وام ارز دیجیتال

وام ارز دیجیتال

فهرست

امروز می خواهیم درباره وام ارز دیجیتال صحبت کنیم. انواع پلتفرم هایی که این قابلیت را پشتیبانی می کند را به شما معرفی کنیم بنابراین باما همراه باشیدتا درباره ی این قابلیت ویژه و پرطرفدار بیشتر آشنا شوید.شما می توانید بدون اینکه ارز های دیجیتال خود را به فروش برسانید ، کسب درامد داشته باشید . شما می توانید رمزارزهای خود را به صورت وام در اختیار دیگران قرار دهید و سود وام هارا دریافت کنید . نرم افزار هایی که وام دهی را انجام می دهند بسیار زیاد است و دارای خدمات و ویژگی هایی می باشد که در هر نرم افزار منحصر به فرد و مخصوص می باشد . اگر شما قد دارید که وام دریافت کنید و یا اینکه با وام دادن به دیگران سود دریافت کنید بهتر است ، بهترین نرم افزار وام دهی را انتخاب کنید .

برای اینکه بدانید کدام نرم افزار بهترین نرم افزارهای وام دهی می باشد تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بتوانید آن هارا بشناسید و بهترین نرم افزار وام دهی را انتخاب کنید .

همانطور که می دانید وام به معنای یک پولی است که به یک فرد یا یک موسسه یاحتی بانک ها در اختیار افراد به صورت قرضی قرار می دهد و در زمان معینی و با سودی که از قبل مشخص شده است دریافت می کنند .

وام ارز دیجیتال

از جدید ترین ایده وخلاقیت جدی بازار ارز دیجیتال ، وام دهی ارزهای دیجیتال می باشد که در بین کاربران بسیار دارای محبوبیت بوده است . وام دهی ارز دیجیتال مانند وام دهی سنتی می باشد با این تفاوت که در وام دهی ارز دیجیتال دیگر حضور شخص سومی لازم نیست و وام را قراردادهای هوشمند آن را مدیریت می کند .

اکثر افرادی که ارز دیجیتال دارند بسیار مشتاقند که رمزارز هارا نگهداری کنند حتی با وجود اینکه نیاز به نقدینگی داشته باشند ولی ترجیح می دهند رمز ارزهارا نگهداری کنند .

وام ارز دیجیتال - رمزگشاروش گرفتن وام ارز دیجیتال

تصور کنید که شما دارای 20 رمز ارز هستید و قصد ندارید که آنها را بفروشید و معامله انجام دهید ، شما می توانید رمز ارز های خود را در یک نرم افزار وام دهی ارز دیجیتال قرار دهید و به صورت هفتگی یا ماهانه سود خود را از وامی که در اختیار افراد می گذارید دریافت کنید . سودی که شما از وام دهی به دیگر افراد دریافت می کنید بستگی به پلتفرمی که انتخاب کردید دارد . این سود می تواند بین 3 درصد تا 7 درصد باشد .

همانطور که در وام دهی سنتی نیاز دارید تا یک وثیقه در اختیار وام دهنده قرار دهید در وام دهی ارز دیجیتال هم شما نیاز به یک وثقه دارید . این وثیقه با رمز نگاری شدن دارایی انجام می شود و فرد وام گیرنده به مرور وام خود را پرداخت می کند تا وثیقه ی خود را دوباره دریافت کند .

نرم افزار های وام دهی

وام دهنده و وام گیرنده از طریق نرم افزارهای وام دهی باهم ارتباط برقرار می کنند .

Blockfi

این نرم افزار بهترین نرم افزار وام دهی می باشد که بسیار برا ی افراد تازه وارد مناسب می باشد . شما می توانید تا 8 درصد سود سالانه دریافت کنید . پرداخت این سود به صورت ماهانه می باشد .شما می توانید سرمایه ی رمزنگاری شده ی خود را در یک مکان ذخیره کنید و خودتان باعث شوید تا صاحب کسب درآمد شوید .

اگر شما نیاز دارید که پول نقد به صورت فوری دریافت کنید ، می توانید با سرمایه ی ارز دیجیتالی خود در این برنامه پول دریافت کنید . شما می توانید با 4 درصد سود وام دریافت کنید . ساخت حساب کاربری در Blockfi بسیار کار ساده و راحت می باشد .  شما فقط با قرار دادن اطلاعات خود می توانید وجه مدنظر را از این برنامه وام دهی ارز دیجیتال دریافت کنید .

Blockfi
ویژگی

هر فردی با هر سطحی می تواند به راحتی از این برنامه استفاده لازم را داشته  باشد . شما حتی اگر مبتدی هم باشید می توانید در این برنامه اطلاعات بسیار کامل و دقیقی را درباره ارز دیجیتال دریافت کنید . حتی اگر شما بسیار افراد حرفه ای باشید به راحتی می توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید و پاسخ سوالات خود رابگیرید . . سیستم امنیتی Blockfi  بسیار حرفه ای  می باشد و شما می توانید با خیال راحت با این نرم افزار کار کنید .

Celsius

سلسیوس بزرگرترین نرم افزار وام دهی می بشد . شما با قرض دادن رمز ارز در سلسیوس می توانید تا 17 درصد سود دریافت کنید . نیاز نیست شما هیچ هزینه ای برای قرض گرفتن یا وام دادن یا حتی اینکه انتقال سکه را انجام دهید ، پرداخت کنید .

ویژگی

شما می توانید تا 17 درصد سود در سال که به شما به صورت هفتگیپرداخت می شود را دریافت کنید . شما هر رمز ارزی را می توانیدبه عنوان وام به دیگران ارائه دهید . همچنین شما می توانید شما با توکن مخصوص خود سلسیوس ( CEL) تا 25 درصد سود کسب کنید . شما اگر به یک بودجه ضروری نیاز داشته باشید و نمی­خواهید ارزهای خود را به فروش برسانید ، می توانید ارزهای خود را به عنوان وثیقه بگذارید و مقداری که می خواهید را از سلسیوس با بهره کمتر از 1 درصد دریافت کنید .

 MakerDAO

این پلتفرم دارای ارز دیجیتالی به نام Dai  می باشد . این رمز ارز قابلیت استفاده توسط فرد در هر زمان و هر مکان می باشد . شما می توانید با بازکردن حساب در این پلتفرم بیش از25  دارایی رمزنگاری را به عنوان وثیقه سرمایه گذاری کنید . بعد از اینکه سرمایه ی خود رابه عنوان ثیقه قرار دادید دو گزینه دارید : می توانید ارز دیجیتال دای را قرض بگیرید و آن را نگهداری کنید و یا می توانید وثیقه ی دیگری بخرید و اعتبار خود را افزایش دهید .

ویژگی

میکرداو از برنامه های مختلفی ساخته شده است و شما می توانید نرم افزار مناسبی را برای دریافت و استفاده و یا پذیرش Dai  جستجو و پیدا کنید . شما علاوه بر اینکه بازی های زیادی را می توانید با استفاده از sandbox  می توانید با اتصال پیدا کردن به کیف پول خود ، شامل خدمات های مختلف ویا دریافت کردن وام و غیره شوید .

سایت YouHoldler

شما می توانید بین 15 ارز تا 90 درصد نسب به LVT ، وام ارز دیجیتال را دریافت کنید . شما با استفاده کردن از این سایت می توانید مبادله و انجام پرداخت پول به هر فرد دیگری را به راحتی انجام دهید . با قرار دادن رمزارز خود به عنوان وثیقه می توانید به صورت فوری پول نقد را دریافت کنید .

رمزارز
ویژگی

شما می توانید 100 دلار وام دریافت کنید. با استفاده کردن از این سایت می توانید سرمایه ی خود را به مدل های مختلف مبادله را انجام دهید . شما با سرمای هگذاری در این سایت می تواننید تا12 درصد سود در ارز های دیجیتال را دریافت کنید . شما می توانید با استفاده  از قابلیت Muti HODL  ارز دیجیتال خود را چند برابر کنید .

پلتفرم  CoinLoan :

از وبسایت هایی می باشد کاملا مورد اعتماد می باشد  که دراندروید و ios  سرمایه دیجیتالی شمارا مدیریت می کند . شما برای واریز و برداشت هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید . شما با قرار دادن سرمایه خود در این پلتفرم می توانید از سود روزانه بهره ببرید .

ویژگی

با قرار دادن سرمایه خود به عنوان وثیقه می توانید پول نقد قرض کنید . این وب سایت سرمای های رمزنگاری شده را پشتیبانی می کند و نرخ آن را محاسبه می کند . شما برای خرید و فروش و مبادله با چند کلیک ساده می توانید به راحتی درخواست خود را ثبت کنید . این محیط کاملا دارای امنیت بالایی می باشد چون احراز هویت در این پلتفرم باعث شده است که امنیت حساب شما افزایش پیدا کند .

وبسایت MoneyToken

در مانی توکن می توانید دارایی خود را به راحتی مدیریت کنید . با چند کلیک ساده می توانید دارای وام شوید . دریافت کردن وام از مانی توکن بسیار کار راحت و آسانی می باد و شما فقط با انجام دادن چند کلیک می توانید به راحتی صاحب یک وام شوید . شما فقط با قبول کردن شرایط وام و واریز وثیقه ، منتظر بمانید تا درخواست شما تایید شود و شما به راحتی بتوانید وام خود را دریافت کنید .

ویژگی

مانی توکن یک بستر غیر متمرکز می باشد که شما با مدیریت و کنترل کردن سرمایه های خد می توانید به راحتی آنهارا از خطر دور کنید . شما به راحتی می توانید وام فوری را دریافت کنید . شما می توانید سرمایه ی خود را در مانی توکن قرض دهید و یا با وام 100 دلاری و هر ارز دیگری می توانید شروع به وام دهی کنید .

 

وب سایت بایننس

پیشرو ترین صرافی ارزهای دیجیتال می باشد که در هر ثانیه بیشتر از 1400000 تراکنش انجام می شود . این صرافی یک ارز دیجیتال به نام BNB  ساخته است .

پلتفرم های وام دهی ارز دیجیتال دیفای

  • Aave
  • Atomic Loans
  • Compound Finance
  • dYdX
  • Fulcrum
  • Maker
  • Nuo

ارز دیجیتال پر طرفدار

امن بودن وام دهی ارز دیجیتال

بزرگترین خطری که ممکن است در هنگام وام دهی پیش بیاید ، احتمال کاهش ارز ارز دیجیتالی شما می باشد که وام می دهید . اگر شما یک فرد ریسک پذیری می باشید ، باید به سود استیبل کوین ها متمرکز شوید . البته خطر نقض امنیتی هم وجود دارد . نرم افزار ها و سایت های وام دهی متمرکز از رمزگذاری های پیشرفته ای  استفاده م یکنند که قابل مقایسه با استاندارد های بانک داری آنلاین می باشد .  احتمال هک شدن قرار دادهای هوشمند وجود دارد . این قراردادهای هوشمند بسار ساده و راحت هستند ، به همین دلیل خطای کد گذاری در آن وجود ندارد .

امکان هک

پلتفرم های دیفای میلیاردها دلار قراردادهای هوشمندی خود را قفل کرده اند و اگر یک هکر بخواهد و بتواند قراردادهای هوشمند را هک کند به تمامی اطلاعات دسترسی پیدا می کند . چون هیچ کدی برای هک شدن وجود ندارد ، نشان م یدهد که پلتفرم های دیفای هیچ خطر هک شدنی را ندارد .

بلاک چین ها در پلتفرم های وام دهی  :

بلاک چین ها می توانند آینده ی وام ها باشند .ارز دیجیتال می تواند آینده ی پول باشدو بلاکچین ها را به آینده وام دهی تبدیل کنند . هرچند که این پروژه ها میلیاردها دلار را قفل کرده اند ولی تا صاحب شدن صنعت وام دهی تریلیون دلاری راه زیادی را دارند .

نکات قابل توجه برای پلتفرم های وام دهی :

برای اینکه شما یک تجربه موفق از وام دهی ارز های دیجیتال را داشته باشید باید به یک سری نکات توجه کنید :

1 نرخ

اولین و مهم ترین مورد نرخ بهره می باشد . نرخ بهره از مهم ترین عوامل  اصلی در انتخاب کردن پلتفرم ها می باشد . بنابراین شما باید پلتفرمی را انتخاب کنید که مناسب با دارایی رمزنگاری شما باشد .

2: ریسک پلتفرم

ازعوامل مهم دیگر برای تصمیم گرفتن درباره  پلتفرم ها ، بررسی کردن سابقه پلتفرم ها درباره ی امنیت آنان می باشد . به تازگی بازار ارز دیجیتال تبدیل به هدف اصلی  حمله های سایبری شده است . تحقیقات و بررسی ها نشان می دهد که سرقت و کلاهبرداری در پلتفرم هایی که غیر متمرکز هستند در سال 2021 بیشتر از 10 میلیارد دلار اتفاق افتاده است . پس پلتفرمی را انتخاب کنید که در وب سایت  تدبیرهایی که برای امنیت اندیشیدند را به کاربران نشان دهد .

3: هزینه

از موارد دیگر که می توان پلتفرم هارا مورد بررسی قرار داد ، هزینه های واریز و برداشت و دیگر هزینه های جانبی می باشند که باید آنهارا در چند پلتفرم مختلف مورد بررسی قرار داد . البته این نکته را در نظر داشته باشید که شما اگر ارزهای مختلفی داشته باشید ، هیچ لزومی برای اینکه فقط از یک پلتفرم استفاده کنید ندارد  .

4: مهلت وام

هنگامی که شما می خواهید پلتفرم وام دهی را انتخاب کنید مقدار مهلت وام را مشخص کنید . سپس بررسی کنید که ایا مهلت وام ثابت یا قابل انعطاف است .

5: سپرده گذاری

بررسی کنید پلتفرمی  که شما علاقه دارید و می خواهید سرمایه ی خود را در آن پلتفرم بگذارید  حداقل مبلغ سپرده را دارا می باشد یا خیر .

6: وثیقه

وام گیرندگان باید برای وثیقه ای که قرار می دهند و یک مبلغی رادریافت می کنند را در پلتفرم های مختلف بررسی کنند و بهترین  پلتفرم را انتخاب کنند .

7: محدودیت

بعضی از پلتفرم های وام دهی ارز دیجیتال دارای محدودیت جغرافیایی می باشند . این محدودیت ها ممکن است که شما با توجه به محل زندگی خود قادر به استفاده از یک پلتفرم خاص نباشید .

 سخن آخر

اگر شما در بازار ارز دیجیتال حضور دارید باید وام دهی ارز دیجیتال را درنظر بگیرید . همچنین شما می توانید با وام دادن به دیگر افراد صاحب یک کسب درآمد شوید . افرادی که در بازار ارز دیجیتال هستند در تلاش هستند تا با پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال آشنا شوند . همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم وام دهی ارز دیجیتال شبیه به وام دهی سنتی می باشد البته یک سری ویژگی باعث میشود که وام دهی ارز دیجیتال از وام دهی سنتی متمایز شود . سعی کنید با توجه به نکاتی که خدمت شما ارائه دادیم بهترین پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال را انتخاب کنید و صاحب سود های زیادی بدون خرید و فروش رمز ارز خود شوید.

سایت رمزگشا با داشتن چندین سال سابقه در زمینه تحلیل ارزهای دیجیتالی و فارکس فعالیت می کند . آکادمی رمزگشا دارای دوره های تخصصی در زمینه های هوش مالی ، تریدر حرفه ای فشرده و نیمه فشرده است . همچنین این شرکت دارای تحلیلگران و مشاوران باتجربه است . شما می توانید در صورت نیاز با مشاوران ما در ارتباط باشید .

5 پاسخ به “وام ارز دیجیتال”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian