تحلیل بیت کوین 28 آذر

شاخص تحلیل بیتکوین 28 آذر

فهرست

شرکت رمزگشا برای شما جدیدترین تحلیل بیت کوین 28 آذر را به صورت رایگان تهیه کرده است . برای دستیابی به تحلیل های دیگر درجه یک ، حتما به سایت و فضاهای مجازی دیگر ما ، سر بزنید .

با توجه به چارت هفتگی بیت کوین و کندل هفتگی بزرگ نزولی که در اوایل ماه نوامبرمی بینیم قیمت  از سطح 21000 دلار تا سطح 15580 دلار نزول کرده است. می توان به نتایج ذیل دست یافت :

تحلیل بیت کوین 28 آذر :

  1. پس از اصلاح قیمت تا سطح 18380 دلار ، قیمت در ادامه روند نزولی با هدف شکست سطح 15580دلار حرکت پر شتابی را شروع کرده است . کندل هفتگی این هفته موید و تایید کننده این موضوع می باشد . در ادامه مسیر در صورت کلوز هفتگی قدرتمند زیر سطح 16000 هزار دلار اهداف 14700 دلار و 13700 دلار دور از دسترس نخواهد بود. و مهمترین ناحیه برای برگشت اصلی  مارکت ناحیه 12000 تا 9800 دلار خواهد بود .
  2. در صورت شکست سطح 15580 دلار رو به پایین ، سطح 21500 برای مارکت بسیار مهم خواهد شد. که در صورت عبور قیمت از آن روند نزولی بصورت مقطعی عکس خواهد شد .

در حال حاضر شکست سطح 25200 جهت صعودی شدن مارکت مهم می باشد. و مادامی که قیمت زیر این سطح قرار دارد همچنان نزولی می باشد .

تحلیل بیتکوین با لوگو رمزگشا
تحلیل بیتکوین با لوگو رمزگشا

تحلیلگر : محسن برزگر

28 آذر1401 ، 19 دسامبر 2022

نکته : تمام موارد فوق قابل برنامه ریزی درربات معامله گر می باشد. که در صورت رسیدن قیمت به ناحیه های اعلام شده ربات تریدر به صورت هوشمند می تواند نسبت به معامله خرید یا فروش اقدام کند  .

شرکت رمزگشا با چندین سال سابقه در زمینه تحلیل ارزدیجیتال و فارکس فعالیت می ‌نماید. آکادمی رمزگشا دارای دوره های تخصصی در زمینه هوش مالی ، تریدر حرفه ای فشرده و نیمه فشرده است . همچنین شرکت رمزگشا با بهره گیری از تحلیلگران و مشاوران باتجربه آماده انتقال این تجربیات به شما عزیزان می ­باشد . شما می توانید در صورت نیاز با مشاوران ما در ارتباط باشید .

با تشکر از شما خواننده گرامی سایت رمزگشا که ما را تا پایان تحلیل بیت کوین 28 آذر همراهی کردید .

یک پاسخ به “تحلیل بیت کوین 28 آذر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian