سیف پال، اولین کیف پول سخت افزاری!

سیف پال

فهرست

سیف پال ( Safepal )اولین کیف پول سخت افزاری می باشد که در سال 2018 توسط ورونیکا وونگ و تیم بسیار حرفه ای که دارد، آغاز به فعالیت کرد. این کیف پول دارای نسخه نرم افزاری می باشد که در دو نوع اندروید و IOS برای کاربران قابل استفاده می باشد. همچنین این کیف پول دارای توکن مخصوص به نام SFP  می باشد. باما همراه باشید تا بیشتر در باره این کیف پول بدانید.

کیف پول سیف پال ( safepal ) چیست ؟

کیف پول سیف پال ( SAFEPAL ) اولین کیف پول سخت افزاری می باشد که در سال 2018 توسط صرافی بایننس فعالیت خود را آغاز کرد. این کیف پول علاوه بر اینکه یک کیف پول سخت افزاری می باشد، نسخه نرم افزاری خود را منتشر کرده است تا کاربران بتوانند علاوه بر نسخه سخت افزاری، نسخه نرم افزاری این کیف پول را به همراه داشته باشند.

این کیف پول تمامی فعالیت و رمز ارز های رمزنگاری شده را پشتیبانی می کند.صرافی بایننس بعد از 9 ماه ارائه شدن این کیف پول، خود را حامی و سرمایه گذار سیف پول دانست.

بنیان گذار سیف پال چه کسی است ؟

این کیف پول توسط گروهی از علاقمندان بازار ارز دیجیتال به مدیریت ورونیکا وونگ ( VERONICA WONG ) تاسیس شد. وونگ در صفحه شخصی خود نوشته است که با تیم حرفه ای که دارای 15 سال سابقه در حوزه سخت افزار و نرم افزار می باشند، همکاری می کند، همچنین اعضای این تیم توسعه دهنده در شرکت های مطرح و بزرگی مانند سامسونگ و هوآوی فعالیت دارند.

3 مولفه اصلی سیف پال

  • کیف پول : کیف پول مهم ترین مولفه سیف پال می باشد. این کیف پول دارایی ذخیره شده را کنترل نمی کند و به حریم خصوصی کاربرانش احترام می گذارد و امنیت را برای کاربران خود به وجود می آورد.
  • مدیریت سرمایه : در این والت می توان رمز ارز های مختلف را خرید و فروش کرد و ارز های دیجیتال را با هم مبادله کرد. از سمت دیگر از این کیف پول می توان با نرم افزار های غیر متمرکز تعامل برقرار کرد و از دیفای بهره برد.
  • توکن SFP : توکن مخصوص و بومی این کیف پول SFP است و نقش مهم و اساسی را در بحث اقتصادی این پروژه دارد.

هدف کیف پول سیف پال

هدف این والت، رشد و بالا بردن امنیت برای کاربرانش می باشد. این کیف پول به علت سخت افزاری بودن خود، ادعا می کند که مطمئن ترین و امن ترین کیف پول موجود در دنیا می باشد. سیف پال باور دارد که برای کاربران خود بستری را فراهم کرده است تا به برنامه های  DEFI  و  CEFI دسترسی پیدا کنند و با ریسک های عاقلانه، برای خود سود های سالانه کسب کنند.

سیف-پل

محصولات کیف پول سیف پال

کیف پول سخت افزاری S1

اولین محصول کیف پول سیف پال، کیف پول سخت افزاری آن بود که با نام S1 در بازار عرضه شد. این کیف پول از 22 کوین و بیش از 20000  توکن پشتیبانی می کند. از مزایای ویژه این کیف پول، می توان به پشتیبانی کردن NFT ها اشاره کرد. این کیف پول دارای ضمانت تعویض یکساله می باشد. صفحه متوسط و طراحی زیبا و جذاب این کیف پول از دیگر ویژگی ویژه این کیف پول می باشد.

همچنین این کیف پول دارای لوازم جانبی و کاربردی مانند صفحه فلزی نگهدارنده کلید خصوصی و روکش چرمی می باشد.

کیف پول نرم افزاری سیف پال

این کیف پول در دو نسخه اندورید و IOS می باشد. با استفاده کردن از کیف پول، می توانید دارایی خود را در کیف پول سخت افزاری، مدیریت و کنترل کرد. همچنین افرادی که از کیف پول دیگری مانند تراست والت استفاده می کنند، می توانند کیف پول سخت افزاری خود را به آن کیف پول نرم افزاری متصل کنند.

از مزایای این کیف پول می توان به استفاده از پروتکل دیفای، بایننس و ترون اشاره کرد. در این کیف پول می توان خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال را انجام داد.

سواپ سیف پال

تبدیل شدن ارز های دیجیتال از طریق این سواپ امکان پذیر می باشد. افراد می توانند به صورت خودکار، دارایی خودرا به ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنند. همچنین سواپ سیف پال از شبکه اتریوم، بیت کوین و بایننس پشتیبانی می کند. به همین دلیل افراد می توانند در کیف پول خود بیت کوین را به اتریوم یا بایننس کوین تبدیل کنند.

ترید در کیف پول سیف پال

به دلیل اینکه حامی اصلی این کیف پول، صرافی بایننس می باشد، بازار معاملاتی بایننس در این کیف پول قرار دارد. بازار معامله یا اسپات صرافی بایننس در کیف پول سیف پال وجود دارد و افراد می توانند بدون انتقال سرمایه خود به صرافی بایننس، از نقدینگی این صرافی یرای انجام دادن معاملات خود استفاده کنند.

کسب درآمد از کیف پول سیف پال

SAFEPAL EARN محصولی می باشد برای جمع آوری کردن نقدینگی در پروژه های متمرکز و غیر متمرکز می باشد. کاربران می توانند دارایی خود را به عهده این کیف پول قرار بدهند و در ازای ان سود به دست بیاورند. کاربرانی که توکن SFP را تهیه کرده اند و در این بخش شرکت می کنند، از سود بیشتری برخوردار می شوند. همچنین این کیف پول ایردراپ های متفاوتی را معرفی می کند که کاربران با شرکت در آنها می توانند توکن رایگان دریافت کنند.

همکاری کیف پول سیف پال با پروژه های مختلف

همکاری کیف پول سیف پول با دیگر پروژه ها، دو کاربرد برای این کیف پول دارد. استفاده از توکن بومی این کیف پول در صرافی های مختلف و استفاده از توکن مخصوص این کیف پول در کیف پول های دیگر. کیف پول سیف پال با پروژه هایی مانند : تراست والت، دوج کوین ، نئو و یونی سواپ همکاری کرده است. این کیف پول با همکاری کردن در پروژه ARPA CHAIN، توکن مخصوص و بومی این پروژه را به لیست توکن های موجود خود اضافه کرد.

همچنین شبکه UMBRELLA پروژه دیگری است که با این کیف پول همکار می کند، این کیف پول توکن مخصوص و بومی این شبکه را به لیست توکن های موجود خود اضافه کرده است و از استیکینگ و سپرده گذاری این شبکه پشتیبانی می کند.

safepal

توکن SFP

این توکن در بستر بایننس فعالیت خود را آغاز کرده است. این توکن، توکن مخصوص و بومی کیف پول سیف پول می باشد. دارندگان این توکن می توانند رد نظرات و تصمیمات این کیف پول نظرخواهی کنند.تعداد کل این کیف پول 500 میلیون واحد می باشد که تاکنون بیش  از108 میلیون آن عرضه شده است.

کاربرد توکن SFP

  • خریداری کیف پول سخت افزاری و لوازم جانبی آن اگر با توکن حاکمیتی این کیف پول خریداری شود، شامل تخفبف خواهید بود.
  • هنگام استفاده از این توکن برای پرداخت کارمزد تراکنش ها، شامل تخفیف خواهید بود.
  • دارندگان این توکن می توانند طرح های پیشنهادی خود را برای
  • ارتقا پیدا کردن این کیف پول ارائه کنند.
  • استیک کردن این توکن و دریافت سود و کسب درآمد

تهیه و نگهداری توکن SFP

صرافی هایی که این توکن را پشتیبانی می کنند، صرافی های بایننس، کوین تایگر، هات کوین و گلوبال است. برای نگهداری این توکن در کیف پول مطمئن، بهتر است گزینه اول شما کیف پول سیف پال باشد، اما اگر نمی خواهید از این کیف پول استفاده کنید، می توانید از کیف پول های دیگر مانند: تراست والت و متامسک استفاده کنید.

سخن آخر

کیف پول سیف پال، اولین کیف پول سخت افزاری می باشد که در سال 2018 فعالیت خود را آغاز کزد. این کیف پول تحت حمایت صرافی بایننس می باشد. این کیف پول علاوه بر اینکه سخت افزار می باشد اما دارای نسخه نرم افزاری می باشد. کیف پول مزایای بسیار ویژه ای دارد که دریافت سود و کسب درآمد از ویژگی های برتر این کیف پول است. این کیف پول دارای توکن مخصوص و بومی به نام SFP می باشد که کاربران می توانند از آن در کیف پول های مطرح مانند تراست والت استفاده کنند. امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

11 پاسخ به “سیف پال، اولین کیف پول سخت افزاری!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian