ربات تریدر ارزدیجیتال و انواع آن!

ربات تریدر ارزدیجیتال

فهرست

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در این مقاله می خواهیم راجع به انواع ربات تریدر ارزدیجیتال صحبت کنیم، با ما همراه باشید. برای اینکه در بازار سرمایه سود دریافت کنید باید تجربه کافی داشته باشید. بر این اساس، معاملات ارزدیجیتال راه خوبی برای درآمد زایی برای کسانی است که تفاوت های ظریف آن را درک می کنند. همچنین به دلیل رخ دادن نوسانات بازار ارز دیجیتال ، ترید کردن نقطه قوت یک تریدر در سرمایه گذاری است.

ولی به علت حرفه ای بودن بعضی از قسمت های ترید امکان دارد تریدرهای تازه کار نتوانند به طور درست معاملات ترید را به کار گیرند. اماافرادی که با تجربه نیستند باید چه کار کنند؟ می توانند از ربات ترید ارزدیجیتال استفاده کنند.

یک ربات تریدر ارزدیجیتال دارای یک نرم افزار تخصصی است که برای انجام معاملات و ردیابی نوسانات نرخ دارایی های دیجیتال در صرافی بر طبق پارامترهای از قبل تعریف شده  توسعه یافته است. برای آگاهی بیشتر از ربات تریدر ارزدیجیتال مقاله ربات تریدر چیست را بخوانید.

کارهای اصلی که توسط یک ربات تریدر انجام می شود عبارتند از:

تجزیه و تحلیل داده های بازار

انجام دادن معاملات

داشتن فعالیت به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته

سفارشات خرید و فروش را در رنج قیمتی خاص قرار می دهد و آنها را اجرا می کند.

نتایج سودآوری و تجارت را ارزیابی می کند.

برای دانستن ویژگی های ربات تریدر ارزدیجیتال مقاله ربات تریدر و ویژگی هایش! را مطالعه کنید.

اغلب مردم اشتباها تصور می کنند که با اجرای بهترین نرم افزار معاملات دیگر نیازی به معامله گر نیست. در صورتی که نیاز است به طور مستمر بر نرم افزار نظارت داشته باشید و آن را تنظیم کنید. به علاوه آگاهی بر مباحث پایه بازار کریپتو و استنباط نحوه کار ربات های ترید ارزدیجیتال مهم است. موفقیت معامله خودکار بیشتر بستگی به درک خودکار بودن آنها دارد.

برای آگاهی بیشتر از ربات تریدر ارزدیجیتال مقاله معرفی ربات تریدر را بخوانید.

ربات تریدر ارزدیجیتال - رمزگشا
ربات تریدر ارزدیجیتال – رمزگشا

انواع ربات های ارزدیجیتال

تمام ربات های صرافی را می توان به چند گروه تقسیم بندی کرد:

  • رباتهای آربیتراژ ( Arbitrage bots )
  • ربات های سیگنال  ( Signal bots )
  • ربات های ترید یا ربات های معامله گر ( Trading Bots )
  • ربات های معامله گر هوش مصنوعی ( AI trading bots )

برای مطالعه بیشتر ربات تریدر ارزدیجیتال مقاله 5 تا از بهترین ربات تریدرهای ارزدیجیتال را پیشنهاد می کنیم.

رباتهای آربیتراژ ( Arbitrage bots )

رباتهای آربیتراژ از اختلاف قیمت ارزها در صرافی های مختلف کسب سود می کنند. سپس با استفاده از آن اختلاف قیمت ها ، خرید و فروش می کنند.

ربات های سیگنال  ( Signal bots )

این رباتها معامله انجام نمی دهند ولی در گردآوری داده ها از شبکه های اجتماعی ، رسانه ها ، وبلاگها ، Trading View و دیگر منابع کمک می کنند. طبق داده های دریافتی، آنها ” سیگنال ” تغییرات بازار را به معامله گر یا دیگر رباتها می فرستند و سفارشهایی برای  معامله ها پیشنهاد می دهند.

ربات معامله گر

ربات های ترید یا ربات های معامله گر ( Trading Bots )

یکی از پرکاربردترین  و محبوب ترین ربات های موجود در بازار هستند. این رباتها دارای برنامه ای هستند که هدف آنها اجرای تراکنش ها مطابق با پارامترهای ورودی است. رباتهای ترید ارزدیجیتال از طریق ابزارهای تحلیل تکنیکال برای تصمیم گیری در مورد خرید یا فروش دارایی های دیجیتال استفاده می کنند. به طور مثال ربات تریدر بیت کوین ، حرکت بهترین رمزارز را پیگیری می کند و هنگامی که قیمت با با پارامترهای مشخص شده به دست معامله گر تطابق داشته باشد، معامله را باز می کند.

ربات های معامله گر هوش مصنوعی ( AI trading bots )

این رباتها از هوش مصنوعی در عملکرد خود استفاده می کنند این موضوع سبب شده از سایر رباتها پیشی بگیرند. ربات های معامله گر هوش مصنوعی صرفا طبق الگوریتم های خود عمل نمی کنند بلکه بر معیار وضعیت فعلی بازار ، برای خرید و فروش ارزدیجیتال تصمیم می گیرند.

رباتهای معامله گر هوش مصنوعی  ارزهای دیجیتال می توانند داده های زیادی نظیر: بازخورد خبری ، شبکه های اجتماعی و گزارش مالی شرکت ها را تجزیه و تحلیل کنند و بر طبق آنها پیش بینی می کنند که بازار به چه سمتی سوق دارد.این رباتها را به عنوان بهترین ربات های بیت کوین می شناسند اما گران ترین هم هستند.

ربات تریدر

چگونه یک ربات ارزدیجیتال تهیه کنیم؟

همانند هر نرم افزار دیگری ، راه های مختلفی برای تهیه این ربات ها وجود دارد.

  • خرید ربات تریدر ارزدیجیتال
  • دانلود رایگان
  • خودتان ربات را بسازید
  • از ربات های داخلی موجود در پلتفرم های معاملات ارزدیجیتال استفاده کنید.

هر کدام از روشهای بالا مزایا و معایب هایی دارند. دانلود رایگان ربات تریدر احتمال دریافت ربات های کلاهبردار یا غیر قابل اعتماد را در پی دارد. اگر می خواهید ربات تریدر ارزدیجیتال را خریداری کنید، باید بدانید که قیمت ربات های معامله گر قابل اطمینان اکثرا بالا است. به طور مثال قیمت یک ربات معاملاتی روزانه بیت کوین نمی تواند ارزان باشد. همچنین ساختن و توسعه دادن یک ربات تریدر ارزدیجیتال نیاز به داشتن علم برنامه نویسی ، نحوه عملکرد معاملات و تجزیه و تحلیل تکنیکال دارد.

اما استفاده از ربات های تریدر موجود در پلتفرم های معاملاتی خیلی راحت است. ترکیبی از نرم افزارها و سخت ها را دارا می باشند که به تریدرها امکان دسترسی به موقعیت بازارهای ارزدیجیتال  و باز و بسته کردن معاملات را می دهد. یکی از ویژگیهای مهم آنها امکان خودکارسازی کار با ربات های معاملاتی داخلی است. یکی از پلتفرم هایی که این امکانات را دارا می باشد WunderTrading است.

برای دانلود رایگان ربات تریدر ارزدیجیتال مقاله دانلود ربات تریدر ارزدیجیتال را توصیه می کنیم.

برای آگاهی از ساخت ربات تریدر ارزدیجیتال مقاله ساخت ربات تریدر- راهنمایی برای مبتدیان را بررسی کنید.

با استفاده از Wunder Trading می توانید معامله خود را راحت تر و آسان تر کنید. اکثر ربات های تریدر ارزدیجیتال به شما این قابلیت را می دهند از استراتژی های معاملاتی آماده و توسعه استراتژی های خود استفاده کنید. اگر تازه کار هستید از یک ربات ارزدیجیتال برای مبتدیان استفاده کنید.

افزون بر نرم افزار معاملاتی، روش دیگری که بخواهید معاملات خود را انجام دهید، کپی تریدینگ است. روش  کپی تریدینک به این صورت است که شما می توانید معاملات افراد حرفه ای در بازار رمزارزها را کپی کنید و سودی که آنها دریافت کردند را به دست آورید.

پلتفرم Wunder Trading دارای رابط کاربرپسند، ابزارهای معاملاتی بسیاری و ربات های معامله گر بسیار زیادی مانند ربات معامله گر بیتکوین است. این پلتفرم با بیشتر صرافی های ارزدیجیتال معروف کار می کند. کاری که باید انجام دهید این است که حساب خود را از طریق API متصل کنید، یک ربات برگزینید و استارت بزنید.

آکادمی رمزگشا با چندین سال سابقه در زمینه تحلیل ارز دیجیتال و فارکس فعالیت می‌نماید . این شرکت دارای مشاوران متخصص می‌باشد. شما می‌توانید در هر ساعت  از روز با مشاوران این شرکت در ارتباط باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

7 پاسخ به “ربات تریدر ارزدیجیتال و انواع آن!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian