معرفی ربات تریدر

معرفی ربات تریدر

فهرست

ربات تریدر یک نرم افزار اتوماتیک است که به افراد کمک میکند تا خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهد. هدف اصلی این ربات ها این است که سود را برای کاربران افزایش و ضرر را کاهش دهد. معامله کردن در بازار ارز دیجیتال بدون اینکه بخواهید از کسی کمک بگیرید دشوار و سخت است و درحالتی که میتوانید سود کنید با ضرر مواجه میشوید. شما میتوانید با کمک ربات تریدر کارهای سخت و پیچیده را ساده تر کنید و پیش بینی هارا دقیق تر و مطمئن تر انجام دهید. در واقع شما وقتی از ربات تریدر استفاده میکنید معامله های دقیق تر و سریع تری دارید.

کارایی ربات تریدر

ربات تریدر ها به تغییراتی که در بازار ارز دیجیتال رخ می دهد واکنش نشان می دهند، بنابراین بهترین ربات تریدر ها ، ربات تریدر هایی هستند که واکنش های خوب و دقیقی به نوسانات بازار نشان می دهند. این ربات ها اطلاعات لازمی را که برای یک معامله صورت میگیرد جمع آوری می کند و سپس بر اساس اطلاعات به دست امده به درستی تصمیم گیری میکنند.

ربات تریدر این امکان را به کاربران می دهد که با بازار، تعاملات همیشگی داشته باشید بدون اینکه لازم به حضور همیشگی شما باشد.

استراتژی که ربات تریدر میدهد باید درست و دقیق باشد و اگر غیر از این باشد ممکن است ضرر زیادی را در پی داشته باشید و یا تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

بهترین ویژگی ربات تریدر

ربات تریدر‌های زیادی وجود دارند که به صورت رایگان تریدینگ انجام میدهند که اغلب از استراتژی های ناموفق و قدیمی استفاده میکنند. درصد خطای این ربات ها زیاد است و ممکن است باعث از بین رفتن دارایی شما گردد. در نتیجه استفاده کردن از اینگونه ربات ها ضررهای زیادی را همراه دارد. همچنین ربات هایی هستند که از استراتژی های صحیح پیروی میکنند و دائم در حال بروز شدن هستند تا بتوانند درصد سود را افزایش دهند و حد ضرر را به حداقل برسانند.

توسعه بخشیدن استراتژی های معاملات ایده ی کاملا خوب و مطلوبی است ولی امکان دارد شما مایل به دنبال کردن استراتژی مابقیه تریدرها باشید پس در ابزارهای ربات تریدر میتوان برای استراتژی ها محلی درنظر گرفت به طوری که مطمئن باشید که این استراتژی ها برای شما سودآور باشد.

بررسی کردن  ایجاد شدن شاخص های ربات بسیار مهم است. یک تریدینگ خوب و عالی اطلاعات درباره ی وزن دهی ارزش بازار را به شما می دهد.

ربات های ارز دیجیتال مستقر در فضای ابری هستند. بنابراین می توانید ربات هایی که مبتنی بر سرور هستند را دانلود کنید ولی باید سرور همیشه کار کند.

معرفی ربات تریدر

"<yoastmark

معرفی ربات تریدر

تاریخچه ربات تریدر

ربات تریدر اولین بار توسط فردی به نام ریچارد دونچیان در سال 1949 مطرح شد.در سال 1980 ترید مبتنی بر الگوریتم موقعی رایج شد که تریدر های معروفی مثل جان هنری  آغاز به استفاده کردن از این استراتژی ها کردنند. در سال های قبل برای انجام دادن معاملات فارکس و سهام از ربات تریدر استفاده میشد و با گذشت چندین سال ربات تریدر وارد بازار ارز دیجیتال شده است. در بازار های سنتی نوسانات قیمتی که رخ می دهد نهایت تا 5 درصد باشد ولی در بازار ارز دیجیتال ممکن است نوسانات قیمت در یک روز تا 50 درصد رخ بدهد، پس ریسک کردن در این بازار بسیار زیاد است و لازم است نظارت های بیشتری صورت بگیرد.

ربات تریدر ها این امکان را برای تریدرها فراهم می کند که در هر ساعت از شبانه روز بدون اینکه خودشان نظارت مستقیم بر روی روندمعامله داشته باشند، معاملات را به درستی انجام  دهند.

ربات ها می توانند معامله ها را با توجه به متغیر های داده شده، انجام دهند، البته امکان دارد که از معامله های تریدرها کپی کنند و از روش آنها تقلید کنند.

برای مطالعه ی بیشتر مقاله ربات تریدر چیست را به شما پیشنهاد می کنیم

برنامه ریزی ربات تریدر ها

تریدر هایی که دارای تجربه هستند، برای اینکه معامله انجام دهند، بازار را تحلیل می کنند. برنامه ریزی ربات ها توسط برنامه نویسان انجام می شود، پس باید به میزان تسلط برنامه نویس بر روی بازار ارز دیجیتال توجه کرد.

ربات تریدر ها موقع خرید نمیتوانند پیش بینی کنند و فقط طبق اندیکاتورهای تکنیکال کار خود را انجام می دهند.

مزایا ربات تریدر

ربات تریدر می تواند به خاطر اندیکاتور های حرفه ای موقعیت های جدیدی یافت کند.

موقع خرید و فروش احساسات را وارد کار خود نمی کند

با پیدا کردن موقعیت ها می تواند سرمایه گذاری های صورت گرفته را تحلیل و بررسی کند

API  در ربات تریدر

برای کار کردن ربات تریدر لازم است که بین ربات تریدر و صرافی که با آن کار می کنید، اتصال ایجاد کنید. در اکثر ربات ها برای اینکه این اتصال انجام شود لازم است API را از صرافی دریافت کنید و به ربات بدهید تا بتواند به حساب شما دسترسی پیدا کند.

وظیفه اصلی ربات تریدر

استفاده کردن از ربات تریدر از همان ابتدا قانونی بوده است و بیشتر صرافی ها از حضور ربات تریدر رضایت دارند. معاملات کم حجم نه برای تریدر ها مناسب است نه سود زیادی را به صرافی ها می رساند، پس انجام دادن معاملات توسط ربات تریدر سود بیشتری را به همراه دارد.

ربات ها سه وظیفه ی اصلی دارند که این سه وظیفه عبارت هستند از :

  1.  تولید سیگنال
  2. بررسی کردن
  3. انجام دادن معامله

معرفی ربات تریدر

"<yoastmark

معرفی ربات تریدر

تولید سیگنال

برای تولید شدن سیگنال لازم است حرکت بازار پیش بینی شود. ربات تریدر با توجه بر اطلاعات داده شده و الگوریتم ها، داده های بازار را بررسی می کند و و سیگنال هارا برای خرید یا فروش تولید می کند. برخی از ربات تریدر ها این توانایی را دارند که شاخص ها را باهم ترکیب کنند و با توجه با آن سیگنال های خرید و فروش را تولید کنند.

بررسی کردن

برای داشتن یک ربات معامله گر باید از مرحله ی قبل فراتر برویم و سیگنال هارا بررسی کنیم. در مرحله ی بررسی ریسک کردن سرمایه ای، که قرار است وارد معامله بشود را معین کند. این بررسی برای این انجام می شود که بهتر است چه مقدار از سرمایه وارد معامله بشود و میزان سود دهی و غیره را بررسی می کند.

انجام دادن معاملات

بعد از تولید کردن سیگنال و بررسی کردن آن، مرحله ی انجام دادن معامله صورت می گیرد که ربات تریدر با توجه به الگوریتم ها و اندیکاتورها، خرید و فروش رمز ارز را انجام می دهند.

ربات تریدر قابل اعتماد است؟

استفاده کردن از ربات تریدر این قطعیت را به شما نمیدهد که شما همیشه سود کنید بلکه ممکن است برای شما ضررهم ایجاد کند. اگر بخواهید برای اولین بار از یک ربات تریدر استفاده کنید بهتر است ابتدا با مقدار سرمایه کمتری شروع کنید تا در صورت شکست، کمتر ضرر ببینید.

ربات هایی که قابل اعتماد هستند و خطای برنامه نویسی درآن کمتر وجود دارد را استفاده کنید. ربات ها باید دارای یک سری ویژگی و خصوصیاتی باشند که از سقوط و ریزش سرمایه ی کاربر خود جلو گیری کنند.

بعضی اوقات یک سری ربات هایی هستند که ایمن به شما معرفی میشود که در واقع این ربات ها توسط کلاهبرداران طراحی شده اند و سرمایه معامله گران را سرقت می کنند.

پیشنهاد می شود از ربات هایی استفاده کنید که از صحت کار آن ربات با خبر باشید.

معامله گران حرفه ای باور دارند که نباید تمامی کارها را به ربات تریدر واگذار کرد، استفاده کردن از روش های تحلیلی باعث می شود به شما کمک کند ولی لزوما همه ی کار هارا برای شما انجام نمی دهد.ربات ها حتی با وجود هوش مصنوعی هنوز نتوانسته اند به هوش انسان برسند.

مشخصات ربات تریدر

  • ربات تریدر یک نرم افزاری است که با توجه به یک سری الگوریتم هایی که معامله گر مشخص می کند، معاملات را بدون اینکه نیاز به حضور تریدر باشد انجام می دهد.
  • ربات تریدر ها میتوانند با توجه به الگوریتم های متفاوت، خرید و فروش را انجام دهند.
  • ربات های تریدر حرفه ای توسط برنامه نویس های با تجربه طراحی می شوند.

یکی از ویژگی های ربات تریدر خوب و حرفه ای این است که نقش زیادی در افزایش معاملات روزانه دارد.

نوسانات قیمت آلت کوین های دیگر به روند بیت کوین وابسته هستند و در بازار بیشتر بیت کوین معامله می شود، بنابراین ربات ها در حوزه ی بیت کوین بیشتر فعالیت دارند.

ربات ها نمی توانند مانند هوش انسان ها معامله انجام دهند پس نباید همه ی کارها را به ربات ها سپرد.

معرفی ربات تریدر

"<yoastmark

معرفی ربات تریدر

چرا از ربات تریدر باید استفاده کنیم؟

انسان نمیتواند به صورت 24 ساعته و در کل ایام هفته نخوابد یا استراحت نکند، بنابراین ممکن است هنگام استراحت کردن موقعیت های خوبی را از دست دهد، پس با داشتن یک ربات تریدر میتوان این مشکل را حل کرد زیرا ربات تریدر ها در 24 ساعت از شبانه روز و در 7 روز هفته بدون اینکه خسته بشوند، به صورت مداوم فعالیت می کنند.

ربات ها می توانند بهتر از ذهن انسان پردازش اطلاعات را با سرعت بالاتر و بیشتری در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

ربات ها با توجه به الگوریتم ها معاملات را انجام می دهند ولی انسان ها ممکن است دچار احساساتی مانند ترس، عصبانیت و یا حتی طمع شود و باعث شود در انجام معاملات دچار خطا و اشتباه شود.

معرفی ربات تریدر فارسی

پایونکس (Pionex)

تیم پایونکس از قدیمی ترین بازار ارز های دیجیتال می باشد. پایونکس در بازار ارز دیجیتال مدعی اند و در بین بهترین ربات تریدر ها معرفی شده اند.پایونکس اولین صرافی جهان است که  دارای 12 ربات تریدر رایگان است.

کاربران قابلیت این را دارند که  تریدهای خود را در هر ساعت که خواستند مشاهده کنند.

کارمزد تراکنش های پایونکس نسبت به صرافی های دیگر کمتر است و  حدود 0.05  درصد است.

امکان خرید با قیمت کمتر و فروش آن با قیمت بیشتر در یک بازه ی مخصوصی انجام می شود.

ربات تریدر به سرمایه گذار کمک میکند با ریسک کمتری درآمد دلخواه خود را داشته باشد.

ربات ترید کریپتوهاپر (Cryptohopper)

انجام دادن ترید توسط افراد ممکن است سود دهی آنچنانی نداشته باشد و حتی ممکن است دچار ضرر نیز شود.کریپتوهاپر از بهترین و حرفه ای ترین  ربات تریدر های ارز دیجیتال می باشد که معاملات را به صورت خودکار انجام می دهد.

قادر به دست آوردن قالب و استراتژی های ربات می باشید

پروتکل های امن از حساب شما محافظت می کند

حفظ و نگهداری از اطلاعات شما

کاربر این ربات را می پسندد.

قابل نصب بر روی اندروید و  iOS

در این نرم افزار شما میتوانید ایده و تجربه های خود را در اختیار دیگران قرار بدهید. از ایده های دیگران استفاده کنید و می توانید درآمد های بیشتری کسب کنید. کار کردن با این ربات رایگان است و در صورت خواستن امکانات پیشرفته تا 7 روز میتوانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید.

ربات ترید تری کاماس (3Commas)

بهترین ربات تریدری که میتوانید از آن استفاده کنید ربات تری کاماس است که به شما این امکان را میدهد در کار سود بیشتر ضرر کمتری داشته باشید.

خرید و فروش سکه ها در یک پنجره

امکان معامله در 24 ساعت

بالانس انجام دادن با حفظ سکه ها

قبل از اینکه بخواهید با این ربات کار کنید باید نحوه ی شروع و کار کردن آن را بدانید.

نتیجه نهایی

استفاده کردن از بات تریدر های حرفه ای، به شما در بازار ارز دیجیتال کمک می کند تا سود بیشتری همراه ضرر کمتری دریافت کنید.

بهتر است برای اینکه نتیجه ی بهتری بگیرید، ربات های تریدر را بر اساس شرایط فعلی خودتان انتخاب کنید.

به صورت کلی دو نوع ربات تریدر وجود دارد که ی نوع از آن برای مبتدیان مناسب است و نوع دیگر برای افراد با تجربه.

از اینکه تا انتهای مطلب همراه ما بوده اید از شما سپاسگزاریم.

آکادمی رمزگشا در کنار شماست تا بهترین مطالب را درباره ی ربات تریدر، ارزهای دیجیتال و تحلیل های ارز دجیتال و فارکس به شما  ارائه کند.

چنانچه از مقاله‌ای که مطالعه کردید مطلبی برایتان نامفهوم بود و یا سوالی در خصوص ربات های تریدر داشتید با ما در قسمت کامنت در میان بگذارید. پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

8 پاسخ به “معرفی ربات تریدر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian