوع NFT  می باشد که بر اساس قیمت توکن بومی این بازی که GODS مشخص می شود. این بازی از معروف ترین ومحبوب ترین بازی بلاک چین در دنیا می باشد. گادز آنچیند یک بازی رایگان است که نیاز به سرمایه اولیه ندارد. بازیکنان تک به تک روبروی همدیگه قرار می گیرند  و با همدیگر رقابت می کنند و برنده رقابت، جایزه دریافت می کند. کارت ها به دلیل اینکه NFT  می باشد می توانند صاحبان هر کارت، آن ها را معامله کنند و به فروش برسانند و سود خوبی را به دست بیاورند.

استپن (StepN)

استپن یک پلتفرمی می باشد که در ابتدای فعالیت خود به آمار شگفت انگیز 2.5 میلیون کاربر رسیده است. استفاده کردن از این نرم افزار بسیار راحت است و پیچیدگی ندارد و کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این پلتفرم بر روی بلاک چین سولانا تاسیس شده است و قیمت کفش های آن بر اساس قیمت سولانا معین می شود.

در این نرم افزار بعد از خریداری کردن یک کفش  NFT، به راحتی و سادگی پیاده روی و یا دویدن می توانید ارز دیجیتال به دست بیاورید. استپن از بهترین و محبوب ترین نرم افزار کریپتو است و همچنین باعث افزایش GST و GMT شده و به سرمایه گذاران سود بسیار بالایی رسانده است.

بازی-ارز-دیجیتال

بازی لایت نایت  (  Lightnite)

لایت نایت از دیگر بازی محبوب ارز دیجیتال می باشد که به صورت آنلاین اجرا می شود. از ویژگی جذاب این بازی میتوان به چند نفره بودن آن اشاره کرد. بازیکنان در این بازی با از بین بردن حریفان خود و به دست آوردن غنیمت، بیت کوین دریافت خواهند کرد. در بازی لایت نایت می توانید پاداش های بسیار زیادی دریافت کنید.

پاداش این بازی بر اساس ساتوشی ( کوچک ترین واحد بیت کوین) پرداخت می شود که در آِنده بیت کوین های خود را به کیف پول خود انتقال دهید و از آن استفاده کنید.

همچنین کاربران می توانند دارایی های خود را که به صورت توکن غیر مثلی ایجاد شده است را بر روی لیکوئید نتورک فعالیت کند را به فروش برسانند و با آن کسب درآمد داشته باشند.

بازی همسایه ام آلیس (My Neighbor Alice)

این بازی یک بازی مالتی پلیر می باشد که هر فرد می تواند در آن جزیره های مجازی و ساخت آیتم های جذاب و هیجان انگیزی را ایجاد کند. این بازی دو دنیای کریپتو و ترید را باهم ترکیب کرده است. مناسب برای افراد معمولی می باشد و برای افرادی که تمایل به جمع آوری NFT می کنند، مناسب می باشد. دارای توکن مخصوص و بومی به نام آلیس می باشد که می توان به مزایای آن که خواهیم گفت ، اشاره کرد.

مزایای توکن آلیس

  • حاکمیت: مشارکت کردن در روند حاکمیت از طریق DAO برای رای دهی
  • استفاده در خود بازی: خریداری کردن قابلیت ها و امکانات ویژه درون بازی از طریق بازاراچه
  • استیکینگ : توکن آلیس را  برای کسب درصدی از درآمد پلتفرم مانند فروش زمین، می توان استیک کرد.
  • تشویق شدن بازیکنان : با انجام دادن ماموریت هایی که درداخل بازی می باشد می توانند بعد از به اتمامرساندن ماموریت ها، ارز آلیس را دریافت کنند. این بازی تنها برای ویندوز کامپیوتر در دسترس می باشد.

بازی تتان آرنا (Thetan Arena)

بازی تتان آرنا از محبوب ترین بازی های کریپتو می باشد. این اپلیکیشن بالای 1 میلیون بار دانلود شده است. برخلاف یک سری بازی های محبوب مجبور به بازی کردن فقط در کامپیوتر نیستید زیرا اپلیکیشن مجزایی برای اندروید و IOS  دارد. این بازی، اولین بازی اکشن چندکاربر آنلاین می باشد که مبتنی بر بلاک چین فعالیت می کند. کاربران باید برای استفاده از تجهیزات مختلف باید شروع به مبارزه کنند. سبک این بازی تقریبا شبیه بتل رویال می باشد که این موضوع باعث شده تا در بین کاربران بسیار محبوب شود. خرید و فروش در این بازی با استفاده از توکن بومی که THG می باشد، صورت می گیرد.

دنیای بیگانگان ( Alien Worlds )

یک گیم می باشد که بازیکنان باید برای به دست اوردن ارز دیجیتال این بازی که TLM می باشد، رقابت کنند. بازیکنان باید با یک سفینه فضایی که انتخاب می کنند، ماموریت هایی که برای آنها ترسیم می شود را انجام دهند. همچنین بازیکنان در مراحل کشف و استخراج سرزمین های جدید، می توانند NFT و ارز بومی این بازی را به دست بیاورند. بازیکنان پس از ورود بر روی یک سیاره، یک بیل رایگان به آنها داده می شود تا بتوانند ماموریت خود را آغاز کنند. موفقیت اصلی در این بازی، شناسایی کردن سرزمین هایی هست که دارای یک استخر بزرگ پاداش TLM  می باشد. برای اینکه بتوانید این بازی را شروع کنید، باید در ابتدا یک کیف پول WAX بسازید. سپس باید نام کاربری را به همراه آواتار خود انتخاب کنید. شرایط و قوانین بازی را بپذیرید. سیاره ای را که قصد استخراج دارید را انتخاب کنید، بعد از انتخاب کردن سیاره، بیل را به عنوان ابزار استخراج خود انتخاب کنید. با پیشرفت کردن وارتقا پیدا کردن در مراحل های بازی، ابزار های پیشرفته تری و بهتری را دریافت خواهید کرد. اگر به حساب کیف پول خود توجه کنید، متوجه خواهید شد که 2 NFT یک بیل و یک کارت آواتار به دست آورده اید.

بازی اسکای ویور (skyweaver)

از دیگر بازی های مبتنی بر بلاک چین می باشد که مبتنی بر بلاک چین فعالیت می کند. این بازی تحت حمایت سرمایه گذاری و بنیان گذار سایت ردیت قرار گرفته است. در این بازی، با جمع آوری کردن یک دست کارت با سایر بازیکنان به رقابت می پردازید.

در اسکای ویور، کارت ها به صورت تکی و قیمت ثابت فروخته می شود. سپس کاربران با توسط بازارچه داخلی آن به خرید و فروش کارت ها می پردازند. این بازی بر روی سیستم مبایل و ویندوز قابل نصب است.

بازی آوه گوچی (Aavegotchi)

این بازی با پروژه آوه که از معروف ترین و پر استفاده ترین پلتفرم وام دهی دیفای می باشد مرتبط است. آوه گوچی مانند بازی کریتو کیتیز، هر کاراکتر دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند رنگ بدن و شخصیت می باشد.

کاراکتری را که بازیکنان پرورش می دهند آوه گوچی نام دارند. علاوه بر اینکه یک توکن غیر مثلی می باشد که می توان آن را خریداری کنید، آوه گوچی ها یک سری آواتار می باشند که به عنوان یک وثیقه برای دریافت جایزه استیکینگ مورد استفاده قرار داد.

اگر شما بتوانید یک کاراکتر خوبی را پرورش دهید، می توانید آن را در یک فروشگاه اختصاصی به قیمت بالایی به فروش برسانید. هرچه شما زمان های بسیار زیادی برای پرورش آوه گوچی خود بگذارید، آوه شما خاص تر و جذاب تر می شود. شما می توانید کاراکتر خود را نوازش کنید و به آن رسیدگی کنید و سرگرم کنید تا آوه شما رشد کند و ارزش آن بالاتر رود.

آپلند ( Upland )

در آپلند می توانید به خرید و فروش سرمایه های دیجیتالی بپردازید. در این بازی یک زمین دیجیتالی خریداری کنید و در آن بناهای جالبی بسازید و توکن UPX دریافت کنید. همچنین می توانید سرمایه گذاری کنید، در مزایده ها و رویداد ها شرکت کنید و دارایی خود را تبدیل به پول واقعی کنید. زمینی که خریداری می کنید به همراه بناهایی که در آن می سازید می توانید به فروش برسانید و صاحب کسب درآمد شوید. برای شروع این بازی 4500 ارز UPX در یافت می کنید تا بتوایند فعالیت خود را آغاز کنید. برای سرمایه گذاری خرید و فروش زمین لازم نیست هر روز وارد بازی شوید، می توانید زمینی را خریداری کنید و منتظر بمانید تا زمانی که ارزش زمین شما بالا رفت آن را به فروش برسانید و سود دریافت کنید.

بازی دیسنترال گیمز ( Decentral Games )

این یک بازی مبتنی بر متاورس می باشد که مدیریت آن بر عهده یک سازمان خودمختار و غیر متمرکز می باشد. کاربران می توانند در این بازی رویداد های سه بعدی مجازی برگذار کنند. دیسنترال گیمز دارای یک ارز دیجیتال بومی و مخصوص به نام DG می باشد. این قابلیت برای بازیکنان ایجاد شده تا به وسیله اجرایی شدن بازی بر روی بلاک چین و تامین نقدینگی ، بتوانند این ارز دیجیتال را به دست بیاورند.

نام خزانه دیسنترال گیمز dgTreasury می باشد که برای جمع آوری پرداخت جوایز به کار می رود. همچنین کاربران می توانند حین اجرای بازی ها مانند بلک جک و رولت، تراکنش هایی را که در قالب رمز ارز مانا و دای می باشد را در این صندوق جمع آوری و ذخیره کنند.

کسب درآمد غیر فعال و همزمان بازی کردن از دو ویژگی بسیار ویژه این بازی می باشد. دیسنترال گیمزفراتر از یک بازی می باشد و قصد دارد که دنیای متاورس خود را توسعه دهد.

بازی سورر ( SORARE )

بازی سورر یک بازی ارز دیجیتال فوتبالی است که دارای تیم های 5 نفره می باشد و از فناوری بلاک چین استفاده می کند. این بازی قابلیت خریداری کردن و فروش کارت های دیجیتالی که متعلق بازیکنان صد تیم ورزشی می باشد را فراهم می کند.

بازیکنان بعد از ورود به بازی سورر و مشخص کردن گروه خود، می توانند ده کارت که متعلق به بازیکنان مختلف می باشد را انتخاب کنند. سپس برای شرکت در مسابقه باید یک تیم پنج نفره را تشکیل دهند، بعد از پیروز شدن در مسابقات، کارت های بیشتری یا پاداش به صورت رمز ارز اتر دریافت خواهند کرد.

روش اول کسب درآمد در این بازی، شرکت کردن در مسابقات می باشد. روش دیگر کسب درآمد در این بازی، خرید و فروش کارت ها می باشد زیرا هر کارت کتعلق به یک بازیکن در دنیای واقعی است و فقط از آن یک کارت منحصر به فرد موجود می باشد که ارزش آن به عملکرد بازیکن در دنیای واقعی بستگی دارد. به مثال : کارت امباپه در اوایل سال 2020 به قیمت 55000 یورو خریداری شد.

برای مطالعه بیشتر : نحوه خرید زمین در متاورس چگونه می باشد؟!

بازی فارمرز ورلد ( Farmers World )

این بازی دارای یک سبک متفاوتی نسبت به سایر بازی های ارز دیجیتال می باشد، که بیشتر آن ها در یک سبک تخیلی و مبارزه های مدرن می باشند، ولی در این بازی گیمرها به کشاورزی مشغول هستند. در فارمرز ولد باید بعد از کاشت دانه و کمی صبر، محصول را برداشت کنید و آن را در یک انبار غلات حفظ و نگهداری کنید.

با استفاده کردن از یک سری استراتژی ها محصولات خود را با کیفیت تر کنید تا بتوانید در کشاورزی پیشرفت کنید. از دیگر نکات جذاب این بازی است که ممکن است هنگامی که کشاورز منتظر برداشت محصول می باشد، می تواند به سایر کشاورزان حمله کنند.

بازی-Farmers-World

فارمرز ورلد دارای یک توکن مخصوص و بومی به نام  GOLD می باشد. بازیکنان می توانند با استفاده کردن ا زاین توکن ا زمحصولات دیگر کشاورزی برای ارتقا پیدا کردن کیفیت محصولات خود استفاده کنند. همچنین می توانند از مزارع خود در قبال حملات دیگر کشاورزان با استفاده کردن ابزارات، حفاظت کنند.

کریپتو بلیدز ( crypto blades )

این بازی بر روی زنجیره هوشمند بایننس فعالیت می کند. این بازی دارای یک ارز بومی به نام SKILL می باشد که باید بازیکنان برای برای به دست آوردن این رمز ارز با سایر بازیکنان به رقابت بپردازند. این توکن ها قابل خرید و فروش می باشد و بازیکنان می توانند ان را به کیف پول متامسک انتقال دهند. در این بازی، بازیکنان باید از سلاح های بسیار قدرتمندی برای شکست دادن رقیبان و پیروز شدن در میدان نبرد استفاده کنند. از توکن بومی این بازی می توان برای ارتقا دادن شخصیت ها و سلاح ها استفاده کرد. محیط این بازی دارای یک بازار خرید و فروش می باشد که بازیکنان می توانند سلاح ها و کاراکتر های خود را در این بازار به فروش برسانند و سود بسیار خوبی را به دست بیاورند.

اسپلینتر لندز ( Splinter Lands )

یک بازی کارتی است که دارای بخشهای مختلفی مانند آتش، زمین، مرگ، زندگی، اژدها، آب و مزدوران می باشد. این بازی بیش از 283 کارت برای تقویت و قوی تر شدن توانایی هر کاراکتر در بازی ارائه می دهد. 7 روش برای تشخیص خوب بودن هر بازیکن وجود دارد، این 7 روش شامل : سرعت، انواع مختلف حملات، زره و جادو، دامنه و غوغا می باشد. این بازی به بازیکنان این امکان را می دهد تا بتوانند بازیکان قابلیت ها و فعالیت های متنوعی را داشته باشند تا به طور روزانه در بازی شرکت کنند و پاداش دریافت کنند.

این بازی شامل ماموریت های مختلف و کسب رتبه در مسابقات می باشد. سطح های زیادی برای دریافت کردن کارت معجون جادویی که مهم ترین سطح انرژی سیاه هست، وجود دارد.

بازی میراندوس (MIRANDUS)

میراندوس یک بازی فانتزی می باشد که توسط 5 پادشاه در 5 شهر مستقل کنترل و اداره می شود. در این بازی لازم نیست که یک ماموریتی را انجام دهید، بازیکنان می توانند در این بازی در محیط به راحتی راه بروند و شانس خود را در میراندوس امتحان کنند. کاربران در این بازی در جنگل ها به شکار هیولاها می روند و به شوالیه های مبارز خدماتی ارائه می شود. همچنین بازیکن باید با ارتقا دادن کاراکتر خود پیشرفت کند تا بتواند در جنگل ها بگردد و با دشنمنان مبارزه کنند.

نئون دیستریکت ( Neon District )

یک بازی رایگان می باشد که بر بلاک چین پالیگان فعالیت می کند. این بازی دارای یک سری شخصیت ها و افراد شرور می باشد که توسط بازیکنانی که سندیکاها و جناح ها را تشکیل می دهند، مدیریت می شوند. در این بازی یک سری ماموریت هایی قرار دارد که باید بازیکنان در این رقابت پیروز شوند. برای شروع بازی، باید تیم خود را تشکیل دهید. هر تیم باید دارای 4 شخصیت می باشد که باید آن شخصیت ها را خریداری کنید. هر شخصیت دارای 10 عرشه کارتی می باشد. این کارت ها را می توان از روش LEVELING مبادله کرد، در طی این فرایند یک جایزه تصادفی سطح بالا را انتخاب می کنید که شامل ارتقا و یا یک کارت جدید می باشد. بعد از پیروز شدن در مبارزات و ماموریت ها، به شما پاداش داده می شود.

بازی ایلوویوم ( illuvium )

ایلوویوم یک بازی سه بعدی می باشد و در سال 2022 عرضه شد که بر روی بلاک چین اتریوم فعالیت می کند. در این بازی بازیکنان وظیفه دارند تا در نبرد ها پیروز شوند و بعد از انجام دادن وظایف خود و بالا آمدن رتبه هر فرد در این بازی ارز ILV  را دریافت می کنند.

در این بازی موجوداتی به نام ایلوویال وجود دارند که دارای مهارت های بسیار مختلفی می باشند و بازیکنان باید با توانمند ساختن خود در این نبرد پیروز شوند. بازیکنان می توانند در بازار این بازی با استفاده کردن از پول واقعی ، ترید و معامله ایلوویال را انجام دهند.

بازی هش راش ( Hash Rush )

این بازی بر اساس ( بازی کن جایگزه بگیر) طراحی شده است که فضای آنلاین را با بلاک چین اتریوم ادغام می کند. در این بازی شما باید از محله و کریپتو کریستال خود دفاع و محفاظت کنید. کریپتو کریستال یک نوع دارایی می باشد که شما با استخراج کردن در محل هایی که کریپتو وین نام دارد، آن را به دست آورید. در این بازی یک سری کمپین برای دریافت کردن جایزه وجود دارد که این امکان را به کابران می دهد تا پاداش دریافت کنند و کسب درآمد داشته باشند. این بازی دارای نسخه های ویندوز، مک و ولینوکس می باشد.

سخن آخر

در این مقاله، بازی هایی که مشهور و محبوب هستند را باهم بررسی کرده ایم و درباره نحوه بازی و ارز هایی که ارائه می دهند، مطالعه کرده ایم.  هر کدام از بازی های نام برده شده دارای ورژن های خاص و متفاوتی می باشد که مخاطب های به خصوص خود را دارد .اگر شما تجربه بازی کردن از هرکدام از این بازی هارا دارید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بوده اید، از شما صمیمانه تشکر می کنیم.

 

یک پاسخ به “معرفی بازی های ارز دیجیتال”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian