9 ارز دیجیتال پر طرفدار 

ارز دیجیتال پر طرفدار 

فهرست

 

امروز میخواهیم 9 ارز دیجیتال پر طرفدار  را به شما معرفی کنیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

لایت کوین چیست؟

به احتمال زیاد اسم لایت کوین را در بازار ارز دیجیتال شنیده ایدLTC ارزی مشابه با بیت کوین است. لایت کوین یکی از ارز های دیجیتال است که توسط هیچ نهادی اداره نمی شود. و استفاده کردن از آن فقط توسط اینترنت صورت می گیرد.

LTC در سال 2011 توسط فردی به نام چارلی لی به بازار ارز دیجیتال معرفی شدLTC بعد از گذشت 11 سال جزو بهترین و 10 رمز اول و محبوب در بازار ارز دیجیتال است. لایت کوین هم مانند بیت کوین نوسانات زیادی را تجربه کرده است. ولی یه طور کلی بخواهیم بررسی کنیم متوجه می شویم که روند قیمت لایت کوین صعودی بوده است مخصوصا در سال 2013 قیمت لایت کوین به افزایش صد درصدی رسیده است. شما هم اکنون مقاله ی 3 ارز دیجیتال پر طرفدار را مطالعه میکنید.

تاسیس کنندگان لایت کوین یک تیم توسعه دهنده است که بر روی این ارز دیجیتال کار می کنند. هدف این تیم است که توسعه و ارتقای فناوری پیشرفته ی بلاک چین را به خاطر کاربران توسعه دهند. به همین دلیل برای افزایش قبول کردن این ارز، با شرکت های زیاد و مختلفی همکاری کردند.

پیشنهاد میکنیم مقاله ارز دیجیتال را مطالعه کنید.

مثال شرکت آتاری در تاریخ 19 مه سال 2020 با LTC همکاری کرده که سرانجام این همکاری پذیرفته شدن لایت کوین به عنوان روش پرداخت خرید بازی و کنسول های آتاری بوده است.

علت اختراع LTC

لایت کوین نسبت به بیت کوین برای انتقال بسیار سرعتبالاتری نسبت به بیت کوین دارد و اینکه هزینه کارمزد تراکنش های لایت کوین کمتر از بیت کوین است . رفع شدن این نقص ها توسط چارلی لی سازنده ی این ارز دیجیتال کوین رخ داد.

لایت کوین شباهت زیادی با بیت کوین دارد و باعث شده افراد زیادی متوجه تفاوت این دو رمز ارز نشوند.

"<yoastmark

ارز دیجیتال پر طرفدار

هر تراکنشLTC در 2/5 دقیقه انجام می شود ولی در بیت کوین در هر 10 دقیقه صورت میگیرد پس لایت کوین 4 برابر سریع تر این کار را انجام می دهد که باعث میشود معاملات بیشتری صورت بگیرد.

LTC قادر است 84 میلیون  کوین انتشار دهد این درحالیست که 4 برابر بیت کوین ایجاد خواهد شد.

LTC یک شبکه ی آنلاینی هست که افراد می توانند برای ارسال کردن و پرداخت از یه فرد به فرد دیگر انجام دهند.

واحد حساب لایت کوین (LTC) می باشد.

ارز دیجیتال پر طرفدار

"<yoastmark

ارز دیجیتال پر طرفدار

ذخیره سازی LTC

LTC و دیگر ارزهای دیجیتال در کیف پول و بر روی بلاک چین ذخیره می شود. شما می توانید در هر کجای دنیا که باشید به کیف پول خود دسترسی دارید و می توانید از آن استفاده کنید. یکی از خوبی های این کیف پول می توان به درگیر نبودن هیچ بانکی در روند آن اشاره کرد.

لایت کوین برخلاف ارزهای دیگر مانند دلار و یورو بدون وابستگی به بانک مرکزی فعالیت می کند. LTC نهاد مرکزی ندارد و باعث شده این ارز دیجیتال به یک ارز دیجیتال غیر متمرکز تبدیل شود.

مزایا

انتقال دادن آن در سطح بین الملل بدون اینکه نیازی به نقل و انتقال آن به روش سنتی داشته باشد.انتقال دادن این ارز حتی در دورترین نقطه ی جهان فقط در عرض چند دقیقه این کار انجام میشود.

  1. ایجاد و ساخت کیف پول LTC و انتقال وجه از طریق آن راحت و آسان است.
  2. برای ساخت کیف پول لایت کوین کافیست فقط برنامه ی آن را نصب کنید و رمز آن را در جایی امن بگذارید
  3. LTC برای انتقال و تراکنشات بسیار بالا به خوبی عمل می کند و بسیار برای افرادی که عجه دارند برای انتقال بسیار مناسب است.
  4. LTC میتواند 4 برابر بیت کوین در سال کوین تولید کند.

معایب

  1. ماینینگ این ارز دیجیتال نیازمند به مصرف انرژی بالا دارد.
  2. لایت کوین به اندازه ی ارزهای مثل بیت کوین مورد پذیرش قرار نگرفته است.
  3. ممکن است در لحظه دارای ارزش بلایی باشد و با گذشت زمان از ارزشش کم بشود و شما مجبور باشید سراغ دیگر ارزها بروید.
  4. برای اینکه امنیت کوین را حفظ کنید نیاز به دانش فنی دارید.
  5. لایت کوین از قیمت ۱ سنت کارش را آغاز کرد این ارز تا سال2014. قیمت خیلی خوبی داشت،  ولی بعد از آن با کاهش قیمت مواجه شد
  6. در سال 2017 LTC به اوج رسید درصورتی که سال 2017 بیت کوین 1700 درصد رشد داشت لایت کوین در همان سال 7000 درصد رشد کرد.

ارز دیجیتال پر طرفدار

"<yoastmark

بایننس کوین

از طریق عرضه اولیه سکه ی ICO  در ماه جولای در سال 2017 انتشار پیدا کرد. اصلی ترین هدف ایجاد شدن این کوین جذب سرمایه برای گسترش و توسعه دادن صرافی Binance بوده است. این صرافی که جزو بزرگترین صرافی کریپتو است از امنیت و سرعت پردازش بالایی برخوردار است. در تاریخ 18 آپریل 2019 این صرافی کوین و بلاکچین های معاملاتی را راه اندازی کرد و در نتیجه بایننس کوین که یک توکن اتریوم بر روی بلاکچین اتریوم بود در سال 2019 به بلاکچین خودش انتقال پیدا کرد. بایننس کوین هم یک ارز دیجیتال مخصوص برای صرافی Binance  بوده و هم یک ارز دیجیتال بر روی زنجیره بلاکچین بایننس می باشد.

بایننس کوین یک سری توکن هایی هستن که در برنامه ی بایننس مورد استفاده قرار می گیرد.پس با توجه به اینکه این توکن در بازار آزاد معامله می شود ارزش آن دچار نوسان می شود.

به همین دلیل موردهای استفاده برای بایننس کوین بسیار حائز اهمیت است و ما شاهد افزایش ارزش این رمز ارز هستیم.

بایننس کوین به عنوان یک آلت کوین شناخته می شود و در زمان ساخت شدنش با توجه به استاندارد ERC-20 و با استفاده از شبکه بلاکچین و اتریوم ساخته شده اند.

این ارز دیجیتال از قوانین بلاک چین پیروی می کند، پس به بایننس کوین اجازه می دهد تا از ایمنی و ثبات بلاک چین استفاده کند تا سکه هایش محفوظ بماند و به سرقت نرود.

این اتفاق در سال 2019 انجام شد، موقعی که صرافی Binance توکن های بایننس کوین را به اصلی ترین شبکه ی خود انتقال داد.

ارز دیجیتال پر طرفدار

"<yoastmark

ارز دیجیتال پر طرفدار

تفاوت های بیت کوین با بایننس کوین

برای معامله های بیت وین معامله گر باید دقت کند که از کدام صرافی کریپتو استفاده کند ولی بایننس کوین چون در صرافی Binance  پذیرش می شود دیگر نگران نیست چون این صرافی از امن ترین صرافی های جهان است.

بیت کوین در همه جا معامله می شود و با توجه به به شرایط های مختلف دچار آسیب می شود ولی بایننس کوین کمتر از شرایط های خارجی تاثیر میگیردولی بسیار تحت تاثیر شرایط  های Binance  است.

بایننس کوین ارز دیجیتال نوظهوری است که در سال 2017 معرفی شد درصورتی که بیت کوین درسال 2009 به دنیا معرفی شد و دارای سابقه ی طولانی است. مقاله ی 3 ارز دیجیتال پر طرفدار را هم اکنون دارید مطالعه می کنید.

از لحاظ تعداد فقط بیت کوین 21 تعداد میتواند عرضه کند ولی بایننس کوین میتواند 200 میلیون کوین عرضه کند. در سال های آتی کوین های بایننس قادر است از لحاظ کمی در عرضه از بیت کوین سبقت بگیرد.

بایننس چندین کاربرد مفیدی مثل ایجاد کردن کوین های جدید برای ساخت و دیجیتالی کردن سرمایه های موجود از لحاظ ارسال کردن، دریافت و نابود کردن بلوکه و یاحتی آزاد کردن توکن هارا در اختیار شما می گذارد.

هدف های اصلی بایننس کوین

  1. معامله گران سرمایه های خود را حفظ می کنند
  2. بالا بردن سرعت عملیات برای کاربران و انجام دادن معاملات با نقدینگی بالا
  3. هزینه های کم برای کارمزد و نقدینگی
  4. انجام شدن معامله ها با توجه به اطلاعات نهایی
  5. توسعه دادن فناوری معماری و ایده برای بروز کردن و بهبود بخشیدن سیستم

بایننس کوین به عنوان یک توکن در برنامه بایننس مورد استفاده است و هدف های زیاد و ارزشمندی را دنبال می کند. برای انجام دادن هر معامله بایننس کارمزد دریافت می کند.

ارز دیجیتال پر طرفدار

"<yoastmark

ارز دیجیتال پر طرفدار

مزایا بایننس کوین

  1. هزینه ی پایین تر در بازار ارز دیجیتال
  2. بهره مند شدن از تخفیف های صرافی Binance
  3. استفاده در خارج از کشور با برنامه Binance
  4. مبادله کردن آن با ارزهای فیات
  5. دسترسی پیدا کردن آن با استفاده از Android/ios/HTML5
  6. انجام دادن تراکنشات با سرعت بالا
  7. Binance  امکان معامله کردن بیشتر از 40 جفت ارز

با توجه به اینکه این توکن مثل خیلی از ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم می باشد، امکان دارد رقابت افزایش پیدا کند و ارزش آن به احتمال متوسطی در آینده کاهش پیدا کند.

از آنجایی که بایننس کوین به صرافی Binance  وابسته است ممکن است مشکلاتی به وجود بیاورد که در مسیری که میخواهد پیش نرود و هر روش و کاری که Binance  برایش تعیین می کند انجام بدهد حتی اگربا آن مخالفت باشد.

بایننس کوین به دلیل اینکه میخواهد بخش مشخصی از کوین هارا در آینده بازخرید کنند، احتمال دارد ارزش آن کم شود و باعث سقوط قیمت بشود.

بایننس کوین در همان اول به عنوان یک توکن که برای پرداخت کردن کارمزدهای معاملاتی انجام میشد کار خودش را آغاز کرد، هرچند برخی ها معتقدند که این معاملات و نوسان گیری برای قیمت این سکه در بازار آزاد سکه آن را به یک ارز دیجیتال تبدیل کرده است.

ارز دیجیتال پر طرفدار

"<yoastmark

ارز دیجیتال پر طرفدار

تیم بایننس کوین برنامه هایی برای گسترش دامنه و انجام دادن کارهایی که میتوان با سکه انجام بشود را پیش میبرد.

با افزایش قیمت بایننس کوین و افزایش پیدا کردن کاربران در بایننس تقاضا برای استفاده کردن از این سکه برای صرفه جویی کردن در کارمزد ها افزایش پیدا کرده و این موضوع اهمیت زیادی پیدا کرده است.

هم اکنون میتوان از سکه برای سرمایه گذاری کردن در ICO  هایی که در برنامه بایننس لانچ پد انجام میشود، استفاده کرد که به دارنده های بایننس کوین راهی برای انجام شدن بازهی دارایی سکه هایشان صورت می گیرد.

ارز دیجیتال پر طرفدار

اتریوم چیست

بعد از بیت کوین ارزهای زیادی به وجود آمدند که در بازار مالی فعالیت کنند. از محبوب ترین ارز دیجیتال، اتریوم می باشدکه بعد از بیت کوین دومین ارز دیجیتال محبوب و پر طرفدار است.

اتریوم پرکاربرد ترین ارز دیجیتال است.اتریوم یک شبکه غیر متمرکزی است که نه تنها برای تبادلات مالی طراحی شده است بلکه برای همه قرارداد های هوشمند در شبکه غیر متمرکز طراحی شده اند. اصلی ترین مشخصات این بستر می توان به بدون واسطه گر بودن شخص سوم در قرارداد ها اشاره کرد.

اتریوم قصد دارد که به یک کامپیوترجهانی تبدیل شود که هرکاربر بتواند بدون اینکه فرد دیگری دخالت کند ، به محتوایی که خلق کرده است دسترسی پیداکند.

اتریوم قصد دارد با ساختن یک پلتفرم غیرمتمرکز و توسعه دادن آن، این مشکل را حل کند و حق محتوا را به خود خلق کننده ی محتوا ارائه کند. در پروژه ی اتریوم نود ها قادر هستند که اطلاعات را ثبت کنند و نه هیچ فرد و هیچ نهادی حق مدیریت آنرا ندارد.

اتریوم مثل یک اینترنت و یک سیستم عامل است که یک سری برنامه و خدمات مخصوصی دارد. چون اتریوم غیر متمرکز است، بنابراین هیچکدام ازفعالیت هایی که انجام می دهد رایگان نمی باشد.

پرداخت ها در پلتفرم اتریوم و با رمزارز مخصوص اتریوم که اتر می باشد، صورت می گیرد. اتر مثل هر ارز رمزنگاری شده ، یک سرمایه ی دیجیتالی می باشد که وجود فیزیکی مانند سکه و اسکنانس ندارد.

چگونگی ساخت اتریوم

اتر مثل بیت کوین در بستر بلاکچین ساخته شده است و بسیاری از افراد این ارز را نسخه ی بروز شده ی بیت کوین می دانند. جایگاه اتریوم در رده بندی ارز دیجیتال بعد از بیت کوین، در رتبه ی دوم این رده بندی قرار دارد که تعدادی از افراد به این معقتد هستند که در آینده اتریوم امکان این را دارد از بیت کوین جلو بزند و در رتبه ی نخست قرار بگیرد.

ویتالیک بوترین در سال 2013 پیشنهادی ارائه داد که بیت کوین برای توسعه بخشیدن به یک زبان برنامه نویسی نیاز دارد ولیکن کسی به پیشنهاد آن اعتنایی نکرد و آن را نادیده گرفتند. همین امر باعث شد که ویتالیک توسعه ی یک پلتفرم با زبان برنامه نویسی عمومی را در دستور کار خودش قرار دهد.

ارز دیجیتال پر طرفدار

"<yoastmark

ارز دیجیتال پر طرفدار

ویژگی های اتریوم

عدم تغییر

واسطه و شخص سومی برای نظارت بر اطلاعات و کنترل آن در اتریوم وجود ندارد. بنابراین نه می شود اطلاعات را تغییر داد و نه میشود آن را به دلخواه حذف کرد. برای انجام شدن هر تغییری نیاز است، نود ها آن را تایید کنند.

امنیت

به خاطر اینکه نهاد مرکزی وطیفه ی کنترل این پلتفرم را ندارد، تمامی اطلاعات شخصی شما در سیستم شخصی  شما ذخیره می گردد. همین کار باعث شده تا اطلاعات در یک جا جمع نشود و احتمال هک شدن را کاهش دهد، هکر ها با وجود نودها نمیتوانند سیستم اتریوم را هک کنند.

بیشتر از یک رمز ارز

اتریوم فقط پلتفرم برای اتر نیست ، بلکه پشتیبانی از قرارداد های هوشمند و برنامه های غیر متمرکز را انجام می دهد. شما همچنان مقاله ی 3 ارز دیجیتال پر طرفدار را مطالعه می کنید.

مزایا و معایب اتریوم

مزایا

  1. بالاترین سرعت در انجام شدن تراکنش ها
  2. شبکه ی غیرمتمرکز
  3. امنیت خیلی بالا
  4. پشتیبانی کردن برنامه های غیر متمرکز
  5. داشتن تیم توسعه دهنده ی قوی

معایب

  1. ییجیده بودن شبکه
  2. بالا بودن کارمزدهای تراکنش
  3. دشوار بودن زبان برنامه نویسی برای توسعه دهندگان آماتور
  4. میخواهیم شباهت و تفاوت های بیت کوین و اتریم را بررسی کنیم.

ارز دیجیتال پر طرفدار

"<yoastmark

ارز دیجیتال پر طرفدار

شباهت

هر دو ارز با فناوی بلاکچین طراحی شده اند

تحت نظارت هیچ دولت و نهادی نیست

سرعت انجام شدن تراکنش ها در هر دو ارز پایین است

تفاوت ها

سخت افزار اتریوم کارت گرافیک GPU و سخت افزار بیت کوین ایسک است

هر 1 دقیقه 12 اتریوم استخراج می شود و هر 10 دقیقه 12 بیت کوین استخراج می شود

زبان برنامه نویسی این دو رمز ارز متفاوت است

تعداد بیت کوین ها 21 میلیون و تعداد اتریوم نامحدود است.

کیف پول اتریوم

شما در بازار ارز دیجیتال برای اینکه دارایی خود را ذخیره و نگهداری کنید نیاز به کیف پول دارید. این کیف پول ها یک سری نرم افزار هایی هستند که ارز های رمزپایه را نگهداری می کنند و شما می توانید وقتی تراکنش انجام بدهید موجودی حساب خود را داشته باشید.

تفاوت این کیف پول با حساب بانکی این است که شما مسئول نگهداری از کیف پول خود هستید نه بانک.

معرفی کیف پول های معتبر

Myethereumwallet

از بهترین کیف پول هایی است که این امکان را می دهد که به کیف پول های سخت افزاری هم متصل بشوید. این کیف پول با تحت وب جرا می شود.

Metamask

از ویژگی این کیف پول می توان به کاربری راحت و آنلاین بودن آن اشاره کرد.

Trust wallet

این کیف پول از معروف ترین کیف پول در بازار ارز دیجیتال است. این کیف پول از هزاران رمز ارز پشتیبانی می کند و مورد پسند کاربران می باشد. همچنین این کیف پول از توکن ای غیر مثل مانند NFT های اتریوم پشتیبانی می کند.

Ledger

یک کیف پول سخت افزاری است که از هزاران رمزارزها پشتیبانی می کند. این شرکت فانسوی است که از بزرگترین تولید کنندگان کیف پول های سخت افزاری می باشد. این کی پول دارای یک تیم پشتیبانی قوی و حرفه ای می باشد.

صرافی هایی که در آن اتریوم معامله می شود

  1. FTX
  2. Binance
  3. Huobi Global
  4. Gate.io
  5. Coinbase Exchange
  6. Bitfinex
  7. Kucoin
  8. Gemini
  9. Kraken
  10. Bybit

کاردانو

به احتمال زیاد اسم کاردانو رو شنیدید. کاردانو یکی از ارز دیجیتال می باشد. این ارز دیجیتال در سال 2015 به مدیریت چارلز هاسکینسون آغاز به کار کرد. کاردانو نام بلاک چینی می باشد که به اشخاص امکان دریافت و پرداخت وجه و می دهد. نام ارز دیجیتال این پروژه ADA  است.

کاردانو یک کوین غیرقابل استخراج می باشد و تمامی ADA   همان اول با توسط تولیده کننده اش استخراج می شود.

کاردانو برای انجام تراکنش ها و تبادلات ارز و قرارداد های هوشمند بسیار مناسب است.

هدف توسعه دهندگان کاردانو جمع آوری کردن ویژگی های لایت کوین و بیت کوین و و اتریوم در ارز دیجیتال کاردانو می باشند.تراکنش ها در کاردانو راحت تر سریع تر و آسان تر از لایت کوین انجام می دهد. امنیت کاردانو نسبت به امنیت بیت کوین بیشتر است. قرارداد های هوشمند کاردانو نسبت به اتریوم برتری خاصی دارد.

ویژگی کاردانو

  1.  دارای بالاترین امنیت حتی نسبت به بیت کوین
  2. سریع انجام دادن معاملات حتی بالاتراز لایت کوین
  3. کمترین هزینه ی تراکنش حتی نسبت به لایت کوین
  4. اجرایی کردن قرارداد های هوشمند حتی بهتر از اتریوم
  5. قابلیت اکوسیستم بسیار قدرتمند می باشد
  6. پشتیبانی حقوقی دولت ها و مقامات نظارتی مخصوصا ژاپن دارد
  7. محدودیت درعرضه و وجود داشتن 45 میلیارد ADA

معایب کاردانو

  1. بعضی از اهداف کاردانو همچنان عملی نشده است و شبکه بلاکچین آن درحال ارتقا و گسترش می باشد.
  2. کیف پول رسمی کاردانو نواقصی دارد.
  3. فقط 257 تراکنش در ثانیه انجام می شود.
  4. کاردانو یکی از برترین ارز دیجیتال محاسبه می شود و تحلیلگران بازار ارز دیجیتال در رابطه با آینده ی آن خوشبین هستند.

 سولانا

دومین ارز دیجیتالی که قراره به شما معرفی کنیم ، ارز دیجیتالی سولانا می باشد. سولانا به عنوان  اولین بلاکچین در مقایسه با وب طراحی شده است. اصل فعالیت شبکه سولانا بر اساس تعداد نود های مخربی است که این تعداد باید کمتر از یک سوم تمامی نودهای سیستم باشد.

پس با افزایش یافتن تعداد نود ها امنیت شبکه بالا می رود. علاوه بر سولانا که بر اساس سیستم PBFT عمل می کند ؛ ریپل استلار و هایپرلجر از این بلاک چین استفاده می کنند.

سولانا به علت داشتن اجماع خوبی که دارد مورد استقبال تریدرهای مختلفی قرار گرفته است.

آناتولی یاکوونکو در سال 2017 این پروژه را آغاز کرد. آناتولی با همکاری فیتزجرالد و استفن آکریج شرکتی را افتتاح کرد و اسم شرکت را سولانا لبز گذاشت. این شبکه در مارس سال 2020  شبکه اصلی خود را راه اندازی کرد.

ویژگی سولانا

  1. سرعت بالای تراکنشات
  2.  دارای تیم پشتیبانی حرفه ای

ترون

در سال 2017 توسط جاستین سان در موسسه سنگاپوری ساخته شده است . این ارز دیجیتال از بلاک چین برای توسعه دادن بازار جهانی به شکل غیر متمرکز انجام می دهد. دو مدل بلاک چین ترون داریم که مدل اول امکان ساخت نرم افزار را انجام می دهد و مدل دوم ارز دیجیتال ترونیکس است که برای تبادلات و تراکنشات را انجام می دهد.

ویژگی ترون

  1. کارمزد تراکنش های ترون خیلی کمتر است
  2. در 1000 ثانیه م یتواند تراکنش هارا مدیریت کند
  3. انجام دادن تراکنشات با حجم بالا
  4. محبوبیت بین مردم

معایب

  1. حجم زیادی به بازار عرضه شده که باعث پایین آمدن ارزش این ارز دیجیتال شد
  2. پشتوانه ای ندارد

جاستین سان را به عنوان بهترین ارز دانسته و مدعی شده که این ارز تا دو سال دیگر به 2 دلار برسد ولی تحلیلگران معتقدند که این ارز دیجیتال در سال 2025 به 1 دلار برسد.

یونی سوآپ

ساخت ارز دیجیتال یونی سوآپ توسط صرافی یونی سوآپ ایجاد شده است.

مزایا یونی سوآپ

  1. به علت استفاده از شبکه اتریوم سرعت و امنیت بالایی دارد
  2. پشتیبانی کردن از دو شبکه اتریوم و یونی سواپ
  3. محبوب بودن صرافی یونی سواپ باعث  محبوب شدن این ارز دیجیتال شده است

معایب یونی سواپ

برای پرداخت کردن هزینه معاملات از گس استفاده می کند که باعث می شود افزایش هزینه ی معاملات مخصوصا در زمان شلوغی شود.

معامله هایی که گس پایینی دارد لغو می شود و فقط معاملات با گس بالا انجام می شود و اگر معامله لغو شود هزینه ی گس به کاربرد بر نمی گردد.

 

تحلیلگران بازار ارز دیجیتال که ارزش یونی سواپ خیلی بیشتر از ارزش فعلی اش می باشد. تبلیغات زیاد و گسترده ای برای این ارز دیجیتال انجام شده است. قرار داشتن یونی سواپ در بستر اتریوم باعث شده است که این ارز دیجیتال گزینه ی مناسبی است برای افرادی که می خواهند سرمایه گذاری کنند.

 

بیت کوین کش

ارز دیجیتال بیت کوین کش به عنوان شبکه پرداخت همتا به همتا استفاده می شود. این ارز دیجیتال در سال 2017 به خاطر رفع کردن نقص های بیت کوین ساخته شد. بیت کوین کش مثل بیت کوین 21 میلیون واحد دارد.

تفاوت بیت کوین و بیت کوین کش :

بلاک بیت کوین کش بزرکتر از بلاک بیت کوین می باشد، این ویژگی باعث می شود که تراکنشات سریع تر و کم هزینه تر انجام شود.

بیت کوین ارزش خیلی بیشتری نسبت به بیت کوین کش دارد.

مزایا بیت کوین کش

  1.  به علت بزرگ تر بودن بلاک ، تراکنش ها سریع تر انجام می شود
  2. پذیرش شدن ارز دیجیتال در صرافی های مهم
  3. هزینه ی پایین مبادلات

معایب بیت کوین کش

  1. قابل پذیرش نبودن برای یک سرمایه گذاری بلند مدت
  2. محدود بودن در تعداد استخرها

 

بیت کوین کش یک ابزار سرمایه گذاری مناسب می باشد و به عنوان 10 ارز دیجیتال برتر شناخته شده است. در سال 2018 بیت کوین کش افزایش قیمت بسیار چشمگیری داشته است.

استلار

پدر بزرگ مک کالب از اعضای تیم پروژه ریپل بود که به خاطر مشکلاتی که با گروهش پیش آمد از آنها جدا شد و در سال 2014 ارز دیجیتال استلار را ساخت. ماهیت استلار به ماهیت ریپل شبیه است. استلار مانند ریپل یک شبکه دارد و دارای یک رمز ارز است که به لومن معروف است. لومن اصلا نیازی به استخراج ندارد و حدود 100 میلیارد از لومن ساخته شده که به بازار عرضه می شود.

کارمزد  پرداخت  بسیار پایین می باشد. استلار مقیاس پذیری بالایی دارد . لومن قابلیت این را دارد که در هر ثانیه 1000 تراکنش را پردازش کند. ویژگی مهم استلار لومن تبدیل کردن ارز دیجیتال به ارز فیات می باشد که این ویژگی امکان انجام معاملات جفت ارز را فراهم می سازد.

ویژگی استلار

  1. انجام دادن 1000 معامله در ثانیه
  2. دارای شبکه اینترنتی غیر متمرکز
  3. هزینه پایین کارمزد
  4. دارای معاملات جفت ارز
  5. انجام دادن تراکنش ها بدون نیاز داشتن به صرافی

معایب استلار

  1. به خاطر رقبان زیاد باید دائما در حال ارتقا و توسعه باشد تا حذف نشود
  2. قابلیت استخراج را ندارد و باید از صرافی خریداری کرد
  3.  استلار روند صعودی تا 70 سنت را داشته است و در صورت شکسته شدن مقاومت 70 سنتی اش سقف بعدی 80 سنتی را می زند.
  4. هناگمی که از نقطه ی حمایتی اش بشکند، تا حدود 46 سنت افت قیمت خواهد داشت.

 

شرکت رمزگشا با چندین سال سابقه در زمینه تحلیل ارز دیجیتال و فارکس فعالیت می‌نماید. آکادمی رمزگشا دارای دوره های تخصصی در زمینه هوش مالی ، تریدر حرفه ای فشرده و نیمه فشرده است . همچنین شرکت رمزگشا با بهره گیری از تحلیلگران و مشاوران باتجربه آماده انتقال این تجربیات به شما عزیزان می­باشد . شما می توانید در صورت نیاز با مشاوران ما در ارتباط باشید .

با تشکر از شما خواننده گرامی سایت رمزگشا که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید .

9 پاسخ به “9 ارز دیجیتال پر طرفدار ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت و استراتژی سرمایه گذاری

وارن بافت یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می باشد . که بطور مداوم در لیست ثروتمندترین افراد  نشریاتی مانند فوربز قرار می­گیرد . وی  هم اکنون ( جولای 2023 ) با دارایی بیش از 115 میلیارد دلار هفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می­شود .

مطالعه بیشتر »
robot-Trader-رمزگشا-مقاله-ربات-تریدر-چیست-شاخص

ربات تریدر چیست ؟

ربات‌های تریدر به عنوان نمونه‌ای از هوش مصنوعی و ابزارهای خودکار در بازارهای مالی، با استفاده از الگوریتم‌ها و قوانین مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. این ربات‌ها، قادر به تحلیل داده‌های بازار، تشخیص الگوهای معاملاتی، و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر استراتژی‌های تجاری هستند. عملکرد این ربات‌ها بر پایه قواعد و قوانین قبلی تعیین می‌شود و به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده تا ربات‌های تریدر جایگاه ویژه‌ای در بازارهای مالی پیدا کنند و مورد توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

مطالعه بیشتر »
Robot-Trader-شاخص-دانود-ربات-تریدر-رمزگشا

ربات تریدر و ویژگی های آن !

ربات تریدر به یک سیستم اتوماتیکی گفته می شود که براساس یک الگوریتم معینی ، به جای شما در بازار های ارز دیجیتال ترید انجام می دهد. شما با استفاده از یک ربات تریدر اتوماتیک ، می توانید بدون نیار به حضور خود ، کسب درآمد داشته باشید .همچنین قیمت خریداری و استفاده از این ربات های تریدر به گونه ای است که اکثریت افراد می توانند آن را خریداری و با استفاده ی صحیح از آن ، کسب درآمد داشته باشند.

مطالعه بیشتر »

fa_IRPersian