کیف پول بلاک چین چیست؟

شاخص مقاله کیف پول بلاک چین
کیف پول بلاک چین یک کیف پول آنلاین و متمرکز می باشد. در این کیف پول بیش از 50 میلیون حساب کاربری فعال وجود دارد و از 22 ارز فیات پشتیبانی می کند. این کیف پول 25 زبان زنده دنیا را پشتیبانی می کند. معتبر ترین کیف پول بیت کوین می باشد. همچنین این کیف پول دارای 3 لایه امنیتی بسیار بالا می باشد تا خیال کاربران بابت امنیت این کیف پول راحت باشد.

فهرست

کیف پول بلاک چین چیست؟

کیف پول بلاک چین در سال 2011 بعد از آغاز فعالیت بیت کوین، تاسیس شد. از خدمات اصلی این کیف پول، ذخیره تمامی تراکنش ها می باشد. کاربران می توانند از طریق وبسایت بلاک چین والت، هش تراکنش ها را پیگیری کنند و یا مشخصات آدرس عمومی بک کیف پول را به دست بیاورند.

ارز های پشتیبانی شده کیف پول بلاک چین کدامند؟

بلاک چین والت، کیف پول آنلاین می باشد که از انواع مختلف ارز های دیجیتال پشتیبانی می کند. این کیف پول امکان معامله ارز ها را به کاربران خود می دهد. همچنین کیف پول بلاک چین دارای نسخه وب، اندروید و IOS می باشد. بلاک چین والت از 22 ارز فیات پشتیبانی می کند و دارای 25 زبان زنده دنیا است.

ارز های اصلی که در این کیف پول پشتیبانی می شوند : بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، الگورند، استلار و تتر

مزایای کیف پول بلاک چین چیست؟

توسعه دهندگان این کیف پول اعلام کرده اند که بیش از 55 میلیون کیف پول در این والت ایجاد شده است. همچنین توسعه دهندگان باور دارند که این کیف پول، محبوب ترین و مطمئن ترین کیف پول ارز دیجیتال در سراسر جهان می باشد.

امکان بکاپ از دارایی ها و حفظ امنیت کیف پول با رمز های مختلف باعث شده است تا باعث شود امنیت این کیف پول تضمین شود. از دیگر ویژگی های این کیف پول می توان به کارمزد پایین تراکنش ها، اشاره کرد. کمترین کارمزد تراکنش ها را می توانید با استفاده کردن از بلاک چین والت، تجربه کنید.

  • معتبر ترین کیف پول بیت کوین
  • کارمزد پایین
  • ترید ارز در خود کیف پول
  • پشتیبانی کردن از نسخه وب
  • امکان مشاهده میزان ارزش دارایی بر اساس ارز رایج کشور شما
  • دارای محیط کاربری ساده و آسان برای همه کاربران
  • دارای ویژگی های مختلف برای کاربران مبتدی و کاربران حرفه ای
  • خرید و فروش مستقیم ارز های دیجیتال بدون واسطه
خرید ارز دیجیتال با استفاده از کیف پول
خرید ارز دیجیتال با استفاده از کیف پول

معایب کیف پول بلاک چین چیست؟

کیف پول بلاک چین یک کیف پول متمرکز می باشد که کلید های خصوصی افراد را در سرور خود ذخیره می کند که کاربران با این اتفاق بسیار مخالف می باشند. از معایب دیگر این کیف پول، ناشناس بودن آدرس ها با دریافت ایمیل و احراز هویت در کیف پول می باشد. احراز هویت در این کیف پول برای ترید و معاملات الزامی می باشد.

  • ذخیره کلید های خصوصی کاربران در سرور خود
  • احراز هویت
  • پشتیبانی محدود از ارز های دیجیتال
  • تحریم برای ایرانیان
  • خرید مستقیم ارز های دیجیتال با ارز های فیات امکان پذیر نمی باشد.

چگونه کیف پول بلاک چین نصب کنیم؟

ابتدا کیف پول را از Google Play دانلود کنید و آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

به دلیل اینکه کاربران ایرانی برای استفاده کردن از این کیف پول تحریم می باشند، باید آی پی خود را تغییر دهند.

بعد از نصب و باز کردن این کیف پول بر روی گزینه Create an Account بزنید.

کیف پول بلاک چین از شما یک ایمیل درخواست می کند که شما ایمیل خود را وارد کنید و برای اکانت خود رمز عبور مشخص کنید.

بعد از قبول کردن مقررات این کیف پول، باید یک کد 4 رقمی برای ورود به کیف پول خود انتخاب کنید.

همچنین اگر تلفن همراه شما از سیستم شناسایی اثر انگشت پشتیبانی می کند، می توانید آن را فعال کنید.

یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد که باید آن ایمیل را باز کنید و آن را تایید کنید تا کیف پول شما ساخته شود.

چگونه از کیف پول بلاک چین بکاپ بگیریم؟

از مهم ترین و مورد اطمینان ترین راه های بالا بردن امنیت کیف پول بلاک چین، بکاپ می باشد. اگر کیف پول خود را از دست داده اید، می توانید با این روش کیف پول خود را بازگردانید.

این کیف پول برای شما یک  IDمشخص می کند که آن را باید برای بازیابی کیف پول خود داشته باشید. برای دسترسی به این ID ابتدا به Setting کیف پول خود بروید.

توجه داشته باشید این آیدی را در جای مطمئن و دور از دسترس افراد یادداشت و نگهداری کنید.

خرید بیتکوین و ذخیره آن در والت
خرید بیتکوین و ذخیره آن در والت

چگونه ارز دیجیتال در بلاک چین والت، دریافت کنیم؟

ابتدا برای دریافت رمز ارز، بر روی رمز ارز مدنظر خود کلیک کنید.

بر روی گزینه اول  Private Key  کلیک کنید و در صفحه جدید بر روی گزینه Receive کلیک کنید.

آدرسی به شما نمایش داده می شود که آدرس والت شما می باشد.

چگونه ارز دیجیتال را به بلاک چین والت ارسال کنیم؟

ابتدا برای ارسال رمز ارز، بر روی رمز ارز مدنظر خود کلیک کنید.

سپس بر روی گزینه Private Key Wallet کلیک کنید. اگر شما در کیف پول خود موجودی داشته باشید، گزینه send  به نمایش گذاشته می شود.

بعد از کلیک کردن بر روی گزینه send باید آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید و سپس گزینه next  را کلیک کنید.

میزان ارز قابل انتقال و کارمزد آن به شما به نمایش گذاشته می شود، بعد از میزان ارزی را که قصد انتقال آن را دارید، وارد کنید و گزینه  next  را کلیک کنید.

صفحه جدیدی به نمایش گذاشته می شود که شامل اطلاعاتی مانند آدرس مقصد و مقدار ارزی که قصد انتقال آن را دارید، می شود و می توانید آن را مجدد بررسی کنید. بر روی گزینه send کلیک کنید تا انتقال شما انجام شود.

همچنین شما می توانید در بخش Activity تراکنش انجام شده را مشاهده کنید.

امنیت کیف پول بلاک چین چگونه است؟

سطح اول

تاییدیه ایمیل : از طریق ارسال ایمیل، کیف پول به شما اجازه می دهد تا پرداخت ها را تایید کنید و یا اگر رفتار مشکوکی و یا لاگین از طریق یک سیستم دیگر به کیف پول شما اتفاق افتاد، به شما اطلاع رسانی می کند.

رمز عبور : یک عبارت عبور مخفی برای فراهم کردن بازیابی کیف پول شما، در صورت فراموش کردن رمز عبورتان برای شما ایجاد می کند.

راهنمایی پسورد : از طریق یک Password Hint می توانید راهنمایی برای کمک و یادآوری رمز عبور خود مشخص کنید. این راهنما باید منحصر به فرد و رمزی باشد تا دیگران با استفاده از آن نتوانند رمز عبور شما را حدس بزنند.

سطح دوم

احراز هویت دو مرحله ای : احراز هویت دو مرحله ای یک لایه امنیتی می باشد که برای جلوگیری از ورودی های ناخواسته استفاده می شود. در صورت فعال سازی آن برای هر مرتبه لاگین به حساب خود، یک رمز یکبار مصرف به تلفن همراه شما ارسال می شود که بعد از وارد کردن آن کد می توانید وارد کیف پول خود شوید.

سطح سوم

مسدود کردن درخواست Tor : آدرس هایی که مربوط به Tor می باشد که تلاش می کند تا دسترسی به حساب شما پیدا کند را، مسدود می کند. Tor ابزاری برای ناشناس کردن افراد و جلوگیری از ردیابی آن در اینترنت می باشد که هکر ها و سارقان برای انجام دادن کار خود استفاده می کنند.

کیف پول بلاک چین
کیف پول بلاک چین

سخن آخر

کیف پول بلاک چین یک کیف پول آنلاین و متمرکز می باشد. در این کیف پول بیش از 50 میلیون حساب کاربری فعال وجود دارد و از 22 ارز فیات پشتیبانی می کند. این کیف پول 25 زبان زنده دنیا را پشتیبانی می کند. معتبر ترین کیف پول بیت کوین می باشد. همچنین این کیف پول دارای 3 لایه امنیتی بسیار بالا می باشد تا خیال کاربران بابت امنیت این کیف پول راحت باشد.

 

 

 

 

13 پاسخ به “کیف پول بلاک چین چیست؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian