کلاهبرداری ربات تریدر چیست و چگونه از آن دوری کنیم ؟

شاخص مقاله کلاهبرداری ربات تریدر

کلاهبرداری ربات تریدر یکی از موضوع هایی می باشد که ذهن اکثر تریدر هایی که از ربات استفاده می کنند را درگیر کرده است. در این مقاله ، شرکت رمزگشا سعی می کند چند روش پرهیز از ربات های تریدر تقلبی و همچنین پیدا کردن بهترین ربات تریدر برای شما را شرح دهد.

وقتتون رو تلف نمی کنم و میرم سر اصل مطلب. در زمینه ی تریدر و ارز دیجیتال ، قول های الکی، ربات و پلتفرم های ترید کلاهبرداری بسیار زیادی وجود دارد . اگر می خواهید وارد این زمینه بشوید ، حتما هوشیار باشید و قبل و از خرید محصول مورد نظرتون ، حتما تحقیقات خود را به صورت گسترده انجام دهید.

این مقاله به مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام انتخاب ربات در نظر داشته باشید ، نکاتی که باعث سود شما می شود و همچنین نکاتی که باید حتما از آن ها دوری کنید ، اشاره می کند.

هدف این مقاله اصلا این نمی باشد که به شما بگوییم کدام ربات یا محصول رو خریداری کنید ، بلکه فقط می خواهیم سعی کنیم تا شما را با دنیای کلاهبرداری ارزدیجیتال آشنا کنیم. فقط مطالب این مقاله را بخونید و نسبت به آن ، تصمیم بگیرید.

کلاهبرداری ربات تریدر
کلاهبرداری ربات تریدر

چگونه کلاهبرداری ربات تریدر را تشخیص بدیم ؟

به هیچ کس اعتماد نکنید ! 

اگر می خواهید در معرض کلاهبرداری ربات تریدر قرار نگیرید ، به هر کسی اعتماد نکنید ! صرافی های غیر متمرکز هنور آمادگی انجام معاملات جدی را ندارند. پس شما مجبور هستید که به صرافی های متمرکز اعتماد کنید. اعتماد به نهاد های صرافی متمرکز ، باید نهایت اعتماد شما باشد. هر کسی بجز شما و این نهاد ها، شخص سوم محسوب می شود که اعتماد به آن ها ریسک بزرگی است.

چرا باید تمام اطلاعات شخصی خود را در اختیار یک شخص سوم قرار بدهید ؟ چه دلیلی دارد اطلاعات به این حساسی را در دستان اشخاصی که اعتماد شما را کسب نکرده اند ، بگذارید ؟

برای چه سرمایه ی خود را در اختیار شخصی دیگر قرار بدهید وقتی می توانید با استفاده از یک ربات ، ارتباط مستقیم با صرافی خود داشته باشید.

سودجویان سعی می کنند با تبلیغات وسوسه کننده و همچنین قول های الکی ( مثل تصمین بازگشت پول ) مشتریان خود را فریب دهند. متاسفانه در اکثر مواقع ، هنگامی که شما فریب کلاهبرداری ربات تریدر را می خورید ، پس از پرداخت هزینه ی آن ، دیگر هیچ دسترسی به شرکتی که محصول را از آن گرفتید نخواهید داشت.

نه تنها هیچ محصولی بدست نمی آورید ، بلکه تمام قول های آن شرکت و حتی خود آن شرکت نیز ناپدید می شوند.

این نکته را در نظر داشته باشید که ربات هیچ دلیلی برای درخواست انتقال سرمایه ی معامله ی شما نداره. یک ربات تریدر واقعی ، باید همیشه توسط API ، دسترسی به حساب شما داشته باشد و با استفاده از تنظیمات مشخص شده برای چرخه عملکرد ربات ، مقدار برداشت از سرمایه ی تریدر را محدود می کند.

تشخیص کلاهبرداری ربات تریدر
تشخیص کلاهبرداری ربات تریدر

از راه حل های افسانه ای دوری کنید !

حواستون به شرکت و یا پلتفرم هایی که ربات تریدر های ارزدیجیتال آماده با ویژگی های رویایی می فروشند باشد ! باب ترین روش کلاهبرداری ربات تریدر ، فروش ربات های آماده با عملکرد متفاوت از یک ربات می باشد.

در بازار ، هیچ محصولی ” رایگان ” نیست ، چه برسد به بازار ارز های دیجیتال. افراد زیادی هستند که شبانه روز تلاش می کنند تا بتوانند محصولی را برای فروش تولید کنند. مطمئنا محصولات خود را که روی آن انرژی گذاشتع اند ، رایگان در دسترسی مردم نمی گذارند.

اگر کسی به شما می گوید که می توانید بدون تلاش ، راحت از طریق معامله ی ارزدیجیتال ، درآمد داشته باشید ، مطمئن باشید که دارند به شما دروغ می گویند. و اگر همون فرد دارد سعی می کند محصولی رابه شما بفروشد ، بدانید که ربات او در زمینه ی کلاهبرداری ربات تریدر فعالیت می کند.

درست کردن ربات های تریدر ارز دیجیتال نیاز به انرژی و زمان دارد. اگز می خواهید یک تریدر موفق و حرفه ای باشید ، انجام معامله را بسیار جدی بگیرید . اگر در حال حاضر تریدر نمی باشید ، خودتون رو آماده ی یاد گرفتن راه و روش های پیچیده ی ترید ، بکنید .

یکی از روش هایی که می توانید از طریق آن ، هیچ وقت در تله ی کلاهبرداری ربات تریدر قرار نگیرید ، این می باشد که ویژگی انواع ربات های تریدر را بدانید . ما قبلا روی ویژگی ربات تریدر و انواع آن ، مقاله ای نوشته بودیم که حتما توصیه می کنیم قبل از خرید یا ساخت ربات خود ، آن را مطالعه کنید .

 

حواستان به ربات های محرمانه باشد !

اگر درباره ی عملکرد ربات یا حتی نحوه ی عملکرد آن مطمئن نیستید ، تا زمانی که به شما شواهدی مرتبط با عملکرد قبلی آن داده نشده ، به آن اعتماد نکنید. حتما دلیلی برای اینکه صندوق های سرمایه گذاری باید حساب های قابل حسابرسی منتشر کنند ، وجود دارد. هر کسی می تواند قول یک گلدان طلا را در انتهای رنگین کمان بدهد ، اما افسانه ها برای شما پول در نمی آورد.

اگر ربات معاملاتی مد نظرتان ، پلتفرمی است که منطق معاملاتی که می خواهید کد‌نویسی کنید را دارا نمی باشد ، بهتر است که سمت آن نروید. یکی از روش های رایج کلاهبرداری ربات تریدر همین می باشد ! عاقلانه نیست که شما انرژی و زمان خود را در کد نویسی رباتی بر روی پلتفرمی که هیچ کنترلی بر روی آن ندارید ، انجام دهید.

ممکن است در طول راه ، بعد از مدت ها زحمت و انرژی ، با بن‌بست هایی از طرف پلتفرم برخورد کنید. همچنین ممکن است رباتی که در حال کد نویسی می باشید ، ویژگی داشته باشد که روی پلتفرم مورد نظرتان نتوانید آن را اجرایی کنید. ناگفته نماند که شرکتی که پلتفرم مورد نظرتان را حمایت می کند ، ممکن است ورشکته شود و دیگر پلتفرم را در دسترس مردم قرار ندهد.

اگر می خواهید کد نویسی ربات خود را بر روی یک پلتفرم انجام دهید ، حتما کنترل کامل بر روی پلتفرم داشته باشید ، در غیر این صورت ، شما در معرض کلاهبرداری ربات تریدر قرار می گیرید و ممکن است تمام وقت و انرژی که برای کد‌نویسی ربات خود گذاشته اید ، از بین برود.

اگر قصد ساخت ربات تریدر خود را دارید ، شرکت رمزگشا مقاله ای درباره ی ساخت ربات تریدر برای مبتدیان نوشته است که توصیه می کنیم آن را حتما مطالعه کنید !

تشخیص ربات تریدر کلاهبردار
تشخیص ربات تریدر کلاهبردار

 

شرکت کلاهبرداری ربات تریدر چه ویژگی هایی دارد ؟

دارای روحیه ی ” یک شبه میلیاردر شو ! ” 

البته که بازار ارزدیجیتال و تریدر کردن در این زمینه ، درآمد بسیار بالایی رو دارا است ، ولی معامله های ارزدیجیتال و فارکس هم مانند هر کسب و کار دیگری نیاز به زمان ، زحمت و حرفه دارد. اگر یک شرکت یا پلتفرم ترید آنلاین ، پولدار شدن شما را در طول شبانه روز ضمانت می دهد ، به آن اعتماد نکنید ! به دنبال راه و روش های مطمئن تر و یک صرافی قابل اطمینان باشید.

موفقیت شما را تضمین می کند ! 

هیچ چیزی درباره ی بازار فارکس وجود ندارد که یک متخصص ، صرافی مشهور و یا هر شخص دیگری بتواند به شما ضمانت آن را بدهد. درواقع ، ارز خارجی یک سیستم پر از هرج و مرج می باشد که توسط موارد متفاوتی ، تحت تاثیر قرار می گیرد. در نتیجه ، هر اتفاقی در هر زمانی می تواند بیافتد. هرج و مرج این بازار باعث شده است که کلاهبرداری ربات تریدر یک موضوع بسیار رایج باشد.

پس این را در نظر داشته باشید که هیچ تریدری نمی تواند به طور کامل ، عامل خطر را حذف کند. در نتیجه ، اگر دیدید که شرکتی یا شخصی درباره ی تضمین موفقیت شما پز می دهد ، بدانید که کلاهبرداری ربات تریدر است و در صورتی که امکان داشت ، آن را ریپورت کنید و بیخیال آن شوید.

هیچ راه تماس یا اطلاعاتی نداشته باشد ! 

اگر تا به حال با یک پلتفرم ترید قانونی آنلاین کار کرده باشید ، مطمئنا می دانید که آن ها زاه ارتباطی و همچنین آدرس شرکت خود را در اختیار مردم گذاشته و یک مطلب عمومی است. اعتماد تنها به نمودار هایی که موفقیت یک پلتفرم را ثابت می کند ، هیچ وقت کار عاقلانه ای نیست.

حتما به دنبال اطلاعات پیشینه و صورت های رسمی سود و زیان باشید و مجوز ، شرایط و ضوابط و همچنین اطلاعات تماس شرکت مورد نظر خود را مطالعه کنید.

ویژگی شرکت های متقلب ربات تریدر
ویژگی شرکت های متقلب ربات تریدر

پیشنهاد ما این می باشد که از یک پلتفرم ترید آنلاین استفاده کنید که یک حساب آزمایشی را به شما پیشنهاد می دهد . با استفاده از یک حساب آزمایشی ، شما می توانید خدمات آن پلتفرم را بدون احتمال از دست رفتن سرمایتون امتحان کنید. و از همه چیز مهم تر ، از این که صرافی مورد نظرتون توسط افراد قابل اطمینان تنظیم شده اند ، مطمئن شوید.

بازاریابی ناخواسته می کند ! 

یکی از مشخص ترین مواردی که باید باعث شود شما به قابل اطمینان بودن یک شرکت شک کنید ، بازاریابی مدارم و بی دلیل است. معمولا شرکت هایی که از کلاهبرداری ربات تریدر حمایت می کنند ، به اطلاعات بسیار شخصی شما نیازمند هستند. اگر شرکتی سعی می کند خدمات ربات تریدر را با اطلاعات بسیار ناچیز به فروش برساند ، به احتمال زیاد کلاهبرداری ربات تریدر می باشد.

همیشه این را در نظر داشته باشید که هیچ پلتفرم آنلاین قانونی از شما نمی خواهد تا تمام اطلاعات خود را بی دلیل در اختیار آن بگذارید. فقط در صورتی که شما در حال بارگذاری یک حساب کاربری ترید می باشید ، این اطلاعات باید از شما خواسته شود.

چگونه از نظر حرفه ای ، درگیر کلاهبرداری ربات تریدر نشویم ؟

اگر می خواهید درگیر کلاهبرداری ربات تریدر نشوید ، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تحقیق همه جانبه درباره ی محصول مورد نظر خود داشته باشید. عجله نکنید و کاملا شرایط و قوانین محصول را مطالعه کنید و در تصمیم گیری محتاط باشید.

همیشه در گوشه ی ذهنتان ، این را به یاد داشته باشید که بازار پر از ربات های تریدر می باشد و هر کدام از آن ها ادعا می کنند که بهترین ربات موجود می باشند. پس انتخاب کردن یک ربات تریدر قابل اطمینان و مناسب نیاز‌های شما در بازار ممکن است کمی سخت باشد.

اگر نسبت به زمانی که برای تحقیق می گذارید ، کمی بیشتر زمان بگذارید و روی آن سرمایه گذاری کنید ، نه تنها می توانید در معرض کلاهبرداری ربات تریدر قرار نگیرید ، بلکه در بلند مدت نیز می توانید حداکثر سود را داشته باشید.

اولین کاری که باید در این راه انجام دهید ، این می باشید که در وبسایت های نقد و بررسی ربات های تریدر ارزدیجیتال ، نظرات و تجربیات افراد دیگر و همچنین متخصصین را مطالعه کنید. یکی از سایت هایی که این کار را برای شما انجام می دهد ، forex robot nation می باشد.

کلاهبرداری ربات تریدر
کلاهبرداری ربات تریدر

نتیجه گیری :

ربات های فارکس و ارزدیجیتال بسیار زیادی در بازار موجود است و مطمئنا تعدادی از آن ها ، برای کلاهبرداری ربات تریدر تشکیل شده اند. اما شما با انجام نکاتی که در این مقاله گفته شد و همچنین پیشگیری‌هایی که خودتان باید انجام دهید ، می توانید از قرار گرفتن در معرض این کلاهبرداری ربات تریدر‌ها ، جلوگیری کنید. عجله نکنید و تحقیقات همه جانبه نسبت به ربات و پلتفرم های مورد نظر خود انجام دهید.

خیلی ممنون که مقاله ی ” کلاهبرداری ربات تریدر چیست و چگونه از آن دوری کنیم ” را مطالعه کردید.

برای کسب اطاعات بیشتر درباره ی ربات های تریدر ، پیشنهاد می‌کنیم مقاله یبهترین ربات تریدر‌های ارزدیجیتال را مطالعه کنید !

آکادمی رمزگشا با چندین سال سابقه در زمینه تحلیل ارز دیجیتال و فارکس فعالیت می‌نماید . این شرکت دارای مشاوران متخصص می‌باشد. شما می‌توانید در هر ساعت  از روز با مشاوران این شرکت در ارتباط باشید.

15 پاسخ به “کلاهبرداری ربات تریدر چیست و چگونه از آن دوری کنیم ؟”

  1. Hi there! This blog post couldn’t be written any better! Looking through this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I’ll forward this article to him. Pretty sure he’s going to have a great read. Thank you for sharing!

  2. Can I simply say what a comfort to discover somebody that genuinely understands what they are discussing on the internet. You certainly understand how to bring an issue to light and make it important. A lot more people have to check this out and understand this side of your story. It’s surprising you are not more popular given that you definitely possess the gift.

  3. Hi there, I think your site could be having web browser compatibility issues. Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine however when opening in IE, it has some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up! Besides that, great site.

  4. You are so interesting! I don’t suppose I’ve truly read through something like this before. So nice to find another person with some unique thoughts on this subject matter. Really.. many thanks for starting this up. This site is something that is needed on the web, someone with a bit of originality.

  5. When I originally commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a comment is added I get 4 emails with the exact same comment. There has to be an easy method you can remove me from that service? Thanks.

  6. hello there and thank you for your info – I’ve
    definitely picked up something new from right here. I did however expertise several technical points using
    this website, as I experienced to reload the web site lots
    of times previous to I could get it to load correctly.

    I had been wondering if your web host is OK?
    Not that I am complaining, but sluggish loading
    instances times will often affect your placement in google and can damage your high-quality score if
    advertising and marketing with Adwords. Anyway I am adding
    this RSS to my email and can look out for much more of your respective intriguing content.
    Ensure that you update this again very soon..
    Lista escape room

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian