خرید ربات تریدر

خرید ربات تریدر

فهرست

اگر شما قصد خرید ربات تریدر را دارید حتما به شما پیشنهاد می کنیک نا انتهای این مقاله را بخوانید.

امروزه ربات تریدر ارزهای دیجیتال تبدیل شده به یک موضوع داغ برای کاربران ارز های دیجیتال، کاربران به دنبال راهکارهایی برای اتوماتیک کردن استراتژی خود و اتفاق افتادن بهترین عملکرد در حوزه ی ارز دیجیتال هستند.

ربات تریدر معملات ارزهای دیجیتال، سهام، فارکس و دیگر موارد را انجام می دهد.  انجام دادن معاملات بدون اینکه ساعت ها بخواهید به تنهایی تحلیل کنبد. این نرم افزارها طوری طراحی شده اند که به صورت خودکار معاملات سود آور را در بازر تشخیص دهند و بعد معاملات را به صورت خودکار از طرف شما انجام دهد.

ربات های تریدر همیشه در حال تلاش هستند و می توانند سودآوری را از بازار برای معامله گران مبتدی آسان تر کنند.

برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می شود مقاله ربات تریدر را بخوانید

به احتمال زیاد وقتی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده اید، مجبور به استفاده از ربات تریدر شدید. این مقاله به شما کمک می کند تا شما اهمیت بالای ربات تریدر را بدانید و با نحوه  طریق خرید ربات آشنا شوید.

هدف ربات تریدرچیست

میدونید که بازار ارز دیجیتال کاملا بی ثبات است و دارای نوسانات زیادی می باشد به طوری که ممکن است در عرض چند دقیقه به طوری کلی دچار تغییرات چشمگیری شود. معامله گران و سرمایه گذاران می توانند در هرساعت از شبانه روز و از هر نقطه ی جهان که هستند معاملات خود را انجام دهند.

معامله گران در اکثر اوقات نمی توانند نسبت به تغییرات قیمت واکنش سریعی داشته باشند و معاملات خود را انجام دهند.

سرمایه گذاران نمی توانند به صورت دائمی و همیشگی تمرکز خودشان را بر روی بازار ارز دیجیتال بگذارند تا معاملات را به بهترین نحو انجام دهند. اگر کسی بخواهد خودش این کار را انجام دهد باید به صورت شبانه روزی بر روی بازار ارز دیجیتال نظارت داشته باشد

بنابراین از راه حل های اصلی این مشکلات ، کار کردن با ربات تریدر خودکار می باشد که با توسط سرمایه گذاران معاملات صورت می گیرد.

ربات تریدر ارز دیجیتال چیست؟

ربات تریدر ارز دیجیتال یک نرم افزاری است که به داده های صرافی کاربران دسترسی دارد به طور خودکار معامله هارا انجام می دهد. مدیریت این روند توسط رایانه ها انجام می شود، رایانه ها با دقت تر و با سرعت بیشتری نسبت به انسان کار هارا انجام می دهد. با توجه به الگوریتم هایی که سازنده ربات آن را ایجاد کرده است ، استراتژی هارا انجام می دهد.

ربات تریدر چگونه کار می کند؟

ربات معامله گر ارز دیجیتال با توجه به دسترسی صرافی ها که کاربران حساب دارند معاملات را انجام می دهند. هر کاربری با داشتن API   کلید عمومی و API کلید خصوصی دسترسی حساب خود را به ربات تریدر می دهد.

برای مطالعه ی بیشتر مقاله ربات معامله گر خودکار را مطالعه کنید.

حدود پذیرش ریسک سرمایه گذازی توسط خود سرمایه گذار تعیین می شود. ربات تریدی با توسط مقایسه کردن میزان ضرر که سرمایه گذار در بخش تنظیمات آن را تعیین کرده است، درباره ی معاملات تصمیم گیری می کند.

هنگامی که ارزش سرمایه ی شما زیاد تر از ضرر باشد دچار کاهش می شود، بنابراین ربات خرید را توقف می کند و یا در بخش سفارشات فروش  قرار می دهد.

توجه داشته باشید که هیچ وقت ربات نمی تواند ضرر را به صفر برساند ولی می تواند با عملکرد درست میزان ضرر را کاهش دهد.

معایب ربات تریدر

با اینکه ربات تریدر ارز دیجیتال اکثر کارها را به صورت خودکار انجام می دهد، اما شما باید مرتب ربات را چک کنید و آن را برای همیشه رها نکنید و منتظر باشید تا ربات همیشه کار خود را به درستی انجام دهد. نظارت را همیشه بر روی ربات داشته باشید.

 خرید ربات تریدر

بیت کوین پرایم

بهترین ربات تریدر در حال حاضرمی باشد. این ربات قادر است به طور خودکار 75 جفت CFD  مختلف را برای بیت کوین معامله کند. این بات می توانند معاملات را با اکثر ارزهی دیجیتال را انجام دهد. بیت کوین پرایم در همه ی شرایط بازار فرصت هایی را برای معامله کردن پیدا کند.

این نرم افزار دارای یک الگوریتم یادگیری است که تنظیمات را شناسایی می کند و همیشه اخبار ارز دیجیتال را دنبال می کند تا همیشه یک قدم جلوتر از تغییرات باشند.

برای سپرده گذاری در بیت کوین پرایم نیاز به سپرده 250 دلاری است ولی کارمزد حساب را دریافت نمی کند.این ربات فقط  2 درصد از سود به عنوان کمیسیون دریافت می کند.

هر تریدر می تواند از ربات و اندیکاتور معاملاتی به صورت شبانه روزی استفاده کند

این ربات  یکسری نرم افزار های معاملاتی هستن که با توجه به داشتن علم برنامه نویسی ساخته و طراحی می شود. شما می توانید یک برنامه رایگان برای متاتریدر 4 از  code Base  دانلود کنید و یا می توانید آن را از طریق  Freelance  سفارش دهید. در آخر اگر دنبال یک راه حل راحت نیستید می توانید یک ربات روی MQL4  توسط خودتان طراحی کنید.

Code Base

این سایت منبع کد های رایگان است که توسط متاتریدر 4 ساخته شده است.

شما می توانید از بین 2000 اندیکاتور یا 950 ربات تریدر انتخاب کنید. این سایت همچنین شامل  بیشتر از 300 اسکریپت می باشد که برنامه های کوچکی هستند که به شما یان اجازه را می دهد که عملکرد های تجاری تحلیلی را یه صورت یکباره خودکار کنند. یک برنامه ی کاربردی را دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

 خرید ربات تریدر

 مارکت

بزرگترین فروشگاه جهان از ربات ها تریدر فارکس در متاتریدر 4 مشخص شده است. هزاران از اندیکاتور رایگان و پولی و تحلیل گران متخصص را می توان فقط با چند کلیک دانلود کرد و در معاملات استفاده کرد.

هر مارکت با توضیحات کامل و اسکرین شات و نسخه های آزمایشی ارائه شده است که شما می توانید به راحتی قبل از خرید یک بار به صورت آژمایشی با آنها کار کنید و در صورت رضایت ربات را خریداری کنید و استفاده کنید.

ویژگی های بازار تریدر

  1. بزرگ ترین انتخاب برنامه های تجاری در دنیا
  2. نسخه های آزمایشی همه ی  برنامه هایی که می تواند در متاتریدر 4 توسط تستر استراتژی مخصوص آزمایش شوند.
  3. خرید مطمئن  از طریق اتصال های حفاظت شده
  4. روش های متعدد برای پرداخت  از طریق کارت های بانکی و سیستم ها و سایت های پرداخت.

MetaTrader Market از بزرگترین فروشگاه نرم افزار در صنعت تجارت می باشد. شما به راحتی می توانید همین الان به MetaTrader Market  بروید یک ربات تریدر و یا اندیکاتور بخرید و معاملات خود را آغاز کنید.

Freelance

اگر شما نتوانستید در Code Base یا Market یک نرم افزا ر مناسب را دریافت کنید در اینجا می توانید یک نرم افزا ر سفارشی را از توسعه دهندگان با تجربه و مجرب با قیمت های مناسب سفارش دهید و شما به راحتی می توانید آن را دریافت کنید.

Freelance کاملا امن است و تمامی مراحل از ثبت سفارش تا پرداخت در  درون  برنامه انجام می شود و شما بدون زحمت کشیدن می توانید برنامه های کاربردی را سفارش دهید.

محصولات را از مارکت تهیه کنید آنهارا از Code Base دانلود کنید و یا از طریق Freelance یک برنامه سفارش دهید و از آن استفاده کنید. تمامی خدمات ارائه شده امن و ساده هستند.

31 پاسخ به “خرید ربات تریدر”

  1. Someone essentially help to make seriously posts I would state. This is the first time I frequented your web page and thus far? I amazed with the research you made to make this particular publish extraordinary. Great job!

  2. After I originally commented I clicked the -Notify me when new feedback are added- checkbox and now each time a comment is added I get four emails with the identical comment. Is there any method you’ll be able to take away me from that service? Thanks!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian