تاریخ ارزدیجیتال – همه چیز از اینجا شروع شد !

تاریخ ارزدیجیتال

فهرست

ارزدیجیتال یکی از کاربردی ترین پدیده های دنیای امروزی ما است . از زمانی که ارزدیجیتال اختراع شد و در دسترس اکثر افراد قرار گرفت ، بسیاری از مشکلات ما حل شد . در این مقاله ، شرکت رمزگشا می خواهد درباره ی تاریخ ارزدیجیتال و نقطه ی شروع یکی از بزرگترین پیشرفت های بشر برای شما توضیح بدهد . اگر مطلبی است که علاقه دارید شرکت رمزگشا برای شما درمورد آن مقاله ای تهیه کند ، حتما در قسمت نظرات بنویسید .

اولین تراکنش واقعی بیتکوین در تاریخ ارزدیجیتال

ده هزار بیتکوین برای دو پیتزای بزرگ ! شاید این موضوع ، در حال حاضر برای ما خنده دار باشد اما در واقع این اولین تراکنش واقعی بیتکوین در تاریخ ارزدیجیتال می باشد .

روز may 22 ، سال 2010 اولین باری بود که تاریخ ارزدیجیتال برای اولین بار تراکنش بیتکوین را که در november 2021 ، به قیمت 69،000$ رسید ، تجربه کرد . از این رمزارز پر ابهت برای خریدن چیزی به این سادگی استفاده شده است . برای دریافت این دو پیتزا ، بیتکوین ها برای داوطلبی در انگلستان فرستاده شد . او یک تماس تلفنی برقرار کرد و هزینه تجویل 30$ پیتزا را به برنامه نویس اهل فلوریدا ( Laszlo Hanyecz ) پرداخت کرد  .

ممکن است در حال حاضر ، 30$ عددی چشم گیری نباشد ، اما در تاریخ ارزدیجیتال ، یک قدم بسیار بزرگی بود تا به عنوان هیجان انگیز ترین پدیده و پیشرفت تکنولوژی در قرن 21ام شناخته شود . ما دنبالۀ این تاریخ را در ادامه ی این مقاله ، بررسی می کنیم و در باره ی نحوه ی به وجود آمدن آن ها برای اولین بار و پیشبینی ما از راه آینده ی آن ها ، صحبت می کنیم .

ایده ی ارزدیجیتال

ایده ی کریپتوکارنسی برای اولین بار در سال 1983 توسط دیوید چاوم ( David Chaum ) ظهور کرد . این رمزنگار آمریکایی ، مقاله کنفرانسی را منتشر کرد که شکل اولیه پول الکترونیکی رمزنگاری ناشناس را تشریح کرد . در واقع ، تصویر کلی این بود که یک رمزارز بتواند بدون شناسایی و بدون استفاده از نهاد های متمرکز ( مثل بانک ) ، به راحتی انتقال پیدا کند  .

در سال 1995 ، چاوم ( Chaum ) بر روی ایده ی خود سرمایه گذاری کرد و یک رمزارز اولیه به نام دیجی کش ( Digicash ) را اختراع کرد . این رمزارز اولیه ، به نرم افزار کاربر پسندی دارا بود که وجه را از بانک برداشت و قبل از ارسال وجوه مذکور به گیرنده ، کلید های رمزنگاری شده خاصی را لازم داشت.

بیت گلد ( BitGold ) که اغلب به عنوان پیش درآمد مستقیم بیتکوین در نظر گرفته می شود ، در سال 1998 توسط نیک سابو ( Nick Szabo ) طراحی شد .

نیک سائو

این رمزارز نیازمند به یک داوطلب برای حل کردن پازل و معما های رمزنگاری شده بود و در واقع ، افرادی که معما ها را حل می کردند ، جایزه ای در آخر به دست می آوردند . نتیجه ی تلفیق شدن این پروژه با کار آقای چاوم ، یک محصولی بسیار مشابه به بیتکوین را تولید می کند  .

اما سابو نتوانست مشکل دوبار خرج کردن رمزارز ها ( اطلاعات دیجیتال می تواند کپی و پیست  ( Paste ) بشوند ) را بدون استفاده از یک سازمان متمرکز ، حل کند .

و تقریبا یک دهه بعد ، یک فرد یا گروه ناشناخته ای که با اسم ساتوشی ناکاموتو ( Satoshi Nakamoto ) فعالیت می کردند ، با انتشار یک گزارش رسمی دولتی ، تاریخ ارزدیجیتال و بیتکوین را به جریان انداخته و ” Bitcoin – A Peer to Peer Electronic Cash System ” را معرفی کردند  .

پیتزا بیتکوین - تاریخ ارزدیجیتال
پیتزا بیتکوین – تاریخ ارزدیجیتال

 

آغاز تاریخ  ( 2010-2008 )

همانطور که گفتیم ، در روز 31 october سال 2008 ، satoshi nakamoto  گزارش رسمی دولتی بیتکوین را منتشر و در آن ، عملکرد شبکه بلاک چین بیتکوین را توصیف کرد . ساتوشی به صورت رسمی ، فعالیت خود را بر روی بیتکوین از روز August 18 سال 2008 ، زمانی که Bitcoin.org را خریداری کرد ، شروع کرد . در حالی که موضوع اصلی مقاله ی ما نیست ، اما باید این را در نظر داشته باشیم که بیتکوین و تمام رمزارز های دیگر ، بدون تکنولوژی بلاکچین ( Blockchain ) که در ساده ترین حالت شامل ایجاد ساختار های داده غیر قابل تغییر است ، امکان پذیر نبود .

ساتوشی ناکاموتو اولین بلوک شبکه بیت کوین را در 3 january سال 2009 استخراج کرد . آن ها عنوانی از روزنامه تایمز را در این بلوک اولیه جاسازی کردند و اشاره ی دائمی به شرایط اقتصادی ( کمک های مالی بانکی و یک سیستم مالی متمرکز ) داشتند که بیتکوین تا حدی واکنشی علیه آن بود  .

به اولین بلوکی که 50 بیتکوین از آن استخراج شد ، بلوک پیدایش گفته می شود . بیتکوین در آن زمان و تا چند ماه بعد از پیدایش آن ، تقریبا هیچ ارزشی نداشت . 6 ماه بعد از اینکه بیتکوین امکان ترید شدن را کسب کرد ، در ماه april سال 2010 ، ارزش هر یک بیتکوین ، کمی کمتر از 14 cents بود . و در اوایل ماه November قیمت آن به 36 cents افزایش و نزدیک به  cents 29 ، ثبات پیدا کرد       .

شروع شکل گیری بازار ( 2014 – 2010 )

البته که که هنوز قیمت آنچنانی نداشت ، اما بیتکوین داشت ثابت می کرد که می تواند واقعا پتانسیل سرمایه گذاری داشته باشد . در february 2011 ، قیمت آن به 1.06$ افزایش و دوباره به تقریبا 87 cents کاهش یافت . در بهار ، تا حدی به دلیل داستان فوربس در مورد ” ارز رمزنگاری ” جدید ، قیمت افزایش یافت . از اوایل april تا پایان ماه may ، ارزش بیتکوین از 86 cents به 8.89$ افزایش یافت . در اوایل june ، پس از اینکه Gawker  داستانی در مورد جذابیت این ارز در جامعه فروش آنلاین مواد مخدر منتشر کرد ، قیمت آن در یک هفته بیش از سه برابر شد و به حدود 27$ رسید و ارزش بازار بیتکوین در گردش ، نزدیک به 130 میلیون دلار رسید . با این حال ، تا september 2011 ، ارزش دوباره به حدود 4.77 دلار کاهش یافت .

پدیده لایت کوین

در october همان سال ، لایت کوین ( نسخه ی به روز بیتکوین ) ظاهر شد . لایت کوین با سرعت به دومین ارزدیجیتال بزرگ بازار از نظر ارزش ، با آرشیو CoinMarketCap که PPCcoin Namecoin را نشان در 10 مورد دیگر را به دنبال داشت ، تبدیل شد . چنین ارز های رمزپایه ای به سرعت آلت کوین نامیده شدند که برخی از بیتکوین و برخی دیگر بر اساس کد های جدید ، منشعب یا به اصطلاح فورک ( Fork  )  شده اند . در سال 2012 ، قیمت بیتکوین به طور پیوشته رشد کرد و در September همان سال ، بنیاد بیتکوین برای ترویج توسعه و جذب بیتکوین تاسیس شد . ریپل ( Ripple ) که سپس به عنوان opencoin شناخته می شد ، در همان سال راه اندازی شد و این پروژه در سال بعد ، سرمایه گذاری خطر پذیر ( venture capital  ) را جذب کرد .

در سال 2013 ، در میان مسائل مربوط به قوانین فدرال ، جنایی و مقررات نرم افزاری ، قیمت بیتکوین به صورت پیوسته ، افزایش و دوباره کاهش یافت . در روز November 19 ، قیمت آن به 755$ رسید و در همان روز نیز به قیمت 378$ کاهش یافت . تا November 30 ، دوباره قیمت آن به 1163$ رسید . البته که این قیمت فقط یک شروعی برای کاهش بلند مدت بیتکوین بود که با رسیدن به 152$ در ماه January 2015 ، به اتمام رسید .

کلاهبرداری ها بر سر فصل ها غالب شدند

از بزرگترین فاجعه های تاریخ ارزدیجیتال ، سرنوشت صرافی Mt.Gox می باشد . ملاک هایی مانند بین المللی ، ناشناس بودن و عدم کنترل متمرکز ، ارزدیجیتال را برای مجرمان بسیار جذاب می کند . در ماه january 2014 ، بزرگترین صرافی بیتکوین دنیا ( Mt.Gox ) با از دست دادن 850000 بیتکوین ، ورشکستگی خود را اعلام کرد . در حالی که مشخص نیست دقیقا چه اتفاقی برای این صرافی افتاده است ، اما حدس زده می شود که در مرور زمان و از سال 2011 ، این بیتکوین ها دزدیده شده و در صرافی های دیگر و خود صرافی Mt.Gox ، برای پول نقد فروخته شده اند . تا اینکه روزی صرافی Mt.Gox ، کیف پول های خود را چک کرده و به این نتیجه رسیده که دیگر سرمایه ی قبل خود را دارا نیست .

مارک کارپلز

در سال 2017 ، مدیر عامل این صرافی ، آقای مارک کارپلز ( Mark Karpeles ) ، به دزدی متهم شد ، اما در سال 2019 تبرئه شد . پس مقصد  این بیتکوین های گم شده ، همچنان کشف نشده اند .

در حالی که این کلاهبرداری کاری یک دفعه ای نبوده و به مرور زمان انجام شده ، اما از آن به عنوان یک داستان برای احتیاط دیگران استفاده می شود و امنیت صرافی ها نسبت به قبل ، پیشرفت بسیار چشم گیری داشته است . در حالی که صرافی های کوچک تر همچنان هر روز هک می شوند ، اما پلتفرم های بزرگ تر و شناخته شده تر ، امروزه تضمین امنیت بیشتری برای مشتریان خود پیشنهاد می کنند . به عنوان مثال ، صندوق دارایی ایمن برای کاربران در بایننس است که در واقع ، یک صندوق بیمه اضطراری می باشد .

به تریدر های رمزارز پیشنهاد شده است که از کیف پول های سخت افزار یا نرم افزار ( hardware or software wallet ) برای نگهداری رمزارز های خود به جای نگهداری در صرافی ها ، استفاده کنند . البته که کیف پول های سخت افزار و نرم افزار ، در زمان قدیم و در واقع ، در اوایل تاریخ ارزدیجیتال ، در دسترس تمام افراد نبودند .

بیت کوین به یک پدیده جهانی صعود می کند ( 2018 – 2016 )

قیمت های بیتکوین به طور پیوسته هر سال افزایش پیدا کرده است . از 434$ در January 2016 تا 998$ در January 2017 افزایش یافته است . در July 2017 ، یک ارتقاء نرم افزاری به بیت کوین با هدف پشتیبانی از توسعه شبکه لایتنینگ ( یک راه حل مقیاس بندی لایه دو ) و همچنین بهبود امنیت ، تصویب شد .

یک هفته بعد از راه اندازی ارتقاء بیتکوین در August ، بیتکوین نزدیک به قیمت 2700$ ترید می شد و تا 17 December سال 2017 ، بیتکوین به عدد فضایی و رکورد آن موقع  خود ، قیمت 20000$ رسید .

پدیده اتریوم

در طول این روند بیتکوین ، یک پروژه ی بلاک چین جدید به نام اتریوم ( Ethereum ) ساخته شد که سر و صدایی در دنیای رمزارز ها ، ایجاد کرد و از زمانی که تشکیل شد ، به سرعت تبدیل به دومین رمزارز توسط ارزش بازار شد . اتریوم قرارداد های هوشمند را به ارز های دیجیتال آورد و طیف گسترده ای از موارد استفاده بالقوه را باز کرد و بیش از 200000 پروژه مختلف را ایجاد کرد ( البته که تعداد این پروژه ها در حال افزایش است ) .

برخلاف بیتکوین ، اتریوم پلتفرم های بیشتری را قادر می سازد تا روی زنجیره ی خود ، راه اندازی و فعالیت کنند . البته که هر کدام رمزنگاری شده و موارد استفاده خاص خود را دارند . این مدل توسط بسیاری از بلاک چین های جدید مانند کاردانو ( Cardano ) ، تزوس ( Tezos ) و نئو ( Neo ) تقلید و راه اندازی شده اند .

ارز های دیجیتال
ارز های دیجیتال

 

مرحله ی انفجار و ترمیم ( تا به حال – 2018 )

بیتکوین نتوانست بالاترین قیمت رکوردی خود را که 19.783$ بود را حفظ کند . در حالی که اتریوم ، که رکورد بالاترین قیمت خود را در January 2018 ، به قیمت 2.400$ رساند ، همچنین نتوانست این رتبه ی تازه کشف شده ی خود را برای بلند مدت نگه دارد . مقررات مالی و نگرانی های امنیتی که به دلیل هک شدن صرافی های نیمه عادی ایجاد شده بود ، به کاهش کل بازار کمک کرد و تا پایان سال 2018 ، بیتکوین به حدود 3700$ کاهش یافت .

اما این قیمت ها برای مدت زمان طولانی ، پایین نماندند . از اواخر سال 2020 ، بیتکوین به نحوی یک رنسانس را تجربه کرد . این رنسانس با ” شرکت اطلاعات تجاری ” که در ماه August با خرید بیتکوین به ارزش 250 میلیون دلار ، شروع شد . این اقدام یک بازار صعودی ( bull market ) را آغاز کرد که بقیه ی بازار نیز بعد از مدتی کوتاه ، به آن ملحق شدند .

ما قبلا در رمزگشا درباره ی بازار های گاوی و خرسی ، مطلبی برای شما نوشته ایم که پیشنهاد می کنیم حتما برای آشنایی بیشتر ، آن را مطالعه کنید .

البته با خرید 1.5 میلیارد دلاری بیتکوین توسط تسلا در اوایل سال 2021 ، قیمت ها حتی بیش از قبل ، افزایش یافت . و در November همان سال بود که بیتکوین به بالاترین رکورد قیمتی کنونی خود ، 69.000$ رسید .

مرحله ی ترمیم

البته که بازار به دلیل نگرانی های کلان اقتصادی ناشی از تورم بالا ، افزایش نرخ بهره و همچنین شبح جنگ ، روندی نزولی و کاهش قیمت داشته است . با توجه به اینکه بازار های سهام جهانی نیز در اواخر 2021 و اوایل 2022 ، کاهش داشته است ، سقوط موازی کریپتو نشان می دهد که در این بخش ، به طور فراینده ای با بازار های مالی سنتی در هم می‌پیچد .

در حالی که نوسانات این رمزارز ها ، هم بسیار جذاب و به نحوی سودده می باشند ، اما از دیدگاهی دیگر ، پتانسیل تخریب سرمایه ی بسیار بالایی را دارا می باشند و فناوری زیربنای پشت همه آن ها ، بلاک چین ( Blockchain ) ، قدرت تغییر بسیاری از بخش های جامعه ما را دارد . بدون توجه به اینکه درخواست شما ، می تواند در زمینه ی ارائه گزینه های تبادل مالی در دسترس و مقرون و به صرفه ، تضمین وجود خود تا هیچ کس جز شما نتواند دسترسی به آن ها داشته باشد و یا ارائه ی اطلاعات دقیق برای قیمت بیمه شما ، تکنولوژی بلاک چین پتانسیل این را دارد تا در تقریبا تمام زمینه های اقتصاد ، از آن استفاده بشود .

زمانی که بازار با مطالب بیشتر ، ثبات پیدا می کند و همچنین با معرفی حیطه های جدید مانند استیبل کوین ( stablecoins ) و سیستم مالی غیر تمرکز ( DeFi ) ، بیشتر آشنا می شود ، خیلی هیجان زده شدن درباره ی رمزارز ها و پتانسیل سرمایه گذاری در آن ها و همچنین از نظر تکنولوژی ، می تواند آسان باشد . این ماجرا بدون توجه به بیتکوین و یا یک پروژه ی بلاک چین دیگر که نظر شما را به خود جلب کرده است ، صدق می کند .

تریدر در حال استفاده از بیتکوین
تریدر در حال استفاده از بیتکوین

 

5  ارزدیجیتال برتر که باید بدانید !

  • بیتکوین  ( Bitcoin – BTC )

رمزارز اصلی ، که در سال 2008 تصور شده است و در January 2009 ، راه اندازی شده ، با استفاده از اجماع اثبات کار عمل می کند . این به این معنا است که قدرت محاسباتی برای تایید تراکنش ها و تولید بلوک های جدید در زنجیره بلاک آن ، استفاده می شود . این رمزارز دارای حداکثر مقدار 21 میلیون بیتکوین می باشد و پتانسیل بسیار زیادی برای کاهش تورم دارد .

  • اتریوم  ( Ethereum – ETH )

ارزدیجیتال اثبات کار که در ماه July سال 2015 تاسیس شد . در ابتدا به عنوان یک ” کامپیوتر جهانی ” تصور شد که می تواند به عنوان زیر ساخت برا اینترنت غیر متمرکز عمل کند . قادر به اجرای قرارداد های هوشمند است که در صورت برآورد شدن شرایط خاص ، اقدامات از پیش تعیین شده را اجرا می کند . در حال حاضر ، اتریوم در حال برنامه ریزی برای تغییر مکانیسم اجماع اثبات سهام است که در آن تراکنش ها با قرار دادن اتریوم بر روی آن ها ، تایید می شوند.

  • دامیننس تتر  ( Tether – USDT )

نوعی استیبیل کوین ( Stablecoin ) که در July 2014 به عنوان Realcoin راه اندازی شد . با دلار US برابری می کند و توسط ذخایری معادل ارزش کل عرضه آن ، پشتیبانی می شود . این ارز که بر روی بلاک چین اتریوم و همچنین بر روی بلاک چین های دیگر راه اندازی شده است ، به طور کلی بیشترین حجم معاملات 24 ساعته را در بین ارز های دیجیتال بازار ثبت می کند .

دلیل آن ، این می باشد که معامله گران تمایل دارند در حین سقوط ، خارج شده و وارد تتر ( Tether ) شوند .

  • بایننس کوین ( Binance coin – BNB )

ارز دیجیتال بومی بایننس ، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات می باشد . این ارز در تاریخ June سال 2017 راه اندازی شد و به کاربران خود ، تخفیف هایی در هزینه های معاملاتی که بایننس دریافت می کند ، اعطا می شود .

  • کاردانو ( Cardano – ADA )

نوعی ارز رمزپایه ثبات سهام که در سال 2015 راه اندازی و در سال 2017 ، برای تجارت در دسترس مردم قرار گرفت . این بلاک چین به عنوان یک بلاک چین کاربردی عمومی مانند اتریوم عمل می کند و در سال های گذشته ، شاهد توسعه پایدار بوده است و توانایی اجرای قرارداد های هوشمند را در September 2021 راه اندازی کرده است .

خیلی ممنن که مقاله ی ” تاریخ ارزدیجیتال – همه چیز از اینجا شروع شد ! ” را مطالعه کردید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی راه و روش ترید ، پیشنهاد می کنیم مقاله ی ” 15 کتاب ترید کع حتما باید بخوانید ! ” را مطالعه کنید .

شرکت رمزگشا با چندین سال سابقه در زمینه تحلیل ارزدیجیتال و فارکس فعالیت می نماید . شرکت رمزگشا دارای دوره های تخصصی در زمینه هوش مالی ، ترید حرفه ای فشرده و نیمه فشرده است . همچنین شرکت رمزگشا با بهره گیری از تحلیل گران و مشاوران با تجربه آماده انتقال این تجربیات به شما عزیزان می باشد . شما می توانید در صورت نیاز با مشاوران مالی ما در ارتباط باشید .

منابع :

https://www.cryptovantage.com/guides/a-brief-history-of-cryptocurrency/

 

24 پاسخ به “تاریخ ارزدیجیتال – همه چیز از اینجا شروع شد !”

  1. тенге чья валюта, тенге это космодром байконур эссе, байконур эссе на русском дыбыстардың үндесуі 3 сынып презентация, дыбыстардың
    өзгеруі мен үндесуі стоимость
    зимнего дизельного топлива в казахстане 2022, дизельное топливо цена астана

  2. When I originally left a comment I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I get four emails with the same comment. There has to be a means you are able to remove me from that service? Thanks a lot.

  3. электрон бұлтының тығыздығы, бір орбитальда спиндері қарама қарсы биік дәрежеге
    жету перевод, алланың 99 есімін зікір ету
    күн планеталары, планеталар туралы қызықты
    мәліметтер менің әжем дара минусовка
    скачать, менің әжем осындай текст

  4. гороскоп близнец год лошади книги по матрице судьбы
    читать онлайн, матрица судьбы книга читать онлайн бесплатно сонник разговаривать с миллионером, сонник
    богатый поклонник
    век магии и пара лейтенант читать бесплатно козероги девы и тельцы

  5. 1 жас 2 ай баланың дамуы, 3 айлық бала
    не істей алады куда делся
    2гис, чем заменить 2гис на айфоне соңында скачать,
    жаркынай ханайым рауза скачать абай тоғжанды алғаш көрген жер, абай мен тоғжанның
    кездесуі

  6. қауіпті құбылыстардың әсерін азайтудың
    жолдарын ұсыныңдар, табиғаттағы
    қауіпті құбылыстар 5 сынып 1931-33 жылдардағы ашаршылық демографиялық салдары, 1931-33 жылдардағы ашаршылық канша адам кырылды
    әлемдегі ең көне кітапхана, әлемдегі ең үлкен 3 кітапхана
    ibc group вакансии, work and study usa отзывы

  7. проблема жоқ текст, проблемалар бар деп уайымдама сонша скачать тақырыптың бірін таңдап эссе жазыңыз
    эсседе ұрпақтар, махамбет азаттықтың жаршысы эссе
    ой жер перевод на русский, онлайн перевод с кириллицы
    на латиницу дене туралы қызықты
    мәліметтер, адам денесінің бөліктері

  8. бактериялардың таза дақылын
    бөліп алу мақсаты, микроорганизмдерді
    қолдан өсіру презентация сор по литературе 8 класс 2 четверть, соч по литературе 8 класс 2 четверть сен өзің сондай сүйкімдісің, бұл ару тым
    сүйкімді скачать медеу ауданының әкімі,
    әкім сайты

  9. дельфин описание, дельфин плюс чок-тал текущий счет халык банк, как
    открыть валютный счет в халык банке как накачать предплечья отжиманиями, как накачать предплечья стулом кәсіби бағдар беру презентация скачать,
    кәсіби бағдар беру тәрбие сағаты

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian