میست والت چیست؟

شاخص مقاله میست والت

فهرست

میست والت در سال 2017 تاسیس شد. این کیف پول یک مرورگر است که مبتنی بر بلاک چین اتریوم می باشد. میست والت کیف پولی است که ارز دیجیتال اتر و دیگر رمز ارز هایی که مبتنی بر شبکه اتریوم می باشد را پشتیبانی می کند. این کیف پول بر روی نسخه های ویندور قابل نصب می باشد. همچنین استفاده کردن از این کیف پول رایگان می باشد و کارمزدی برای انجام شدن تراکنش ها پرداخت نمی شود. همچنین در این مقاله آموزش نصب و راه اندازی این کیف را برای شما شرح دادیم. با ما همراه باشید.

میست والت (  Mist Wallet )

میست والت کیف پولی است که برای ذخیره ونگهداری ارز های دیجیتال که مبتنی براتریوم طراحی شده است.  جزو کیف پول های معدودی می باشد که شبکه اتریوم آن را پشتیبانی می کند. کاربران علاوه بر حفظ و نگهداری اتر و ارزهای دیجیتال مبتنی بر شبکه اتریوم، می توانند قرار داد های هوشمند خود را و تهیه و تنظیم کنند. این کیف پول دارای نسخه دستکاپ می باشد و از سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می کند.

میست والت یک کیف پول رسمی اتر می باشد. اصلی ترین هدف ساخت این کیف پول، بررسی کردن شبکه کاووش و برنامه غیز متمرکز می باشد. کاربران می توانند با اتصال پیدا کردن به دیگر برنامه های غیر متمرکز دیگر تعامل برقرار کنند.

کیف پول میست با طراحی خود، این امکان را به کاربران می دهد تا بر روی حساب خود کنترل و نظارت داشته باشند. این کیف پول اطلاعات کاربران را ذخیره و نگهداری نمی کند. همچنین می توان با این کیف  پول از رمز ارز هایی که مبتنی بر بلاک چین اتریوم می باشند، معاملات خود را انجام دهید.

میست والت به علت رابط کاربری تقریبا پیچیده ای که دارد برای کاربران مبتدی و تازه وارد مناسب نیست. اگر شما یک فرد تازه وارد می باشید به شما پیشنهاد می دهیم از تراست والت استفاده کنید. از دیگر کیف پول هایی که اتریوم آن ها را پشتیبانی می کند، می توان به متامسک و مای کریپتو اشاره کرد.

کیف پول میست
ارزهای خود را در کیف پول میست نگهداری کنید

مزایای میست والت

  • ذخیره سازی کلید خصوصی بر روی دستگاه کاربر
  • کنترل کردن موجودی توسط خود کاربر
  • تنظیم کردن قرار داد های هوشمند
  • پشتیبانی کردن از 16 زبان مختلف دنیا
  • قابل جستجو و استفاده از برنامه های غیر متمرکز
  • ذخیره سازی اتر و توکن های مبتنی بر اتریوم
  • توسعه و ارتقا مداوم کیف پول
  • کارمزد کمتر نسبت به دیگر کیف پول ها

معایب میست والت

  • راه اندازی و ثبت نام سخت و طولانی
  • دارای حجم زیاد
  • رابط کاربری دشوار
  • عدم داشتن نسخه های اندروید و IOS

کارمزد میست والت

استفاده کردن از این کیف پول کاملا رایگان است. کاربران برای انجام دادن هرگونه تراکنش در میست والت، فقط کارمزد شبکه اتریوم را پرداخت می کند و بر خلاف سایر کیف پول های دیگر، کاربر پرداخت اضافی برای کارمزد پرداخت نمی کند.

میزان کارمزد پرداخت این کیف پول، بستگی به نوع تراکنش می باشد. پس کاربران قبل از نهایی کردن تراکنش های خود، از مقدار آن مطلع می شوند. همچنین کاربران می توانند کارمزد آن را  به دلخواه خود انتخاب و پرداخت کنند.

همچنین این کیف پول با صرافی شیپ شیفت همکاری می کند و به کاربران اجازه می دهد تا موجودی خود را به صرافی انتقال دهند و ارز های خود را مورد معامله قرار دهند.

میست والت از چه ارز های دیجیتالی پشتیبانی می کند ؟

اتریوم از این کیف پول پشتیبانی  می کند، بنابراین رمز ارز اتر و دیگر رمز ارز هایی که مبتنی بر اتریوم می باشد را پشتیبانی می کند.

هزینه میست والت

استفاده کردن از این کیف پول رایگان است. این کیف پول دارای نسخه های ویندوز، مک اواس و لینوکس می باشد.

میست والت
بهترین کیف پول اتر

آموزش نصب و راه اندازی میست والت

  1. در ابتدا این کیف پول را با توجه به ویندوز خود انتخاب و دانلود کنید.
  2. بعد از دانلود، فایل را از حالت ZIP خارج کنید و آن را نصب کنید.
  3. بعد از نصب آن ، شبکه مدنظر خود را انتخاب کنید.
  4. سپس میست والت از شما یک گذرواژه قوی می خواهد که بعد از انتخاب کردن گذرواژه، آن را در جایی یادداشت کنید و در محل امن و مطمئن نگهداری و حفظ کنید.
  5. بعد از انتخاب کردن گذرواژه ، وارد داشبورد صفحه اصلی میست والت خواهید می شوید و در قسمت WALLETS، آدرس و موجودی کیف پول شما نمایش داده می شود.

دریافت

  1. با کلیک بر Main account وارد حساب خود می شوید و موجودی اتر خود را مشاهده می کنید.
  2. برای دریافت اتر در میست والت، تنها کافیست آدرس خود را کپی کنید و برای فرستنده ارسال کنید.

ارسال

  1. از داشبورد اصلی وارد قسمت send شوید.
  2. در کادر to آدرس گیرنده را وارد کنید.
  3. در کادر amount اتر مدنظر را وارد کنید.
  4. کارمزد خود را مشخص کنید. اگر که شبکه اتریوم دارای ترافیک سنگین نباشد، می توانید بدون تغییر دادن کارمزد، تراکنش خود را انجام دهید.
  5. در مرحله بعد اطلاعات تراکنش را با دقت نگاه کنید و در صورت اطمینان داشتن از اطلاعات، گذرواژه خود را وارد کنید و بر روی گزینه send transaction کلیک کنید تا تراکنش شما انجام شود.

امنیت میست والت

میست والت توسط توسعه دهندگان اتریوم طراحی شده  پس همیشه در حال توسعه و بروز رسانی می باشد. به همین دلیل می توان این ادعا را کرد که این کیف پول، از کیف پول های امن و مطمئن برای ذخیره سازی اتر و دیگر سایر ارز های دیجیتال می باشد.

کنترل کردن موجودی و کلید خصوصی کاربر بر عهده خود کاربر می باشد.  کلید های خصوصی به صورت رمزنگاری شده بر روی سیستم کاربر ذخیره می شود، پس هکر ها نمی توانند به حساب شما دسترسی داشته باشند.

با استفاده کردن از حساب چند امضایی، امکان نظارت بر روی کیف پول به کاربر داده می شود. در صورت استفاده کردن از این حساب ها می توان مشخص کرد که چند کاربر می توانند امضای تراکنش را انجام دهند و برای انجام شدن تراکنش ها، نیاز به چند امضای ضروری می باشد.

میست والت یک کیف پول متن باز است، بنابراین هر کاربر می تواند کد های های آن را مورد بررسی قرار دهد و اشکالات آن را بیان کند. پس توسعه دهندگان بعد از بررسی کردن اشکلات احتمالی، آن را بررسی و رفع می کنند. رفع شدن مشکلات می تواند از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

سخن آخر

میست والت یک کیف پول مبتنی بر بلاک چین اتریوم می باشد که در سال 2017 تاسیس و راه اندازی شد. این کیف پول از اتر و تمامی رمز ارز هایی که مبتنی بر شبکه اتریوم می باشد را پشتیبانی می کند. همچنین این کیف پول دارای نسخه ویندوز می باشد و بر روی سیستم قابل نصب می باشد. همچنین این کیف پول متن باز است و امنیت بسیار بالایی دارد. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بوده اید، از شما صمیمانه تشکر می کنیم.

8 پاسخ به “میست والت چیست؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian