سوشی سواپ چیست؟

شاخص مقاله سوشی سواپ
سوشی سواپ یک صرافی غیر متمرکز می باشد که برگرفته شده از صرافی یونی سواپ است. این صرافی در سال 2020 تاسیس فعالیت خود را آغاز کرد و جزو بهترین صرافی هایی می باشد که بر بستر بلاک چین فعالیت می کند. همچنین این صرافی دارای توکن مخصوص و بومی به نام SUSHI می باشد. کسب درآمد و سود در این صرافی بسیار راحت بوده و هر کاربری می تواند به راحتی از این صرافی کسب درآمد داشته باشد.

فهرست

صرافی سوشی سواپ Sushiswap چیست؟

صرافی سوشی سواپ یک صرافی غیر متمرکز در بازار ارز دیجیتال است که بر طبق استاندارد ERC-20 فعالیت می کند.

بعد از محبوبیت دیفای در بازار ارز دیجیتال صرافی های بسیار زیادی به محبوبیت رسیدند. از صرافی هایی است  که به علت ارائه دادن خدمات عالی و منحصر به فرد خود، توانست در بین کاربران بازار ارز دیجیتال محبوبیت خود را به دست بیاورد. در صرافی سوشی سواپ معاملاتی با حجم بسیار زیادی انجام می شود. این صرافی به دلیل واسطه های پروتکلی که دارد، نرم افزار بسیار ساده ای برای کاربران می باشد.

صرافی سوشی سواپ به دلیل سهام دار بودن کاربران به واسطه توکن های بومی، توانست کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کند. همچنین بعد ازچند روز شروع فعالیت سوشی سواپ، حدود 1 میلیارد دلار سرمایه در این صرافی ذخیره شد.

تاریخچه سوشی سواپ

همانطور که گفته شد، سوشی سواپ یکی از صرافی های محبوب غیر متمرکز ارز دیجیتال می باشد، این صرافی اولین بار در سال 2020 توسط دو توسعه دهنده به نام های  chef Naimi و 0xMaki  شروع به فعالیت کرد. صرافی سوشی سواپ جزو محبوب ترین نرم افزار غیر متمرکز در بلاک چین اتریوم می باشد.صرافی با استفاده از کد های یونی سواپ ایجاد شده و می توان گفت یک فورک از اولین دکس رمز ارز در دنیا می باشد.  در سوشی سواپ امکان مبادله کردن همتا به همتا وجود دارد. نام رمز ارز این صرافی SUSHI است  و با استاندارد ERC-20 ساخته شده است و عرضه کل این توکن 250 میلیون می باشد.

سوشی سواپ از بازار ساز خودکار استفاده می کند و دارای استخر نقدینگی می باشد که توسط کاربران، نقددینگی آن تکمیل می شود. همچنین در این صرافی تمامی خدمات ارائه شده، توسط قرارداد های هوشمند مدیریت می شود و تحت کنترل هیچ نهاد و سازمانی نیست. کاربران می توانند در رأی گیری های این صرافی مشارکت داشته باشند و نظر خود را به توسعه دهندگان بیان کنند. توکن های سوشی به عنوان پاداش به تامین کنندگان نقدینگی داده می شود.

همچنین در سوشی سواپ امکان استیک کردن رمز ارز سوشی وجود دارد. کافیست برای استیک کردن رمز ارز سوشی والت اتریوم مانند متامسک را متصل کرده و و علاوه بر سوشی، رمز ارز اتر هم به علت پرداخت تراکنش ها وجود داشته باشد. کاربران 0.3 درصد مبلغ تراکنش ها را می پردازند. همچنین در این صرافی خدمات دیگری مانند قرض دهی و قرض گرفتن را به کاربران خود ارائه می دهد.

توصیه می کنیم مقاله صرافی ارز دیجیتال را مطالعه کنید.

صرافی SushiSwap
صرافی SushiSwap

نحوه کار کرد سوشی سواپ

صرافی سوشی سواپ با تنظیم بازار خودکار فعالیت می کند. استفده کردن از این الگو به این دلیل است که از سیستم های سنتی استفاده نمی شود. ارزهای دیجیتال موجود در این صرافی، با توجه به قرار داد هوشمند در استخر نقدینگی قرار می گیرد. سرمایه موجود در این استخر ها توسط افراد دیگه که به آن ها تامین کننده l تامین می شود.

افراد دارایی خود را در این استخرها ذخیره و قفل می کنند و بابت مزایایی که از این صرافی برخوردار می شوند، باعث افزایش اعتبار مالی استخرها می شوند. استخرها مانند یک بازار عمل می کنند و کاربران می توانند از طریق صرافی سوشی سواپ ، از توکن های موجود در استخرها استفاده کنند.

توکن سوشی (SUSHI)

صرافی سوشی سواپ دارای یک رمز ارزی به نام SUSHI می باشد که برای تامین شدن استخر های نقدینگی این صرافی به کار می رود. استخر های نقدینگی محلی برای ذخیره کردن عرضه و تقاضای ارز دیجیتال می باشد. این رمز ارز بر اساس استاندارد ERC-20 طراحی شده است و با استفاده از شبکه اتریوم می توان آن را معامله کرد. همچنین طبق صحبت های توسعه دهنده این رمز ارز، از این توکن 250 میلیون سوشی وجود دارد که هم اکنون نصف آن در دسترس و قابل استفاده می باشد. این توکن با صرافی های غیر متمرکز همخوانی دارد.

ارائه نظرات دارندگان توکن سوشی

کاربران در نرم افزار سوشی سواپ می توانند نظرات خود را بیان کنند و پیشنهادات خود را برای بهبود یافتن این صرافی ارائه کنند. سهام داران صرافی سوشی سواپ می توانند نظرات خود را درباره پیشنهادات ارائه شده بدهند و درباره آن نظر و تصمیم گیری کنند. این پیشنهادات باعث می شود تا تغییرات کوچک یا بزرگ در صرافی رخ دهد و باعث بهبود یافتن صرافی شود.

اجتماع قوی در بازار ارز دیجیتال حائز اهمیت می باشد و چه بسا در صرافی های غیر متمرکز خیلی بیشتر از اهمیت برخوردار می باشد. این موضوع باعث می شود تا پیشرفت های بسیار مطلوب و خوبی در شبکه توسط افراد رخ دهد.

تبدیل ارز دیجیتال در سوشی سواپ

به کمک صرافی سوشی سواپ، کابران می توانند توکن هایی که بر بستر اتریوم هستند را با سایر ارز های دیجیتال در پروتکل های غیر متمرکز انتقال دهید. به طور مثال شما می توانید به راحتی توکن تتر را به بیت کوین تبدیل کنید. همچنین شما می توانید در این صرافی صاحب کسب درآمد شوید. به طور مثال شما با قفل کردن توکن سوشی در سوشی بار، 0.05 درصد از کارمزد تراکنش های سوشی سواپ که در استخر های سوشی سواپ می باشند را دریافت می کنید.

توکن صرافی سوشی سواپ
توکن صرافی سوشی سواپ

سرمایه گذاری در سوشی سواپ

ابتدا باید ارزی که می خواهید به استخر نقدینگی وارد کنید را مشخص کنید. این ارز های دیجیتال را می توانید از صرافی های غیر متمرکز و متمرکز تهیه کنید. با توجه به تحریم های اقتصادی علیه ایران اعمال شده است، بهتر از به جای تهیه ارز دیجیتال از صرافی های متمرکز خارجی ،از صرافی های ایرانی تهیه کنید تا با مشکل روبرو نشوید.

مزایای سوشی سواپ

عدم نیاز به احراز هویت

کاربران بدون نیاز به این که عکس و یا مدارکی ازخودشان ارائه کنند، می توانند در این صرافی فعالیت خود را داشته باشند. عدم احراز هویت برای کشور هایی که تحریم اقتصادی بر آن ها اعمال شده است، بسیار مناسب می باشد.

احراز هویت برای کشور هایی که تحریم اقتصادی بر آن ها اعمال شده، بسیار مشکل ساز است. بنابراین این صرافی می تواند موقعیت بسیار خوبی برای این کشور ها باشد.

توکن سوشی

پاداش هر فعالیت در استخر این صرافی، توکن سوشی است. شما می توانید این توکن را به اتریوم تبدیل کنید.

 

کارمزد

 تراکنش 0.25 درصد به LP ها تعلق می گیرد و 0.05 درصد از تراکنش به توکن سوشی تبدیل می شود به هولدرها به عنوان پاداش داده خواهد شد.

سخن آخر

صرافی سوشی سواپ برگرفته از صرافی یونی سواپ است. این صرافی در سال 2020 تاسیس فعالیت خود را آغاز کرد و جزو بهترین صرافی هایی می باشد که بر بستر بلاک چین فعالیت می کند. همچنین این صرافی دارای توکن مخصوص و بومی به نام SUSHI می باشد. کسب درآمد و سود در این صرافی بسیار راحت بوده و هر کاربری می تواند به راحتی از این صرافی کسب درآمد داشته باشد.

شرکت رمزگشا با چندین سال سابقه در زمینه تحلیل ارز دیجیتال و فارکس فعالیت می‌نماید. آکادمی رمزگشا دارای دوره های تخصصی در زمینه هوش مالی ، تریدر حرفه ای فشرده و نیمه فشرده است . همچنین شرکت رمزگشا با بهره گیری از تحلیلگران و مشاوران باتجربه آماده انتقال این تجربیات به شما عزیزان می­باشد . شما می توانید در صورت نیاز با مشاوران ما در ارتباط باشید .

با تشکر از شما خواننده گرامی سایت رمزگشا که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید .

28 پاسخ به “سوشی سواپ چیست؟”

  1. Next time I read a blog, Hopefully it won’t disappoint me as much as this particular one. After all, I know it was my choice to read through, nonetheless I truly believed you would probably have something interesting to talk about. All I hear is a bunch of whining about something you could possibly fix if you weren’t too busy searching for attention.

  2. Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks, However I am experiencing difficulties with your RSS. I don’t understand why I am unable to subscribe to it. Is there anybody else getting similar RSS issues? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanks!

  3. You made some good points there. I checked on the net for more information about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

  4. Good day! I just wish to give you a big thumbs up for the excellent info you have got here on this post. I’ll be returning to your website for more soon.

  5. Next time I read a blog, Hopefully it doesn’t disappoint me as much as this one. After all, I know it was my choice to read through, however I truly believed you would probably have something helpful to talk about. All I hear is a bunch of whining about something that you could fix if you were not too busy looking for attention.

  6. I blog often and I really thank you for your content. The article has really peaked my interest. I will take a note of your site and keep checking for new information about once per week. I opted in for your Feed as well.

  7. I’m impressed, I must say. Rarely do I come across a blog that’s equally educative and amusing, and let me tell you, you’ve hit the nail on the head. The issue is something that not enough men and women are speaking intelligently about. I’m very happy that I came across this during my search for something concerning this.

  8. After I originally left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I receive four emails with the exact same comment. There has to be a way you are able to remove me from that service? Appreciate it.

  9. hey there and thank you for your info – I have definitely picked up anything
    new from right here. I did however expertise some technical points using this website, as I experienced to reload the website lots of times previous to I could get it to load correctly.
    I had been wondering if your web host is OK?
    Not that I am complaining, but slow loading instances
    times will often affect your placement in google and can damage your high quality score if ads and marketing with Adwords.
    Anyway I’m adding this RSS to my email and can look out for much more of your respective interesting content.
    Ensure that you update this again soon.. Escape rooms hub

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian