ربات تریدر اتوماتیک

ربات تریدر اتوماتیک

فهرست

What is an Automatic Trader Robot or Automatic Trader Robot and what advantages and disadvantages do they have? Is it possible to become a profitable and successful trader with little effort and without worry? Are automated trading robots fraudulent and want to steal people's funds?

در این مقاله تمامی این موارد را توضیح خواهیم داد و تردید شما را در استفاده از ربات تریدر  برطرف خواهیم کرد و اینکه آیا واگذار کردن مسئولیت معامله به یک ربات معامله گر ارزش ریسک دارد یا خیر؟

Introduction of Automatic Trader Robot

These days, due to the volatility of the cryptocurrency market, trading is the strong point of a trader in investing. However, due to the advanced aspects of trading, beginner traders who have just stepped in may not be able to use trading properly. Automatic trading is a trading model based on buy and sell orders for digital currency which is automatically executed according to a systematic plan and system.

بیشتر بدانید : ربات تریدر وویژگیهای آن !

معرفی ربات تیم تریدر

What is automatic trading?

Buying and selling digital currency is a type of trading program that allows investors to seize market opportunities. Automatic trading has complex and programming platforms that support external plugins. In this way, investors can install trading software to buy and sell their own and set their own trading guidelines so that the program automatically buys and sells the desired digital currency.

ربات های ترید به جهت یافتن پوزیشن های مناسب بازار برای معامله دارایی های مختلف رمزارز ایجاد شده اند و حتی نیاز به بازبینی 24 ساعته تریدر ندارد بلکه بر طبق برنامه و استراتژی خود کار می کنند و مشخص می کنند چه زمان برای انجام معاملات معقول  است تا سود کسب کند.

ربات تریدر اتوماتیک - رمزگشا

For information reading the article"What is a Trader Robot?" is not without kindness.

Read more: Introducing the Trader Robot

 

How to make robots work.

Explaining this practical technology leads to the question of how do trading robots determine the correct trading time? If you want to explain how automated trading works, you can see how far the science of technology has evolved. Automated trading, unlike all professional manual trading methods, analyzes the market by the programming algorithms in which it is performed, and based on the indicators used, determines when to buy and when to sell digital currency.

در حقیقت سیستم معاملات اتوماتیک با روش های تحلیلی به کار رفته ، مشخص می کند با توجه به احساسات فعلی بازار نقطه order برای خرید یا فروش تنظیم شود. ربات های معامله گر با توجه به الگوریتم های برنامه نویسی که توسعه دهندگان در آن پیاده سازی کرده اند، فعالیت می کنند. از این رو بعضی از ربات های رایگان یا ارزان که در بازار موجودند از برنامه ریزی های ضعیفی بهره مندند و میزان خطای آنها بالا است بنابراین پیشنهاد می شود از ربات تریدر اتوماتیک حرفه ای با سیستم عامل قوی استفاده کنید.

ربات ها نمی توانند همانند پیش بینی های انسان تحلیل انجام دهند و بر اساس الگوهای تکنیکال پیش می روند، به طور مثال ربات خود را تنظیم می کنید زمانی که اندیکاتور RSI یک دارایی به زیر 20 رسید خرید شود. بدین ترتیب اگر فرصت خریدی با این شاخص ثبت شود، ربات تریدر اتوماتیک نسنجیده عمل خرید را انجام می دهد و درباره خرید هیچ تحلیلی نمی کند.

معامله اتوماتیک به یک استراتژی تجارت از قبل تعیین شده احتیاج دارد اما می توانید در کنار ربات خود از یک معامله گر حرفه ای استفاده کنید تا میزان درستی معاملات بالا برود.

 

مواردی که باید قبل از تعیین استراتژی ربات تریدر اتوماتیک خود تحلیل کنید:

  • نحوه تعریف و اندازه پوزیشن ها
  • طریقه  ورود معاملات و پارامترهای یک ترید
  • طریقه بسته شدن معاملات و بررسی عوامل آن
  • مشخص کردن راههایی که ربات وارد معامله نشود
  • راه های امنیتی برای ممانعت از ضرر یا استاپ لاس ها

با تنظیم الگوی ربات تریدر ارزدیجیتال خود طبق موارد بالا می توانید جلوی ضررها را بگیرید و احتمال سود معاملات اتوماتیک خود را افزایش دهید اما زمانیکه به این موارد دقت نکنید ربات شما امکان دارد سر در گم شود و معاملات به طور صحیح صورت نگیرد.

ربات تریدر

مزایا و معایب ترید اتوماتیک

اینگونه تصور می شود که معامله خودکار ارزدیجیتال کار را راحت تر و ساده تر می کند ولی اساسا چند نکته وجود دارد که باید پیش از آغاز استفاده از این سیستم ها در نظر بگیرید. در معاملات دستی شما طبق عقل و فکر خود وارد بازار ترید می شوید ولی طریقه کارکرد ترید اتوماتیک تا حدودی پیچیده تر است و اگر تجربه کافی نداشته باشید امکان دارد متضرر شوید. در نظر بگیرید این یک ربات ترید اتوماتیک است و از خود هیچ نظری نمی دهد بنابراین شما باید استراتژی مورد نظر آنان را بر اساس شرایط خود و هدف پایانی تعیین کنید.

مزایای ربات تریدر اتوماتیک

اساسا سیستمی که بازار را نظارت و رصد می کند و طبق آن معاملات را انجام می دهد، کار شما را آسان تر کرده و از مزیت های زیادی بهره مند است. از اشتباهات مرسوم معامله گران در بازار ارزدیجیتال احساسی کار کردن آن ها است. به طور مثال معامله گر بر اساس علم خود تحلیلی انجام می دهد و پوزیشن خود را تعیین می کند.

در این راستا بازار دستخوش نوسانات می شود و سبب هراس معامله گر می شود. سرانجام با اینکه تحلیل تریدر صحیح بوده از بازار خارج می شود و به هدف خود نمی رسد ولی طرز کارکرد ربات تریدر اتوماتیک به این صورت نیست و از احساسی کار کردن ممانعت می کند به دلیل اینکه دارای برنامه ترید است و بدون استاپ عمل می کند.

همان طور که قوانین تجارت پایه گذاری شده و  انجام معاملات به طور اتوماتیک انجام می شود . نظم و سامان حتی در بازارهای ناپایدار ارزدیجیتال محفوظ می شود. به علاوه سیستم ها بی درنگ به تغییر شرایط بازار عکس العمل نشان می دهند و با سرعت بالایی پوزیشن های ورود و خروج را تغییر می دهند که  ورود و خروج از معامله چند ثانیه زودتر موجب اختلاف زیادی در نتیجه معامله پدید آورد.

مزایای ربات تریدر اتوماتیک

معایب ربات تریدر اتوماتیک

ربات تریدرها با وجود مزیت های زیادی که دارند دارای معایبی نیز هستند.
با اینکه سود کردن توسط ربات تریدرها بسیار خوشایند است ولی این سیستم های معاملاتی خودکار را نباید جانشینی برای معاملات کاملا بی عیب قرار داد زیرا امکان وجود خطا و خرابی در این سیستم ها وجود دارد بدین ترتیب نیاز به نظارت مداوم توسعه دهنده دارند. 

معامله گران برای بهینه سازی بیش از حد برنامه های تجاری عمل می کنند از این رو معاملات زنده قابل اطمینان نیستند. همینطور پیدا کردن خدماتی در خور اهداف سرمایه گذاری و شرایط شخصی شما نیز خیلی سخت است. اغلب پلتفرم های معاملاتی اتوماتیک عملکرد استانداردی نسبت به معاملات دارند و این عملکردها ضرورتا توجهی به نیازهای دقیق کاربران ندارند. هر چند جست و جوی سرویسی که مطابق شرایط شما باشد خیلی کم است. در حقیقت شما در کنار ربات تریدر اتوماتیک خود نیاز به یک معامله گر دارید تا پول خود را برای شما سرمایه گذاری کند.

آیا امکان دارد توسط ربات تریدر اتوماتیک با زحمت اندک به یک معامله گر موفق تبدیل شد؟

حتما این جمله را شنیدید که ” می گویند برای دریافت یک چیز باارزش، باید چیزی با همان میزان ارزش را از کف بدهید. همان طور که می دانید برای یک تریدر موفق شدن نیاز به داشتن تلاش و کسب علم کافی درباره بازار ارزدیجیتال دارید. بنابراین پاسخ سوال ” آیا صرفا توسط یک ربات تریدر اتوماتیک می توان با زحمت کم ، سود بالایی بدست آورد” جواب ” خیر ” است. 

شما برای اینکه به یک تریدر موفق تبدیل شوید به زمان زیادی نیاز دارید. استفاده از ربات تریدر این امکان را به شما مبتدیان میدهد که در کنار یادگیری پروسه بزرگ ارزدیجیتال، توسط ربات ترید کنید و بدون دانش زیاد کسب درامد داشته باشید.

احتمال دارد ربات تریدر اتوماتیک کلاهبردار باشد؟

متاسفانه امروزه اکثر افراد کلاهبردار و سودجو ، از زودباوری و بی دانشی بعضی از سرمایه گذاران سوء استفاده می کنند، و بدون توجه به اعتبار سنجی بسترهای سرمایه گذاری ، قبل از اینکه بسترهای مورد نظر خود را با سرمایه های اندک آزمایش کنند، کل سرمایه خود را به آنها می سپارند و ضررهای جبران ناپذیری را متحمل می شوند.

 شرکت رمزگشا با چندین سال سابقه در زمینه تحلیل ارز دیجیتال و فارکس فعالیت می‌نماید . این شرکت دارای مشاوران متخصص می‌باشد. شما می‌توانید در هر ساعت  از روز با مشاوران این شرکت در ارتباط باشید.

12 responses to “ربات تریدر اتوماتیک”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

en_USEnglish